کارت حافظه میکرو اس دی سامسونگ سری Evo Select و Evo Plus

سامسونگ نسل جدید کارت های حافظه میکرو اس دی EVO Select و EVO Plus را معرفی کرد

نسل جدید کارت های حافظه میکرو اس دی EVO Select و EVO Plus سامسونگ با سرعت انتقال استثنایی برای گوشی، دوربین و کنسول بازی دستی معرفی شد.

سامسونگ الکترونیک از جدیدترین نسخه کارت های حافظه میکرو اس دی EVO Select و EVO Plus خود رونمایی کرد. این کارت‌ها که برای دستگاه‌های موبایل و کنسول‌های دستی بازی طراحی شده‌اند، سرعت انتقال اطلاعات تا ۱۶۰ مگابایت بر ثانیه را ارائه می‌دهند که نسبت به نسل قبل، ۲۳ درصد افزایش یافته است.

کارت‌های میکرو اس‌دی ارتقاءیافته سامسونگ، با برخورداری از سرعت و دوام بالا و همچنین ظرفیت‌های متنوع برای برآوردن نیازهای شما، تجربه ذخیره‌سازی مطمئن و پرسرعتی را در طیف وسیعی از دستگاه‌ها به ارمغان می‌آورند.

کارت حافظه میکرو اس دی سامسونگ سری Evo Select و Evo Plus

علاوه بر این، درجه سرعت (U3) آن‌ها، سازگاری با اکثر دستگاه‌های ضبط ویدیویی با رزولوشن بالا و ۴K را تضمین می‌کند. همچنین، کارت‌های میکرو اس‌دی با ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت و بالاتر در این خانواده، از کلاس عملکرد برنامه A2 پشتیبانی می‌کنند که برای نصب و اجرای برنامه‌ها روی کارت حافظه دستگاه‌‌های موبایل ضروری است.

کارت حافظه میکرو اس دی سامسونگ سری Evo Select و Evo Plus

در گجت نیوز بخوانید:
اولین کارت میکرو اس دی ۱.۵ ترابایتی جهان معرفی شد فلش درایو USB-C سامسونگ معرفی شد؛ جایگزین کارت حافظه microSD در گوشی‌ها چگونه اپلیکیشن های اندرویدی را به کارت حافظه منتقل کنیم؟

این کارت‌ها همچنین دارای رتبه کلاس سرعت ویدیویی V30 هستند که امکان انتقال روان فایل‌های حجیم ویدیویی را فراهم می‌کند. فناوری حفاظت شش‌گانه سامسونگ، مقاومت این کارت‌ها در برابر آب، دماهای بالا، اشعه ایکس، ساییدگی، ضربه و میدان مغناطیسی را تضمین می‌کند.

از سوی دیگر، سری کارت‌های حافظه میکرو اس دی PRO Plus با سرعت انتقال اطلاعات تا ۱۶۰ مگابایت بر ثانیه، تجربه ضبط روان ویدئو و عکس‌های با کیفیت فوق‌العاده بالا (۴K UHD) و Full HD (FHD) را برای عکاسان، فیلمبرداران و تولیدکنندگان محتوایی که از دوربین‌های ورزشی و پهپادها استفاده می‌کنند، به ارمغان می‌آورد.

قیمت و زمان عرضه کارت های حافظه جدید سری EVO سامسونگ

کارت های حافظه میکرو اس دی EVO Select و EVO Plus سامسونگ هم‌اکنون در وب‌سایت Samsung.com و برخی فروشگاه‌های بین‌المللی قابل خریداری هستند. تمام نسخه‌ها و ظرفیت‌ها از ضمانت محدود ۱۰ ساله بهره‌مند هستند. قیمت‌گذاری این کارت‌ها نیز به شرح زیر است:

قیمت کارت‌های EVO Select microSD

  • ۶۴ گیگابایت: ۱۴.۹۹ دلار آمریکا
  • ۱۲۸ گیگابایت: ۱۸.۹۹ دلار آمریکا
  • ۲۵۶ گیگابایت: ۲۹.۹۹ دلار آمریکا
  • ۵۱۲ گیگابایت: ۵۵.۹۹ دلار آمریکا

قیمت کارت‌های EVO Plus microSD

  • ۶۴ گیگابایت: ۱۵.۹۹ دلار آمریکا
  • ۱۲۸ گیگابایت: ۲۰.۹۹ دلار آمریکا
  • ۲۵۶ گیگابایت: ۳۱.۹۹ دلار آمریکا
  • ۵۱۲ گیگابایت: ۶۰.۹۹ دلار آمریکا

قیمت کارت‌های PRO Plus microSD

  • ۱۲۸ گیگابایت: ۱۹.۹۹ دلار آمریکا
  • ۲۵۶ گیگابایت: ۲۷.۹۹ دلار آمریکا
  • ۵۱۲ گیگابایت: ۴۹.۹۹ دلار آمریکا

غول کره‌ای همچنین تأیید کرده است که نسل جدید کارت‌های حافظه EVO Select و PRO Plus با ظرفیت ۱ ترابایت در اواخر سال جاری عرضه خواهند شد. خوزه هرناندز، مدیر ارشد بازاریابی محصولات حافظه سامسونگ، درباره این محصولات گفت:

با توجه به رشد مداوم بازار موبایل و بازی‌های دستی، هدف ما از ارتقاء حافظه‌های EVO Select و EVO Plus، افزایش سرعت انتقال اطلاعات در این دستگاه‌ها بود. همچنین، با درک تقاضا برای فضای ذخیره‌سازی بیشتر، مانند کارت حافظه ۱ ترابایتی برای ذخیره فایل‌های دیجیتال نظیر بازی‌ها، فیلم‌های ضبط‌شده با گوشی، دوربین و پهپاد، عکس‌ها و طراحی‌های خلاقانه، این ظرفیت را به خط تولید خود اضافه کرده‌ایم. با این توسعه می‌توانید اطمینان حاصل کنید که برای سال‌های آینده از فضای کافی، سرعت بالا و دوام مورد نیاز خود برخوردار خواهید بود.

در گجت نیوز بخوانید:
حافظه های SSD با ظرفیت ۲۰۰ ترابایت، مشکل ذخیره اطلاعات را برای همیشه حل می‌کنند چگونه کارت حافظه میکرو اس دی را به عنوان حافظه اصلی و پیش فرض گوشی تعیین کنیم

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*