چپ کردن تویوتا FJ کروزر

تماشا کنید: چپ کردن تویوتا FJ کروزر لب ساحل

در یک اتفاق عجیب، یک راننده تویوتا FJ کروزر در کویت، حین انجام حرکات نمایشی با چپ کردن خودروی خود در یکی از سواحل این کشور سانحه آفرید.

اخیرا ویدیویی از چپ کردن یک دستگاه تویوتا FJ کروزر در سواحل کویت منتشر شده که در آن اتفاقات عجیبی را شاهد هستیم. این ویدیو که در ساحل ابوالحسنیای این کشور متمول خاورمیانه ضبط شده، عملیات نافرجام بدل‌کاری یک راننده روی شن‌های ساحلی را نشان می‌دهد. عملیاتی که نه‌تنها پایانی نافرجام دارد و طی آن به خودرو لطمات زیادی وارد می‌شود، بلکه در بخشی از آن راننده هم از ماشین به بیرون پرتاب می‌شود.

بدلکاری با تویوتا FJ کروزر در کویت حادثه آفرید

همان‌طور که گفتیم در بخشی از ویدیوی منتشر شده شاهدیم که راننده با شدت از خودرو تویوتا اف جی کروزر خود به بیرون پرتاب می‌شود.

مشخصا این راننده کمربند ایمنی را نبسته بود؛ چرا که در این‌صورت حتی با چپ شدن ماشین هم امکان نداشت او به بیرون پرتاب شود.

چپ کردن تویوتا FJ کروزر در کویت

البته آن‌طور که از ویدیو مشخص است، راننده بعد از سانحه از جای خود بلند می‌شود و شروع به راه رفتن می‌کند؛ این یعنی حداقل او زنده است.

اگر بپرسید دلیل این بدل‌کاری نافرجام چه بوده است؟ در پاسخ می‌توان گفت احتمالا راننده قصد داشته برای دوستان خود شیرین‌کاری کند؛ چرا که جز این نمی‌توان دلیلی برای فیلم‌برداری از آغاز حرکت‌های راننده تا پایان سانحه متصور بود.

پرتاب شدن راننده FJ کروزر به بیرون

در بخش دیگری از ویدیو شاهدیم که حتی راننده حین حرکت در خودرو را باز می‌کند و این نیز احتمالا بخشی از تلاش او برای به رخ کشیدن مهارت‌هایش بوده است. بعد از این اتفاق، تویوتا FJ کروزر که صدمات زیادی متحمل شده بود در آب افتاد و نیروهای پلیس و آتش‌نشانی کویت آن را از آب بیرون کشیدند. البته این خودرو در حال حاضر توقیف شده است.

حادثه چپ کردن تویوتا FJ کروزر

امیدواریم همه کسانی که این ویدیو و تصاویر را می‌بینند، از عاقبت این راننده و خودروی گران‌قیمت او درس عبرت گرفته باشند؛ چرا که اساسا این سبک رانندگی در مسیرهای شنی، با هیچ خودرویی و برای هیچ راننده‌ای با هر سطحی از توانایی ایمن نیست.

حتما بخوانید:
پس از ۶ سال ممنوعیت، خودروهای صفر کیلومتر تویوتا به جزیره کیش آمدند تویوتا کراون لند اسکیپ،‌ تبدیل سدان به آفرودری جذاب و خشن تویوتا برای توسعه رانندگی هوشمند از هواوی کمک می‌گیرد