تاکسی بدون راننده تسلا ایلان ماسک

محصول جدید تسلا، تاکسی بدون راننده است

ایلان ماسک تاریخ معرفی تاکسی بدون راننده تسلا را مشخص کرد. ربوتاکسی خودران Tesla قرار است محصولی کلیدی برای این خودروساز آمریکایی باشد.

به نظر می‌رسد افت فروش تسلا قرار نیست ماندگار باشد و این خودروساز آمریکایی در آینده نزدیک محصولات هیجان‌انگیز جدیدی را به بازار معرفی خواهد کرد. همین چند وقت قبل ایلان ماسک از رونمایی رسمی تسلا رودستر نسل جدید در انتهای سال جاری میلادی خبر داد. حتی به شتاب صفرتاصد زیر 1 ثانیه‌ای آن اشاره کرد که خبرساز شد و همچنین به نوعی وعده عرضه رودستر به‌عنوان ماشین پرنده تسلا را داد. اینجا پایان کار نیست و این کارآفرین مشهور که مدیریت تسلا را بر عهده دارد حالا تاریخ رونمایی از ربوتاکسی یا تاکسی خودران تسلا را مشخص کرده است.

تاریخ معرفی تاکسی بدون راننده مورد انتظار تسلا

به‌تازگی رویترز در گزارشی مدعی شد که تسلا پروژه توسعه خودرو ارزان‌قیمت 25 هزار دلاری خود را لغو کرده است. بلافاصله پس از انتشار این گزارش، ایلان ماسک در ایکس (توییتر سابق) اعلام کرد که ربوتاکسی تسلا روز 8 آگوست (مصادف با 18 مرداد) به‌صورت رسمی به نمایش گذاشته خواهد شد. تسلا سال 2019 وعده عرضه ربوتاکسی‌های خود تا سال 2020 را داده بود و همواره طی این سال‌ها فعالان و دنبال‌کنندگان اخبار خودرو منتظر رونمایی از این محصول جدید خودروساز آمریکایی بوده‌اند.

بنا به گزارش‌های به دست آمده، ایلان ماسک به کارمندان Tesla گفته است که به‌جای یک خودرو برقی جدید برای مصرف‌کنندگان شخصی، باید روی یک خودرو خودران با قابلیت‌های استثنائی تمرکز کنند. به نظر می‌آید ماسک به‌عنوان سکان‌دار این شرکت بعد از موفقیت در تولید خودروهای تمام برقی سواری، حالا گوشه دیگری از بازار را هدف گرفته است.

تاکسی بدون راننده تسلا ایلان ماسک

ایلان ماسک بارها از تاکسی بدون راننده تسلا صحبت به میان آورده است و حتی طی رویدادی در سال 2023 این خودرو با پوشش به نمایش گذاشته شد. تسلا بلندپروازی‌های جذابی برای این ربوتاکسی دارد؛ مثلاً ایلان ماسک این ایده را مطرح کرده بود که صاحبان خودروهای تسلا با ضربه زدن روی یک دکمه در برنامه موبایلی تسلا بتوانند خودرویشان را به ناوگان خودروهای اشتراکی این شرکت اضافه کنند و در حالی که خودشان در محل کار یا تعطیلات به سر می‌برند از خودرویشان که مسافران را سوار می‌کند و به مقصد می‌رساند کسب درآمد کنند.

در مقطع کنونی می‌دانیم که تسلا در سال جاری میلادی دست کم دو رویداد بزرگ را پیش رو دارد؛ یکی معرفی تاکسی بدون راننده در تابستان پیش رو و دیگری هم نسل جدید تسلا رودستر در انتهای امسال. ماسک حتی ادعا کرد که رونمایی از رودستر جدید «حیرت‌انگیزترین دمو یک محصول در کل تاریخ» خواهد بود. البته اگر با این کارآفرین پرحاشیه آشنایی داشته باشید، چنین ادعایی از سوی او نباید برایتان جای تعجبی داشته باشد. در نهایت، شما کاربران گجت نیوز درباره تاکسی بدون راننده تسلا چیست؟

از دست ندهید:
شکست سایبرتراک در تست ضدگلوله؛ شلیک کالیبر ۲۲، زره پیکاپ تسلا را سوراخ کرد +‌ ویدیو تماشا کنید: ایلان ماسک رسما معجزه کرد رسوایی جدید برای ایلان ماسک: شکایت خریداران از زنگ زدن سایبرتراک شکست بزرگ تسلا در کره جنوبی؛ چرا کره‌ای‌ها تسلا نمی‌خرند؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*