ویدیو تست ضدگلوله پیکاپ سایبرتراک تسلا

شکست سایبرتراک در تست ضدگلوله؛ شلیک کالیبر 22، زره پیکاپ تسلا را سوراخ کرد +‌ ویدیو

کانالی معروف در یوتیوب ویدیو تست ضدگلوله تسلا سایبرتراک را منتشر کرد. این ویدیو مشخص می‌کند که آیا واقعاً Cybertruck ضدگلوله است یا خیر.

تسلا سایبرتراک از همان سال 2019 که کانسپت آن برای اولین بار به نمایش گذاشته شد خودرویی با وعده‌های بلندپروازانه مختلف بود. با این حال، تا قبل از شروع تحویل اولین دستگاه‌های این پیکاپ در پاییز گذشته عملکرد آن در دنیای واقعی آن‌طور که باید به محک گذاشته نشده بود؛ چه در زمینه توان و شتاب موتور و چه از لحاظ مقاومت بدنه. بین اخبار خودرو تست‌های مختلفی از Cybertruck دیده شده است، اما به‌تازگی کانال JerryRigEverything در یوتیوب که بیشتر به تست مقاومت گوشی‌ها شناخته می‌شود، ویدیویی دیدنی از تست ضدگلوله سایبرتراک با انواع سلاح‌ها را به اشتراک گذاشت.

ویدیو تست ضدگلوله پیکاپ سایبرتراک تسلا

در کنار ضد آب بودن سایبرتراک و توان یدک کشی سایبرتراک، بدنه «ضدگلوله» یکی از ویژگی‌های دیگر این پیکاپ بوده که ایلان ماسک در تبلیغات خود توجه‌ای ویژه به آن داشته است. زک نلسون، صاحب کانال یوتیوبی JerryRigEverything هم اخیرا بدنه فولادی این خودرو را در معرض سلاح‌های مختلف قرار داده است تا آستانه مقاومت آن را بسنجد. نتیجه ویدیویی جالب از آب در آمده است که اگر کنجکاوید هرچه بیشتر از این محصول تسلا بدانید نباید آن را از دست بدهید.

همان‌طور که زک نلسون هم اشاره کرده، عملاً چیزی تحت عنوان «ضدگلوله» وجود ندارد و در واقع در صورتی که آستانه مقاومت یک سطح بالاتر از میزان مشخصی باشد معمولاً چنین عنوانی به آن داده می‌شود. هدف نلسون در این ویدیو سنجیدن میزان مقاومت Cybertruck بوده است تا ببیند تا چه حد می‌تواند وعده‌های تبلیغاتی تسلا و ایلان ماسک را برآورده کند.

در این ویدیو تست ضدگلوله، تسلا سایبرتراک موفق شد از پس یک تفنگ کمری بر بیاید. پیش از این هم ایلان ماسک اشاره کرده بود که سایبرتراک در برابر چنین سلاح‌هایی مقاوم است. با وجود این، یک رایفل کالیبر 22 تورفتگی‌هایی جزئی روی بدنه فلزی این خودرو به جا گذاشت. نلسون می‌گوید که اگر چند گلوله نزدیک به هم به بدنه این وانت برقی اصابت کنند، سطح فلزی ترک می‌خورد. Cybertruck در مواجهه با سلاح‌های سریع‌تر اما بیشتر آسیب‌پذیری خود را نشان داد و حتی گلوله از بدنه آن گذاشت. البته برای جلوگیری از وارد شدن آسیب به کابین، در این تست درب خودرو باز گذاشته شده بود.

ویدیو تست ضدگلوله پیکاپ سایبرتراک تسلا

در مجموع این تست ضدگلوله نشان می‌دهد که تسلا سایبرتراک صرفاً قابلیت دفع تفنگ‌های کم‌شتاب‌تر را دارد و در مقابل سلاح‌های سریع‌تر نمی‌تواند مقاومت کامل از خود نشان بدهد. با وجود این، میزان مقاومت این پیکاپ الکتریکی علی‌رغم ضعف‌ها کماکان این یوتیوبر را تحت تاثیر قرار داده است. نهایتاً شما کاربران گجت نیوز درباره تسلا سایبرتراک چطور فکر می‌کنید؟ نظرات خود درباره این پیکاپ را در بخش نظرات با ما به اشتراک بگذارید.

از دست ندهید:
این پیکاپ قدیمی و فراموش شده، پدربزرگ تسلا سایبرتراک است آپشن جدید تسلا سایبرتراک، دکمه تبدیل شدن به قایق است! درگ تسلا سایبرتراک و فورد رپتور R؛ غول برقی ایلان ماسک در برابر هیولا وی V8 سوپرشارژ + ویدیو تسلا سایبرتراک با طراحی این گرافیست خلاق، تازه یک پیکاپ جذاب شده است