گوشی ردمی توربو ٣

گوشی ردمی توربو ٣ را با حرکات رزمی، بدون لمس کنترل کنید + ویدیو

شیائومی با انتشار یک ویدیوی تبلیغاتی، یکی از قابلیت‌های گوشی ردمی توربو ٣ – Redmi Turbo 3 را نمایش داد: پشتیبانی از ژست‌های حرکتی برای کار با گوشی بدون اینکه نیاز به لمس آن باشد.

در حالی که شیائومی خود را برای رونمایی از تبلت ردمی پد پرو و گوشی ردمی توربو ٣ آماده می‌کند؛ یک تیزر تبلیغاتی جالب منتشر کرد تا ویژگی‌های نرم افزاری این گوشی را برجسته‌تر کند.

همان‌طور که این ویدیو نشان می‌دهد، ژست‌های حرکتی یکی از امکانات ردمی توربو 3 هستند که به کاربران امکان می‌دهند بدون تماس فیزیکی با گوشی، عملکردهای مشخصی را اجرا کنند. این قابلیت به‌ویژه وقتی که در حال تهیه ولاگ یا گرفتن عکس‌های سلفی گروهی هستید، به کارتان می‌آید.

اما یکی دیگر از امکانات نرم افزاری این گوشی، AI Magic Elimination Pro نام دارد: ابزاری مبتنی بر هوش مصنوعی برای حذف چیزهای زائد و ناخواسته از عکس‌ها؛ تقریبا همان قابلیتی که با عنوان Magic Eraser در گوشی‌های گوگل پیکسل وجود دارد.

گوشی ردمی توربو ٣

سایر مشخصات گوشی ردمی توربو ٣

تا جایی که می‌دانیم، این یک گوشی 6.67 اینچی با صفحه نمایش اولد 1.5K و تراشه اسنپدراگون 8s نسل 3 است. اجزای دوربین سه‌گانه آن را باید سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی، لنز فوق عریض 8 مگاپیکسلی و لنز ماکرو 2 مگاپیکسلی تشکیل دهند.

حداکثر 16 گیگابایت رم، 1 ترابایت حافظه داخلی و باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی با شارژ سریع 90 وات، از دیگر مشخصات منتسب به Turbo 3 هستند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*