فروش پنت‌های ال جی به برند چینی اوپو

ال جی هم در برابر چینی ها کم آورد

سرانجام شرکت ال جی هم در برابر چینی ها کم آورد و با فروش پتنت‌های خود به کمپانی اوپو، برای همیشه از بازار گوشی‌های هوشمند کنار رفت.

خروج ال جی از بازار گوشی‌های هوشمند، هرچند خبر چندان غیرمنتظره‌ای نیست، اما سر و صدای زیادی به پا کرده است. سال‌هاست زمزمه‌های ترک این تجارت توسط ال‌جی به گوش می‌رسد. از سویی دیگر، رقابت در این صنعت روز به روز چهره‌ای خشن‌تر به خود گرفته است.

نیازی به گفتن ندارد که ال‌جی در بازار ایالات متحده، که تحت سلطه اپل و سامسونگ قرار دارد، یکی از برندهای انتهای جدول است. در بازارهای جهانی هم، انبوهی از برندهای چینی، ال جی را به سوزن ته انباری تبدیل کرده‌اند.

با وجود این، ال جی در چند سال گذشته به‌لطف داشتن مجموعه‌ای ارزشمند از اختراعات، موفق به کسب درآمد قابل قبولی شده است. این پتنت‌ها به آن‌ها اجازه می‌داد تا ایده‌ها و فناوری‌های انحصاری خود را در صنعت گوشی‌های هوشمند سودآور کنند.

فروش پنت‌های ال جی به برند چینی اوپو

متاسفانه، شرکت کره‌ای ال جی در نهایت تصمیم به فروش ۴۸ پتنت ثبت شده خود به اوپو گرفت. بر اساس گزارش‌ها، این معامله در ماه نوامبر و مربوط به پتنت‌های مرتبط با کدک‌های فشرده‌سازی سیگنال‌های استریم ویدیو و صدا بوده است.

برای اوپو، این معامله حکم نجات‌دهنده را دارد، چرا که آن‌ها پیش از این درگیر مشکلات مربوط به پتنت، از جمله اختلافات اخیر با نوکیا بوده‌اند. طبق گزارش‌ها، شرکت چینی اوپو با هدف تقویت سبد پتنت‌های خود و جلوگیری از بروز مشکلات مشابه در آینده، حاضر به پرداخت مبلغ قابل توجهی برای این اختراعات شده است.

در گجت نیوز بخوانید:
۱۰ مدل از بهترین و بدترین گوشی های ال جی در تمام دوران ویدیویی از گوشی رول شونده ال جی منتشر شد؛ موبایلی که هیچوقت تولید نشد ال جی هرچقدر زور زد نتوانست این قابلیت های خاص را در گوشی های موبایل محبوب کند

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*