ترسناک ترین پل های جهان

داستان ترسناک ترین پل های جهان که به تسخیر ارواح درآمده‌اند

امروز می‌خواهیم شما را با ترسناک ترین پل های تسخیرشده جهان آشنا کنیم. مناطقی که تحت کنترل ارواح کینه‌توز هستند و کسی جرئت گذر از آنها را ندارد.

اگر اهل تماشای فیلم‌های ترسناک باشید، حتما دقت کرده‌اید که اتفاقات شوم در مناطق محدودی رخ می‌دهد. عموما کلبه‌ای متروکه در جنگل یا خانه‌ای که در آن قتلی وحشتناک انجام شده باشد مستعد اتفاقات ترسناک هستند. هرچند که دنیای واقعی با آنچه در فیلم‌ها رخ می‌دهد تفاوت دارد. در فیلم‌ها کم پیش می‌آید که یک پل توسط روح یا موجودی پلید تسخیر شود؛ اما ما می‌خواهیم در ادامه شما را با ترسناک ترین پل های جهان آشنا کنیم.

نگاهی به 10 مورد از ترسناک ترین پل های جهان که گذشته تاریکی دارند

گتمن

این پل‌ ها گذشته تاریکی دارند و باعث رخ دادن رویداد‌های ترسناکی شده‌اند. البته موفقیت ژانر وحشت و توجه علاقه‌مندان به داستان‌های ترسناک سبب شده که مردم محلی برخی مناطق وسوسه شوند. آنها معمولا داستانی خیالی را برای یک منطقه، خانه یا سازه متروکه می‌سازند و سپس از درآمد گردشگری لذت می‌برند.

این داستان‌ها هم اینگونه شروع می‌شوند. در یک شب توفانی زنی همراه فرزند خود قصد گذر کردن از پل را داشته است. اما هر دو به‌طرز وحشتناکی کشته می‌شوند. اکنون نیز اگر در نیمه‌شب از پل گذر کنند، صدای فریادهای زن و کودک را خواهند شنید. هرچند همیشه داستان‌ها ساختگی نیستند. در ادامه شما را با ترسناک ترین پل های جهان آشنا خواهیم کرد. پل‌ هایی که مملو از انرژی تاریک هستند.

پل فای در نورویچ انگلستان

شهر نورویچ انگلستان مملو از پل‌ های گوناگون است. هرچند قدیمی‌ترین پل این شهر در میان ترسناک ترین پل های جهان قرار دارد. اولین‌بار در اواسط قرن دوازدهم بود که پل فای ساخته شد و پس از آن بارها مورد بازسازی قرار گرفت. هرچند که ظاهرا هنوز گذشته تاریک خود را همراه دارد. گزارش‌های تاریخی نشان می‌دهد که این پل محل شکنجه جادوگران بوده است.

در آن زمان زنانی که متهم به جادوگری بودند را درون قفسی قرار می‌دادند و سپس از روی پل به داخل آب می‌فرستادند. پس از چند دقیقه اهرمی قفس را بیرون می‌کشید. اگر فرد زنده بود، ثابت می‌شد که جادوگر است و باید با شکنجه‌های شدید کشته شود. هرچند اگر زنده نمی‌ماند، حداقل ثابت می‌شد که فردی بی‌گناه بوده است.

ترسناک ترین پل های جهان

پل فای در دهه هفدهم شهرت خود به‌عنوان یکی از ترسناک ترین پل های جهان را کسب کرد. زمانی که یک پادشاه فوق‌العاده مذهبی و افراطی به‌نام جیمز یکم بر تخت پادشاهی انگلستان نشست. وی در سال ۱۶۰۳ فرمان ممنوعیت جادوگری را صادر کرد که در نتیجه آن افراد بیگناه زیادی کشته شدند. برخی از مردم محلی ادعا می‌کنند که شب‌هنگام صدای جیغ زنان در نزدیکی پل شنیده می‌شود.

همچنین برخی نیز ادعا می‌کنند که یک زن بیگناه همچنان یکی از ترسناک ترین پل های جهان را تسخیر کرده است. این زن از رهگذران شبانه می‌خواهد که برای جمع‌کردن هیزم به او کمک کنند. هیزمی که ظاهرا چند قرن پیش برای سوزاندن وی استفاده شد. به‌همین‌خاطر اگر فردی در جمع‌آوری هیزم کمک کند، همان سال در اثر آتش‌سوزی جان خود را از دست خواهد داد.

ترسناک ترین پل های جهان – پل سوم کلرادو در آمریکا

در نگاه اول اینگونه به‌نظر نمی‌رسد که با یکی از ترسناک ترین پل های جهان طرف باشید. شما یک سازه ساده را خواهید دید که در دشت‌های شرقی کلرادو قرار گرفته است و تعدادی اثر گرافیتی نیز روی آن قرار دارد. هرچند داستان‌های ترسناک مربوط به آن سبب شده که نوجوانان زیادی شب‌هنگام از این مکان بازدید کنند.

ظاهرا اگر نیمه‌های شب در اطراف پل قدم بزنید صداهای دلهره‌آوری را خواهید شدید. همچنین فریاد‌های شبح‌هایی را می‌شنوید که گویی در عذاب شدید هستند. البته برخی افراد داستان های مربوط به ترسناک ترین پل های جهان را زیر سوال می‌برند و می‌گویند که این صداها واقعیت ندارند. هرچند پل سوم کلرادو با قتل‌های وحشتناکی مرتبط بوده است.

کلرادو

در ۱۱ ژوئن ۱۸۶۴ بود که جسد ناتان و الن هانگیت به همراه دو دخترشان در نزدیکی محل زندگی ایزاک وان وارمر یافت شد. وارمر کارفرمای آنها بود و همین سبب شد تنش‌ها بین سفیدپوستان و مردم بومی منطقه بالا بگیرد. اگرچه هیچ مدرکی در مورد قاتل وجود نداشت، اما مردم محلی متهم به قتل شدند. در نتیجه سرخ‌پوستان تصمیم گرفتند به همسایگان جدید خود حمله کنند. این اتفاق سبب شد که کشتار بزرگتری رخ دهد.

همچنین در ۲۹ نوامبر همان سال ۶۷۵ سرباز آمریکایی به کمپ سرخپوستان حمله کردند. در نتیجه این اتفاق ۲۳۰ نفر کشته شدند که اکثر آنها زنان، کودکان و سالمندان بودند. برخی گمان می‌کنند که صدای ناله‌های این افراد در نزدیکی یکی از ترسناک ترین پل های جهان شنیده می‌شود.

پل کلارک استریت در شیکاگو آمریکا

در صبح ۲۴ جولای ۱۹۱۵ بود که یک اتفاق وحشتناک پل کلارک استریت را جاودانه کرد. هزاران نفر سوار کشتی Eastland شده بودند تا از رود شیکاگو به دریاچه میشیگان بروند. قرار بود ۲۴ جولای روز زیبایی برای کارکنان شرکت Western Electric و خانواده‌های آنها بود. کشتی نیز با تعداد زیادی قایق نجات همراه شده بود تا هیچ مشکلی برای مسافران پیش نیاید.

هرچند وزن زیاد ناشی از ۲۵۰۰ مسافر در نهایت مشکل‌ساز شد. کشتی کمی از بندر فاصله نگرفته بود که ناگهان واژگون شد. برخی از مسافران توانستند جان خود را نجات دهند؛ اما تعداد زیادی از آنها زیر لاشه کشتی گیر افتادند. در نهایت ۸۴۴ نفر جان خود را از دست دادند. برای مقایسه باید بدانید که در فاجعه تایتانیک ۸۲۹ نفر جان باختند.

ترسناک ترین پل های جهان

این اتفاق سبب شد که کلارک استریت در زمره ترسناک ترین پل های جهان قرار گیرد. مرگ ۸۴۴ نفر مردم شیکاگو را در شوک بزرگی فرو برد. مخصوصا که گفته می‌شد ۷۰ درصد از مردگان زیر ۲۵ سال سن دارند. اما پس از این اتفاق بود که فعالیت‌های ماورایی آغاز شدند. برخی ادعا کردند که جنازه‌های شناور را روی آب دیده‌اند. وقتی تعداد این ادعاها زیاد شد، کارشناسان مسائل ماوراءالطبیعه وارد منطقه شدند.

آنها میکروفون‌هایی را رو و کنار پل کار گذاشتند تا هرگونه صدای احتمالی را ضبط کنند. در نهایت صدای فریاد و زجه افرادی ضبط شد که تقاضای کمک می‌کردند. این فریادها به زبان کشور چک بود؛ یعنی جایی که اکثر قربانیان اصالتا به آن تعلق داشتند.

پل امیلی در نیو انگلند آمریکا

نگاهی به تصویر زیبای پل امیلی بکنید. این پل می‌تواند نمایی فوق‌العاده زیبا را در ذهن ثبت کند؛ اما در میان ترسناک ترین پل های جهان قرار گرفته است. در سال ۱۸۴۴ بود که پل امیلی در ورمانت ساخته شد. ظاهرا امیلی نام یک دختر عاشق‌پیشه ۱۹ ساله بوده است که قرار بود در این پل عشق خود را ملاقات کند. هرچند در نهایت عشق امیلی سر قرار نیامد و او تصمیم گرفت خودکشی کند.

ترسناک ترین پل های جهان

با وجود اینکه زمان زیادی از این اتفاق گذشته است؛ اما هنوز روح امیلی افراد مختلف را آزار می‌دهد. ماشین‌های عبوری گفته‌اند که گویی ناگهان زنی در گوشه پل ظاهر می‌شود و روی ماشین‌ها خط مي‌کشد. همچنین افراد پیاده نیز بارها مورد آزار و اذیت شبح یک زن قرار گرفته‌اند. برخی افراد نیز شنیدن صداهای عجیب را گزارش کرده‌اند.

اگرچه پل امیلی در میان ترسناک ترین پل های جهان قرار گرفته است، اما نمی‌توان تاثیر گذر زمان را نیز بر شکل‌گیری چنین داستان‌هایی انکار کرد. آیا واقعا دختری عاشق در این منطقه خودکشی کرده است و اکنون عابران را آزار می‌دهد؟ آیا نمی‌توان این احتمال را مطرح کرد که افراد صرفا به‌خاطر آمادگی ذهنی و تلقین تصویر دختری را کنار پل دیده باشند؟

پل گتمن در تگزاس آمریکا

نام اصلی این پل Old Alton بود؛ اما آنقدر داستان‌های ترسناک در مورد آن روایت شد که در نهایت به نام Goatman معروف شد. ظاهر یک پرورش‌دهنده بز سیاه‌پوست به‌نام اسکار واشبرن در اطراف این منطقه زندگی می‌کرد. او آنقدر ثروتمند شده بود که در نهایت توجه اعضای گروه کو کلاکس کلن (KKK) را به‌خود جلب کرد. KKK نام گروهی نژادپرست است که از افراد غیر سفیدپوست، کاتولیک و بومی آمریکا متنفر بودند.

ترسناک ترین پل های جهان

آنها در سال ۱۹۳۸ تصمیم گرفتند اسکار را روی پل الد التون دار بزنند. هرچند که در میانه کار ناگهان مرد سیاه‌پوست ناپدید شد. از آن پس نام پل به گتمن تغییر پیدا کرد؛ زیرا پس از آن گزارش‌های زیادی پیرامون دیدن شبح، شنیدن صداهای عجیب و گم‌شدن ناگهانی افراد منتشر شد. همچنین برخی ادعا می‌کردند که یک موجود شیطانی را در وسط پل دیده‌اند.

این داستان‌ها سبب شد که در نهایت پل گتمن در لیست ترسناک ترین پل های تسخیر‌شده جهان قرار بگیرد. البته برخی نیز داستان دیگری را در مورد این پل روایت می‌کنند. در داستان دوم سر یک پرورش‌دهنده بز به‌نام جک کندال توسط افراطیان سفیدپوست بریده می‌شود. ظاهرا جسد بی‌سر جک در اطراف پل پرسه می‌زند و در نهایت سر یک بز را به‌جای سر خود قرار می‌دهد. گفته می‌شود که گاهی این موجود ترسناک شب‌ها در میانه پل می‌ایستند و جلوی عابرین را می‌گیرد.

ترسناک ترین پل های جهان – پل شیطان در بلغارستان

سازه‌های زیادی به‌دست بشر ساخته شده‌اند که سبب حیرت نسل‌های آینده می‌شوند. هرچند یکی از ترسناک ترین پل های جهان داستان متفاوتی دارد. گفته می‌شود شخصی در حال ساختن این پل بزرگ در بلغارستان بود؛ اما نمي‌توانست کار را تمام کند. اینجا بود که در نیمه‌های شب شیطان ظاهر شد و گفت که حاضر است کار ساخت پل را در چشم‌ به‌هم زدنی تمام کند. مرد ساده‌لوح قبول می‌کند؛ اما مجبور می‌شود هزینه وحشتناکی را پرداخت کند.

بلغارستان

شیطان درخواست می‌کند که روح اولین فردی که از پل بگذرد را از آن خود کند. سازنده پل می‌خواهد یکی از حیوانات مزرعه خود را قربانی کند؛ اما در نهایت همسر مرد جان خود را از دست می‌دهد. ظاهرا این اتفاق در اوایل قرن ۱۶ میلادی رخ داده است. در نهایت این بنا پل شیطان نام گرفت و حتی در سال ۱۹۸۴ به‌عنوان یکی از بناهای فرهنگی مهم بلغارستان ثبت شد.

اما چرا پل شیطان هنوز یکی از ترسناک ترین پل های جهان قلمداد می‌شود؟ در طول روز همه‌چیز ایده‌آل است و می‌توانید از منظره زیبا لذت ببرید. اما اگر تا نیمه‌شب منتظر بمانید، تصویر زن روی سنگ‌های پل نمایان می‌شود. همچنین اگر فردی از روی پل به آب خیره شود، می‌تواند نگاه خیره شیطان را نیز در آب مشاهده کند.

پل سنت جان در فلوریدا آمریکا

بزرگراه بین‌ایالتی فلوریدا همیشه حادثه‌های زیادی را به‌خود می‌بیند. اما در قسمتی از این بزرگراه که پل سنت جان قرار دارد، اتفاقات ترسناکی رخ می‌دهد. سنت جان یکی از ترسناک ترین پل های جهان است و به‌همین‌خاطر مردم به آن لقب منطقه مرده را داده‌اند. در این قسمت گوشی‌ها کار نمی‌کنند و نورهای عجیبی را مشاهده خواهید کرد. همچنین افراد مختلف بارها گزارش کرده‌اند که می‌توان صداهای عجیبی را شنید و یا حتی اشباح را مشاهده کرد.

ترسناک ترین پل های جهان

اما چه‌چیزی سبب شد که سنت جان در میان ترسناک ترین پل های جهان قرار بگیرد؟ ظاهرا در سال ۱۸۸۷ تب زرد این منطقه را در بر گرفت و سبب مرگ ۴ مهاجر آلمانی شد. آنها در همان منطقه دفن شدند تا آرامش ابدی داشته باشند. هرچند که در قرن بیستم ساخت پل و بزرگراه شرایط متفاوتی را رقم زد. مدت‌ها پس از ساخت پل شبح یک اسب در شب دیده می‌شد و پس از آن نیز حادثه‌های زیادی گزارش شدند.

پل سرپوشیده ویلیامز در ماساچوست آمریکا

یکی از ترسناک ترین پل های جهان در ماسوچوست آمریکا قرار دارد. در ظاهر شما با پلی زیبا طرف هستید که از منطقه‌ای سرسبز می‌گذرد؛ اما در واقعیت این پل محل مرگ دردناک یک زن به‌نام Eunice Williams بوده است.

در ۲۹ فوریه ۱۷۰۴ گروهی متشکل از ۵۰ فرانسوی و ۲۰۰ سرخ‌پوست به اقامتگاه انگلیسی‌ها حمله کردند. در نتیجه این حمله ۴۸ نفر کشته شدند و ۱۱۲ نفر نیز به‌اسارت درآمدند. گروه مهاجم زندانیان را به یک پیاده‌روی ۵۰۰ کیلومتری تا کانادا مجبور کرد.

ترسناک ترین پل های جهان

یکی از اولین خانه‌هایی که مورد حمله قرار گرفته بود به جان ویلیامز تعلق داشت. آنها سه فرزند ویلیامز را کشتند و در نهایت بقیه افراد خانواده را مجبور به پیاده‌روی کردند. وقتی اسرا به منطقه فعلی پل رسیدند، خانم ویلیامز آنقدر خسته شده بود که نمی‌توانست ادامه دهد. آنها نیز سر او را بریده و جسدش را کنار رودخانه انداختند. همین قتل بی‌رحمانه باعث شد که پل ویلیامز یکی از ترسناک ترین پل های جهان لقب بگیرد. افراد زیادی گزارش‌ کرده‌اند که هنگام گذشتن از پل زنی را دیده‌اند که دنبال خانواده‌اش می‌گردد. گاهی نیز نیمه‌های شب شبح زنی پریشان در وسط پل ظاهر می‌شود و جلوی ماشین‌ها را می‌گیرد.

ترسناک ترین پل های جهان – پل ریچموند در استرالیا

در قرن نوزدهم استرالیا کشور جذاب کنونی نبود. بلکه انگلستان آن را همچون تبعیدگاهی برای محکومین خطرناک به‌حساب می‌آورد. از این افراد خواسته می‌شد که کارهای مختلفی را با سرعت بالا انجام دهند. یکی از این پروژه‌ها نیز پل ریچموند بود که در اوایل سال ۱۸۲۵ میلادی ساخته شد. اگرچه بسیاری از تبعیدشدگان به استرالیا مرتکب جرم‌های وحشتناکی شده بودند، اما افراد زیادی نیز در میان آنها وجود داشتند که جرم‌های چندان مهمی نداشتند.

ریچموند

هرچند همه این افراد در یک شرایط بودند. آنها می‌بایست هر روز حجم زیادی کار سنگین را در کنار تنبیهات شدید فیزیکی و شرایط زندگی غیرانسانی تحمل کنند. نگهبانان نیز جوری رفتار می‌کردند که گویی از انسانیت بویی نبرده‌اند. یکی از نگهبانان جرج گروور نام داشت. او در ابتدا یکی از تبعیدشدگان بود؛ اما در نهایت توانست به لیست نگهبانان اضافه شود. وی همیشه شلاقی در دست داشت و با زندانیان وحشیانه رفتار می‌کرد.

بسیاری از بازدیدکنندگان این پل گفته‌اند که مردی با شلاقی در دست پس از نیمه‌شب ظاهر می‌شود.

پل استاکی در می‌سی‌سی‌پی آمریکا

در سال ۱۸۵۱ بود که پلی روی رودخانه چانکی ساخته شد. این پل تا سال ۲۰۰۱ برای رفت‌و‌آمد وسایل نقلیه باز بود؛ اما پس از آن ناایمن اعلام شد. هرچند چنین چیزی نتوانست جلوی علاقه‌مندان به یکی از ترسناک ترین پل‌ های جهان را بگیرد. ظاهرا در دهه ۱۸۹۰ میلادی فردی به‌نام استانکی در همین حوالی مالک یک کافه بوده است.

برخی می‌گویند که استانکی عضوی از گروه دالتون‌ها بود و برخی دیگر نیز او را صرفا یک خلافکار بدسابقه می‌دانند. او مسافران را به کافه خود دعوت می‌کرد و سپس در نیمه‌های شب آنها را به‌قتل می‌رساند. هدف استانکی از این‌کار سرقت اموال آنها بود. هرچند پس از مدتی استانکی دستگیر و از پل به‌دار آویخته شد. از اوایل دهه ۱۹۳۰ بود که داستان‌هایی نام این پل را در میان ترسناک ترین پل های جهان قرار داد.

ترسناک ترین پل های جهان

افراد زیادی ادعا کردند که هنگام گذشتن از پل شخصی را می‌بینند که در تاریکی شب آنها را به کافه خود دعوت می‌کند. این فرد دقیقا همانند استانکی فانوسی در دست دارد و به مسافران نزدیک می‌شود. هرچند در لحظه‌های پایانی ناپید شده و ناگهان صدای عجیبی از آب می‌آید. گویی که جسدی در آب پرت شده است. در واقع این همان صدایی است که پس از پرتاب جسد استانکی در آب شنیده شد.

برخی نیز ادعا می‌کنند که هنگام گذشتن از پل می‌توان صدای التماس‌های قربانیان استانکی را شنید. طبیعتا این ادعاها را نمی‌توان اثبات کرد؛ اما سبب شده‌اند که این پل شهرت زیادی در میان علاقه‌مندان به داستان‌های ترسناک پیدا کند.

بیشتر بخوانید:
داستان‌هایی ترسناک از افرادی که ادعا می‌کنند جهنم را دیده‌اند دیدنی ترین و ترسناک ترین مکان های متروکه در جهان + عکس وحشتناک ترین لحظات جهان که انسان ها از آن ها نجات پیدا کردند؛ از بمباران هسته ای تا سقوط از هواپیما ارواح سرگردان جنگ؛ ترسناک ترین داستان‌های نظامی که واقعیت دارند ترسناک ترین صحنه های تاریخ سینما که وحشت زده تان می کنند

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*