فعالیت مشکوک نهنگ های دوج کوین

فعالیت مشکوک نهنگ های دوج کوین نشانه چیست؟

طی روزهای اخیر سرمایه گذاران Dogecoin جابه‌جایی‌های زیادی انجام داده‌اند. فعالیت مشکوک نهنگ های دوج کوین نشانه چه بوده است؟

بازار ارزهای دیجیتال به رهبری بیت کوین، پس از حمله راکتی و پهپادی ایران به اسرائیل قرمزپوش شد و برای مثال، پادشاه رمزارزها به سطح 61 هزار دلار سقوط کرد. سایر آلت کوین‌ها نیز به پیروی از این توکن قدیمی، روند نزولی خود را آغاز کردند و در یک کلام، مارکت کریپتو به خاک و خون کشیده شد.

فعالیت مشکوک نهنگ های دوج کوین

حالا پس از گذشت چند روز از آن اتفاق و بهبود نسبی بازار می‌توان گفت که نشانه‌هایی از فعالیت نهنگ‌ها و سرمایه گذاران کلان دیده می‌شود. در گروه میم کوین‌های یکه‌تاز می‌توان به فعالیت مشکوک و جابه‌جایی‌های عظیم نهنگ‌های دوج کوین اشاره کرد که در چند روز اخیر توکن‌های بسیاری را انتقال داده‌اند.

فعالیت مشکوک نهنگ های دوج کوین

نقل و انتقال نهنگ‌های این رمزارز نشان می‌دهد که حدود 350 میلیون دوج کوین از رابین هود خارج شده (با ارزش تقریبی 53 میلیون دلار) و 600 میلیون توکن به ارزش تقریبی 92.2 میلیون دلار به صرافی بایننس وارد شده است. خارج شدن از صرافی به این معنی است که سرمایه‌گذاران قصد خرید و نگهداری بلندمدت ارز دیجیتال را دارند و وارد شدن به صرافی نشانه فروش است. در یک شبانه‌روز گذشته، قیمت این رمزارز 3 درصد افزایش یافته و در زمان نگارش این مطلب، دوج کوین با 0.92 درصد رشد به سطح 0.1526 دلار رسیده است.

بیشتر بخوانید:
ارز دیجیتال اینجکتیو (INJ) چیست و چه ویژگی‌هایی دارد؟ خلافکاران عاشق این ارز دیجیتال هستند افزایش قیمت حیرت انگیز تون کوین، ارز دیجیتال تلگرام

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*