آبگرمکن Mijia 60L P1 شیائومی

آبگرمکن هوشمند شیائومی Mijia 60L P1 با قابلیت های جذاب رونمایی شد

شیائومی از آبگرمکن هوشمند خود با نام Mijia 60L P1 رونمایی کرده که قابلیت‌های جالبی مانند گرمایش سریع و پشتیبانی از سیستم عامل هایپر او اس را دارد.

همان طور که در مطالب قبلی اشاره کردیم، برند میجیا یکی از زیرمجموعه های کمپانی شیائومی است که مسئولید طراحی و تولید لوازم خانگی این برند را برعهده دارد. به تازگی نیز میجیا از آبگرمکن جدید دو مخزنه Mijia 60L P1 رونمایی کرده و هدف از ساخت این دستگاه را فراهم کردن حمام راحت و ایمن برای خانواده ها اعلام کرده‌اند. این آبگرمکن با مشخصات جالب خود قیمت‌های رقابتی هم دارد که اگر علاقه مند هستید تا اطلاعات بیشتری کسب کنید، در ادامه با گجت نیوز همراه باشید.

آبگرمکن جدید Mijia 60L P1 شیائومی

طراحی باریک با عرض تنها 700 میلی متر این آبگرمکن را برای استفاده در هر حمامی مناسب می‌کند. همچنین صفحه نمایش دیجیتال شیک Mijia 60L P1 اطلاعات واضحی در مورد عملکرد و دما آب ارائه می‌دهد.

قدرت گرمایشی این آبگرمکن 3300 وات بوده که با مخزن دوگانه می‌تواند سریعتر آب را گرم کرده و بسته به استفاده خودتان می‌توانید هر دو یا یکی از مخزن‌ها را در مسیر آب قرار دهید. ظرفیت این آبگرمکن 720 لیتر بوده که می‌تواند به طور مداوم تا 144 دقیقه آب گرم را فراهم کند. در واقع این تضمین می‌کند که به راحتی با یک بار پر شدن مخزن این آبگرمکن می‌توانید دوش بگیرید.

آبگرمکن Mijia 60L P1 شیائومی

آبگرمکن Mijia 60L P1 شیائومی

همچنین سیستم تصفیه کننده نیز به طور فعالانه بازدارنده های رسوب را آزاد می‌کند تا نیازی به تمیز کردن دستگاه و خالی کردن رسوب‌ها وجود نداشته باشد. همچنین مخزن تصفیه نیز درصد آنتی باکتریال 99.9 درصد داشته و می‌توانید به آب مورد استفاده از Mijia 60L P1 اطمینان کنید.

ویژگی‌های جالب آبگرمکن Mijia 60L P1

شیائومی در Mijia 60L P1، بهره وری را در اولویت قرار داده که نرخ خروجی آب گرم در این دستگاه بالاتر از 80 درصد بوده که به معنای کاهش هزینه های انرژی و کاهش اثرات زیست محیطی است.

دوام بالا یکی از دیگر از مزیت‌های آبگرمکن شیائومی است؛ چراکه میله منیزیمی آن با خاصیت مقاومت الکتریکی ساخته شده که در طول عمر دستگاه آن را از هر تعمیر و یا تعویضی دور نگه می‌دارد. در واقع با خرید این آبگرمکن در دراز مدت نیز در هزینه ها صرفه جویی می‌شود.

Mijia P1 دارای سیستم عامل هایپر او اس بوده که می‌تواند به طور یکپارچه با اکوسیستم خانه هوشمند شیائومی ادغام شود. کاربران می‌توانند آبگرمکن را از راه دور از طریق اپلیکیشن Mijia کنترل کرده و به مواردی مانند تنظیم دما و مصرف انرژی دستگاه دسترسی داشته باشند.

آبگرمکن Mijia 60L P1 شیائومی

آبگرمکن Mijia 60L P1 شیائومی

طبق ادعا شرکت سازنده، این آبگرمکن شیائومی دارای سیستم حفاظت ایمنی 9 لایه‌ای است که می‌توان به حفاظت در برابر قطع برق و اتصالی کردن، حفاظت در برابر سوختن خشک و حفاظت در برابر دما بالا اشاره کرد. علاوه بر این موارد، شیائومی 5 سال گارانتی برای کل دستگاه و 8 سال گارانتی برای تعویض مخزن داخلی در اثر نشتی ارائه می‌دهد تا آرامش خاطر را برای مشتریان فراهم کند.

قیمت آبگرمکن Mijia 60L P1 شیائومی

قیمت این آبگرمکن شیائومی نیز در حال حاضر بین 276 دلار تا 318 دلار اعلام شده است.

در گجت نیوز بخوانید:
خاص‌ترین گجت شیائومی هم معرفی شد: خشک کن جادویی لباس شیائومی از دمنوش ساز برقی با قیمت ۱۵ دلار رونمایی کرد شیائومی از پیشرفته‌ترین جارو و تی زمین شوی چین رونمایی کرد