شتاب سرعت لوسید ایر سافایر

تماشا کنید: خودرو برقی لوسید ایر سافایر با شتاب 1.7 ثانیه‌ای سوپرکارها را به وحشت می‌اندازد!

لوسید ایر سافایر با لقب اولین سوپر اسپرت برقی زیر 2 ثانیه از صفر تا صد شتاب می‌گیرد. در ادامه شاهد ویدیو تست سرعت Air Sapphire باشید.

لوسید، خودروساز آمریکایی نسبتاً نوپا پیش از این‌که شاسی بلند لوسید گرویتی را به بازار معرفی کند، با سدان ایر تکانی به عرصه خودروهای برقی داد. این شرکت پس از موفقیت ایر تصمیم به عرضه یک نسخه جدید عملکردمحور از آن به نام لوسید ایر سافایر با قدرت بیش از 1000 اسب بخار گرفت. تا به اینجا همه مطلع شده‌اند که لوسید ایر سافایر با قدرت و شتاب فوق‌العاده بالا خود حتی تسلا مدل S پرچمدار را به چالش می‌کشد. با وجود این، جدیدترین اخبار خودرو حکایت از این دارند که یک ویدیو جدید باری دیگر بر سرعت استثنائی این خودرو برقی صحه می‌گذارد.

شتاب استثنائی خودرو برقی لوسید ایر سافایر

در ابتدا باید ذکر کرد که لوسید ایر سافایر (Sapphire) با اتکا به سه موتور الکتریکی توانایی تولید قدرت 1234 اسب بخار و گشتاور 1938 نیوتن متر را دارد. بر اساس ارقام رسمی اعلام شده توسط لوسید، این خودرو می‌تواند طی 1.89 ثانیه از 0 تا 100 کیلومتر بر ساعت شتاب بگیرد و پیشرانه آن دارای سقف سرعت 330 کیلومتر بر ساعتی است. در واقع لوسید آن را به‌عنوان «اولین خودرو سوپر اسپرت لوکس تمام برقی در جهان» معرفی می‌کند؛ ادعایی که با نگاهی به بررسی‌های صورت گرفته تاکنون آنچنان بیراه به نظر نمی‌رسد.

به‌تازگی کانال یوتیوب DragTimes ویدیویی را از آزمایش سرعت لوسید ایر سافایر در پیست Bradenton Motorsports Park در ایالت فلوریدای آمریکا منتشر کرد. در حالی که به گفته لوسید این خودرو تمام الکتریکی برای شتاب‌گیری از 0 تا 100 کیلومتر بر ساعت به 1.89 ثانیه زمان نیاز دارد، در این ویدیو موفق شد طی 1.77 ثانیه به این سرعت دست پیدا کند. این خودرو همچنین مسافت 202 کیلومتر را در 5.77 ثانیه طی کرد و مسافت 402 را ظرف 8.94 ثانیه با سرعت حدود 250 کیلومتر بر ساعت به پایان رساند.

عملکرد لوسید ایر سافایر به‌عنوان یک ماشین برقی شهری که حتی تایرهای معمولی دارد توجه هر ماشین‌بازی را به خود جلب می‌کند و احتمالاً باب میل کسانی نباشد که هنوز روی خودروهای بنزینی پافشاری می‌کنند. شما کاربران گجت نیوز درباره عملکرد این خودرو تمام برقی چطور فکر می‌کنید؟

از دست ندهید:
بی وای دی فنگ چنگ بائو سوپر ۹ ؛ کپی چینی‌ها از فراری به میدان آمد تسلا مدل S پلید رکورد پیست نوربرگ رینگ را شکست + ویدیو فورد موستانگ Mach-E جدید ترس به جان تسلا می‌اندازد محصول جدید تسلا، تاکسی بدون راننده است

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*