سامسونگ از دوربین دوگانه‌ی ۱۲ مگاپیکسلی خود رونمایی کرد

یکی از ویژگی های شاخص پرچمداران امسال سامسونگ، یعنی گلگسی اس ۷ (Galaxy S7) و گلگسی اس ۷ اج (Galaxy S7 edge)، دوربین ۱۲ مگاپیکسلی آنها با قدرت تشخیص ۱۲ میلیون پیکسلی بود. پیش از این اخباری مبنی بر اینکه سامسونگ در حال کار بر روی لنز های جدید دوگانه است به گوشمان رسیده بود که دیروز این شایعات به حقیقت تبدیل شد. با گجت نیوز همراه باشید.

این دوربین دوگانه از لنز های ساخته‌ی شرکت سونی که پیش از این در گوشی های مختلف دیده بودیم، به نام IMX260، قدرت می‌گیرد ولی سامسونگ هم کمی از ایده های تصویرسازی خود به این لنز اضافه کرده است. این لنز های دوگانه که تلفیقی از شرکت سامسونگ و سونی است، به همان اندازه‌ی لنز های ژاپنی سونی سر و صدا به پا کرد. لنز دوگانه ۱۲ مگاپیکسلی PDAF، با سایز پیکسل ۱.۴ میکرون و امکانات دیگر، این دوربین مرغوب را تشکیل می‌دهند. اضافه بر این امکانات، استفاده‌ی سامسونگ از فناوری ISOCELL که به عدم تداخل رنگ ها در تصویر کمک خواهد کرد.

در همایش رونمایی از این لنز، خبری از این نبود که آیا این دوربین در خط تولید جدید گلگسی اس ۷ (Galaxy S7) استفاده می‌شود یا خیر. اما انتظار می‌رود که این شرکت کره‌ای، لنز های جدید خود را در پرچمداران بعدی یا حتی گوشی های میان رده نسل بعد خود، بکار بگیرد.

منبع: GSMArena

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. شایعات به جقیقت تبدیل شد ?
    نویسنده گجت دقت کن :Weary: