بازی هایی که نادیده گرفته شدند

تماشا کنید: بازی های حیرت‌انگیزی که هیچ وقت به حق خود نرسیدند

ما در گجت نیوز به بازی های هیجان‌انگیزی پرداخته‌ایم که در حقشان کم‌لطفی شده است. اگر دنبال‌کننده ویدیو گیم هستید، این ویدیو را دست ندهید.

بین انواع و اقسام بازی‌های منتشر شده طی سال‌های اخیر، عناوین خوش‌ساخت زیادی بوده‌اند که به اندازه لیاقتشان توجه منتقدان یا گیمرها را جلب نکرده‌اند. خیلی از این بازی‌ها از قضا حتی محصول ناشران و استودیوهایی نامدار با بودجه‌های کلان هستند، ولی به دلایل مختلفی به حقشان نرسیده‌اند؛ از بدشانسیِ صرف گرفته تا زمان‌بندی نه چندان مطلوب انتشار.

بعضی مثل ال ای نوآر (L.A. Noire) حتی از جهاتی جلوتر از زمان خودشان حرکت می‌کردند و تعدادی دیگر مثل اسلیپینگ داگز (Sleeping Dogs) تجربه‌ای سراسر هیجان بوده‌اند که عملاً هیچ گیمری نباید از دست بدهد.

5 مورد از بازی های شاهکار نادیده گرفته شده‌اند

حالا طی ویدیویی به‌صورت مختصر به 5 بازی جذاب می‌پردازیم که نتوانستند آنطور که باید به موفقیت تجاری دست پیدا کنند یا با استقبال طرفداران و منتقدان مواجه شوند. حتی علی‌رغم ناشران بزرگی که داشتند، تاکنون ساخته شدن دنباله‌ای برای آن‌ها در هاله‌ای از ابهام باقی مانده است. البته اگر دنبال‌کننده پر و پاقرص اخبار بازی باشید، بدون شک با آن‌ها آشنایی دارید و شاید حتی تجربه‌شان کرده باشید؛ ولی احتمالاً نمی‌توانید این موضوع را انکار کنید که این بازی‌ها هیچ وقت به حق خود نرسیده‌اند.

در نهایت در بخش نظرات نظر خود درباره این ویدیو و همچنین بازی‌هایی را که از نظرتان در حقشان کم‌لطفی شده است با ما به اشتراک بگذارید.

از دست ندهید:
بهترین بازی های سبک بقا که در سال ۲۰۲۴ می‌تواند سرگرم‌تان کند قبل از خرید یک کنسول بازی دستی به این نکات دقت کنید با این بازی‌ها، به سادگی کسب درآمد کنید این گجت جذاب، گوشی شما را تبدیل به یک کنسول بازی قابل حمل می‌کند مهم ترین اکسسوری های گیمینگ که بازی کردن بدون آن‌ها بسیار سخت است!