تاریخ انتشار بازی Assassin's Creed Mirage آیفون

بازی کنسولی Assassin’s Creed Mirage به آیفون ۱۵ می‌آید + تاریخ انتشار

تاریخ انتشار بازی کنسولی Assassin’s Creed Mirage برای آیفون ۱۵ اعلام شد. اساسینز کرید میراژ با گرافیک خیره‌کننده روی آیفون اجرا می‌شود.

شرکت یوبی سافت اعلام کرد که بازی Assassin’s Creed Mirage از تاریخ ۶ ژوئن (۱۶ خرداد) قابل دانلود روی آیفون و آیپد خواهد بود. پست لینکدین این شرکت می‌گوید:

ما مفتخریم که اعلام کنیم، یوبی‌سافت صوفیا این افتخار و فرصت را داشت تا اساسینز کرید میراژ را برای آیفون و آیپد عرضه کند. تیم‌های ما برای تطبیق کنترل‌های بازی با صفحه‌نمایش لمسی و ارائه یک تجربه بازی بصری، راحت و جذاب، سخت تلاش کرده‌اند.

تاریخ انتشار بازی Assassin's Creed Mirage آیفون

میراژ، جدیدترین نسخه از مجموعه بازی‌های محبوب اساسینز کرید است و به‌قدری طولانی خواهد بود که تقریباً دو دهه را در بر می‌گیرد. این بازی برای اولین بار در اکتبر سال گذشته برای کنسول‌ها و کامپیوترهای شخصی عرضه شد. Mirage اولین باری است که یک بازی اصلی از سری Assassin’s Creed به موبایل منتقل می‌شود.

بازی Assassin’s Creed Mirage روی کدام مدل‌های آیفون اجرا می‌شود؟

این بازی برای اولین بار در رویداد معرفی آیفون ۱۵ اپل در سپتامبر سال گذشته به نمایش درآمد و پنجره انتشار آن «اوایل سال آینده» اعلام شد. با اینکه سایر بازی‌های ذکر شده در آن رویداد – از جمله Resident Evil Village، Resident Evil 4 Remake و Death Stranding Director’s Cut – طبق برنامه منتشر شده‌اند، اما این اتفاق برای بازی محبوب اساسینز کرید رخ نداد. اکنون پس از مدت‌ها تأخیر، تاریخ دقیقی را در اختیار داریم که به نظر می‌رسد عرضه آن با WWDC 2024 همزمان شده است.

بازی Resident Evil 4 برای آیفون

بازی Resident Evil 4 برای آیفون

بازی Assassin’s Creed Mirage با آیفون ۱۵ پرو، آیفون ۱۵ پرو مکس و همچنین تمام آیپدهای دارای تراشه M1 به بعد سازگار خواهد بود. تاکنون هیچ صحبتی در مورد سازگاری با مک‌های سری M نشده است.

این بازی اکنون در اپ استور، پیش فروش شده است؛ در واقع شما می‌توانید دکمه دانلود را بزنید و بازی به‌طور خودکار در ۶ ژوئن (۱۶ خرداد) با در دسترس قرار گرفتن، دانلود خواهد شد. دانلود بازی رایگان است، اما امکان باز کردن کامل آن با استفاده از خریدهای درون‌برنامه‌ای وجود دارد. توجه داشته باشید که در حال حاضر اپ استور تاریخ دسترسی کامل به این بازی را ۱۰ ژوئن (۲۰ خرداد) نشان می‌دهد و مشخص نیست که این اشتباه از طرف اپل است یا یوبی‌سافت!

در گجت نیوز بخوانید:
به‌زودی می‌توانید بازی های کنسول های دیگر را روی آیفون اجرا کنید بهترین بازی های آیفون که همین حالا باید تجربه کنید بهترین بازی های آفلاین آیفون

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*