جدیدترین مپ‌های تاون هال ۸ بازی کلش آف کلنز

در ادامه سری مطالب جدیدترین مپ‌های بازی کلش آف کلنز ( Clash of Clans ) ، حالا نوبت به تاون هال ۸ رسیده تا شما را با بهترین و تازه ترین نقشه های آن ، آشنا کنیم.سری جدید مپ‌های تاون هال ۸ در چهار دسته‌بندی وار، فارمینگ، تروفی و هیبرید تهیه شده که در ادامه مطلب به آن خواهیم پرداخت.مثل همیشه با گجت نیوز همراه باشید.

جدیدترین مپ‌های وار تاون هال ۸

مپ‌های وار همواره اهمیت زیادی دارند و بازیکنان برای طراحی یک مپ قوی و فکر شده زمان زیادی صرف می‌کنند. در زیر تعدادی مپ قدرتمند و حساب شده برای تاون هال شما به تصویر کشیده‌ایم.

جدیدترین مپ‌های فارمینگ تاون هال ۸

مپ‌های فارمینگ اصولا برای ذخیره منابع و جلوگیری از دزدیده شدن طلا، اکسیر یا دارک استفاده مخی‌شوند و برای افزایش کاپ انتخاب مناسبی به‌شمار نمی‌روند.

جدیدترین مپ‌های تروفی تاون هال ۸

آیا به‌دنبال منحصر به‌فرد بودن در کلن خود و حضور در لیگ سطح بالایی هستید؟ مپ‌های تروفی را از دست ندهید! درنظر داشته باشید در این‌گونه مپ‌ها افزایش کاپ و کسب درصد پایین توسط فرد حمله‌کننده مدنظر گرفته شده و ممکن است با مپ تروفی، لوت زیادی از دست بدهید.

جدیدترین مپ‌های هیبرید تاون هال ۸

انتخاب بیشتر بازیکنان کلش آف کلنز مپ‌های هیبریدی هستند که علاوه بر افزایش کاپ، دهکده شما را تاحدودی شکست‌ناپذیر می‌سازد. اگر هدف شما تنها افزایش سطح دهکده و پیشرفت گام‌به‌گام است، مپ‌های هیبرید بیشتر به‌کار شما خواهند آمد.

 

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

7 دیدگاه

  1. دست شما درد نکنه تصویرش برام مهم نبود ولی بعضی از اتک هارو بردم

  2. من زمینش خوشم نیمود چووووووی که زشت بود

  3. ساغولون بو برنامزدن

  4. ساغول لون الریز ارغماسن فرستنده … اذربایجان غربی خوی یاشاسن محله اوشاخلاری

  5. باسلام عرض خسته نباشید خدمت شما دوستان عزیز و دست اندر کاران گرامی. خیلی عالی بود مپ های شما .بی شک بهترین مپ های کلش رو شما عزیزان در اختیار بازی کنان قرار می دهید . از زحمات و سخت کوشی های شما صمیمانه تشکر میکنم

  6. دستتون درد نکنه، عالی بود