نسل جدید بایک BJ60

نسل جدید بایک BJ60 ،‌ شاسی بلند آفرودی جدید بازار ایران معرفی شد

کمپانی بایک در حاشیه نمایشگاه خودرو پکن، از نسل جدید بایک BJ60 به‌عنوان یک شاسی‌بلند آفرودی رونمایی کرده است.

در جدیدترین اخبار خودرو، شرکت بایک در حاشیه نمایشگاه خودرو پکن از خودرو BJ60 جدید با یک طراحی متفاوت و برای بازار روسیه رونمایی کرده است. این نسخه البته یک خودرو آفرودی با طراحی داخلی و خارجی جالب‌توجه است که شانس ورود به بازار ایران را نیز دارد.

مشخصات و امکانات نسل جدید بایک BJ60

خودرو شاسی بلند قاب‌دار بایک BJ60 با ابعاد تویوتا لندکروز پرادو در سال 2022 معرفی شد. این مدل که در چین با یک موتور توربو 2.0 لیتری چهار سیلندر با قدرت 226 اسب بخار عرضه شده بود، بعدها در یک نسخه با موتور توربودیزل 2.0 لیتری با قدرت 163 اسب بخار نیز عرضه شد.

بایک BJ60e

اما در نمایشگاه خودرو پکن 2024 که این روزها در جریان است، بایک از نسخه هیبریدی و جذاب این خودرو با پسوند e رونمایی کرده و تصاویر این مدل نیز در نشریه محلی Autohome منتشر شده است. این شاسی بلند ضمن حفظ خصوصیات اصلی طراحی، ظاهری متمایز و جدید دارد.

بیشترین تغییرات طراحی نسخه هیبریدی را در بخش طراحی خارجی شاهدیم. اگرچه طراحی سپرها تفاوتی نداشته، اما جلوپنجره رادیاتور و چراغ‌های جلو به‌جای نوارهای کرومی U شکل حالا از نوارهای افقی LED برخوردار هستند. این مدل همچنین از بخش‌های عمودی و قطور چراغ راهنما برخوردار است.

بایک BJ60e

ابعاد خودرو تغییری نداشته، به‌نحوی که این مدل نیز دارای طول 5040 میلی‌متر، عرض 1955 میلی‌متر، ارتفاع 1925 میلی‌متر و فاصله محوری 2820 میلی‌متری است.

در داخل کابین نسل جدید بایک BJ60 نیز تغییراتی را شاهدیم که شامل تغییراتی در داشبورد و وجود نمایشگر دوگانه سیستم مالتی‌مدیا است. همچنین نسخه هیبریدی نیز مانند نسخه‌های قبلی در مدل‌های 5 و 7 نفره قابل سفارش است.

بایک BJ60

نسخه هیبریدی BJ60 در بخش فنی از یک موتور بنزینی توربو 1.5 لیتری برخوردار است که گفته شده مصرف سوخت آن به‌ازای هر 100 کیلومتر تنها 1.3 لیتر است و برد کلی 1200 کیلومتری دارد.

بایک BJ60e

تصور بر این است که بایک BJ60e تا پیش از پایان سال میلادی جاری در بازار چین عرضه شود. در مورد قیمت خودرو اطلاعات خاصی در میان نیست، اما باید بدانید که نسخه بنزینی در چین قیمت 239،800 یوان برابر با 33.907 دلار و نسخه دیزلی قیمت 264،800 یوان برابر با 37.442 دلار داشت. پیش از این، برخی خودروهای بایک مانند بایک BJ40 و بایک BJ80 نیز وارد بازار ایران شده بودند.

در گجت نیوز بخوانید:
جذاب ترین خودروهای نمایشگاه پکن ۲۰۲۴ نگاهی به ماشین چینی های جدید نمایشگاه خودرو پکن که احتمالاً به خیابان های ایران می‌آیند نگاهی به خودروهای جدید جک در نمایشگاه پکن ۲۰۲۴ هونگچی گویا معرفی شد؛ سدان لوکس جدید چینی ها اینجاست

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*