رونمایی از گوشی ریلمی GT Neo 6 با مجری هوش مصنوعی

برای اولین بار در جهان: گوشی پرچمدار ریلمی توسط یک مجری هوش مصنوعی رونمایی می‌شود

کمپانی realme برای نخستین بار در جهان از یک مجری هوش مصنوعی برای رونمایی از گوشی پرچمدار ریلمی GT Neo 6 استفاده می‌کند.

کمپانی ریلمی در حرکتی نوآورانه، از یک هوش مصنوعی به‌عنوان مجری رونمایی پرچمدار بعدی خود، یعنی ریلمی GT Neo 6 استفاده خواهد کرد. این شرکت با اعلام رسمی تاریخ ۹ می (٢٠ اردیبهشت) برای معرفی GT Neo 6، عنوان اولین برگزارکننده یک رویداد رسمی با مجری هوش مصنوعی را از آن خود کرده است. انتظار می‌رود محصول جدید ریلمی ابتدا در چین عرضه شود و سپس وارد دیگر بازارهای جهانی از جمله ایران شود. جزئیات مربوط به قیمت آن نیز در همین رویداد اعلام خواهد شد.

یک اتفاق تاریخی برای ریلمی با هوش مصنوعی

در قلب تپنده پرچمدار آینده ریلمی، تراشه قدرتمند اسنپدراگون 8s نسل ۳ از شرکت کوالکام حضور خواهد داشت. با این حال، اطلاعات مربوط به میزان حافظه رم این گوشی همچنان در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. به لطف فروشگاه اینترنتی چینی JD.mall، پیش از معرفی رسمی چند تا از جزئیات دیگر گوشی هوشمند ریلمی GT Neo 6 فاش شد.

رونمایی از گوشی ریلمی GT Neo 6 با مجری هوش مصنوعی

براساس این اطلاعات، گوشی هوشمند ریلمی از یک باتری حجیم ۵۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سیمی فوق‌العاده سریع ۱۲۰ وات بهره خواهد برد. سیستم دوربین GT Neo 6 دوگانه است و تنها حسگر اصلی ۵۰ مگاپیکسلی آن از تصاویر تبلیغاتی قابل حدس زدن است.

ریلمی تاکنون رنگ بنفش را برای این گوشی تایید کرده است، اما احتمال عرضه آن در رنگ‌های دیگری هم در زمان عرضه وجود دارد. همچنین، GT Neo 6 دارای استاندارد IP65 برای مقاومت در برابر گرد و غبار و آب خواهد بود.

در گجت نیوز بخوانید:
ریلمی C65 5G؛ یک گوشی اقتصادی دیگر realme با دوربین جذاب و اینترنت فایوجی گوشی‌های سری ریلمی P1 با امکانات و قیمت استثنایی از راه رسیدند صفحه نمایش این گوشی ریلمی، گلکسی اس ۲۴ اولترا سامسونگ را بدجوری شکست داده است!