پورشه کاین ۲۰۲۵

پورشه کاین ۲۰۲۵ به میدان آمد؛ همچنان دوست‌داشتنی و قدرتمند

تغییرات جزئی در بخش ظاهری و اضافه شدن برخی از امکانات جذاب در پورشه کاین ۲۰۲۵ باعث افزایش قیمت قابل توجه آن شده است.

نسخه جدید خودرو شاسی بلند و پرطرفدار پورشه کاین در ۱۳ نسخه به بازار جهانی عرضه می‌شود. این خودرو به نسبت به مدل سال گذشته تغییرات خاصی نداشته و علاوه بر تغییرات جزئی در ظاهر، تنها چند آپشن جدید به آن اضافه شده است. در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز به معرفی پورشه کاین ۲۰۲۵ می‌پردازیم.

پورشه کاین ۲۰۲۵؛ پرقدرت و هیجان انگیز

پورشه کاین ۲۰۲۵

کاین مدل ۲۰۲۵ در مقایسه با بقیه تیپ‌ها از المان‌های ظاهری جدید بهره‌مند شده است. از جمله این المان‌ها می‌توان به چراغ‌های دودی جلو و عقب، ورودی‌های بزرگ‌تر در ناحیه جلو، کالیپرهای قرمز ترمز و رینگ‌های ۲۱ اینچی اشاره کرد. همچنین نسخه جدید پورشه کاین دست‌خوش تغییراتی مانند اضافه شدن چراغ‌های جلوی ماتریکس LED برای پکیج سفارشی پریمیوم پلاس در تمامی تریم‌هاست. همچنین نسخه‌های توربو E-Hybrid پذیرای رنگ بدنه جدید و نشان‌های متمایز داخل کابین شده‌اند. مدل جدید GTS با پیشرانه قدرتمند ۸ سیلندر نیز قبلاً معرفی شده است.

از نظر قوای محرکه باید گفت نسخه‌های استاندارد کاین و کاین کوپه به پیشرانه بنزینی با ۳۴۸ اسب بخار قدرت مجهز هستند. در صورتی که مدل E-Hybrid را انتخاب کنید قدرت پیشرانه به ۴۶۳ اسب بخار خواهد رسید؛ در حالی که خروجی مدل‌های کاین S و S E-Hybrid به‌ترتیب ۴۶۸ و ۵۱۲ اسب بخار است. گل سرسبد نسخه‌های هیبرید نیز کاین توربو E-Hybrid با قدرت ۷۲۹ اسب بخار خواهد بود. کاین GTS نیز به یک موتور V8 توئین توربو مجهز است که قدرت 493 اسب بخار و گشتاور 660 نیوتن‌متر را تولید می‌کند. البته گران‌ترین کاین تولیدی هم مدل توربو GT با توان 750 اسب بخار است که قیمت آن به بیش از ۲۰۰ هزار دلار می‌رسد.

داخل کابین این شاسی بلند لوکس آلمانی، تریم میکروفیبر Race Tex در پنل‌های درها، سقف داخلی یا هدلاینر، غربیلک فرمان و مرکز صندلی‌ها به‌کار رفته است. همچنین تریم خاکستری (Slate Grey) یا قرمز (Carmine Red) برای فضای داخلی این خودرو نیز قابل سفارش است. از لحاظ امکانات و تکنولوژی‌ها هم نسخه فول کاین جدید به یک نمایشگر مرکزی 12.3 اینچی به‌همراه یک نمایشگر 10.9 اینچی روبه‌روی سرنشین جلو، کلاستر 12.3 اینچی راننده، هدآپ دیسپلی (HUD)، سیستم صوتی بوز (BOSE)، نورپردازی داخلی، دوربین دید محیطی با پشتیبانی پارک فعال، درهای سافت کلوز، صندلی های 18 حالته اسپرت، کروز کنترل تطبیقی ​​(SACC)، هشدار برخورد از جلو (FCW)، ترمز اضطراری خودکار (AEB)، تشخیص نقطه کور (BSD)، هشدار خروج از خط (LDW) و سیستم پایش حالت راننده (DMS) مجهز شده است. همچنین بهبودهایی هم در زمینه تصفیه هوای درون کابین رخ داده است.

ارزان‌ترین کاین مدل ۲۰۲۵ با قیمت حدود ۸۷ هزار دلار در دسترس مشتریان خواهد بود. این رقم شامل هزینه‌های تحویل ۱۹۹۵ دلار نیز هست که آن‌هم نسبت به سال قبل افزایش محسوسی را نشان می‌دهد. قیمت مدل پایه کاین نسبت به یک سال قبل حدود ۶ هزار دلار بیشتر شده است. همچنین برخی نسخه‌های کاین S افزایش قیمت بیش از ۶ هزار دلار را نشان می‌دهند؛ در حالی که قیمت مدل توربو E-Hybrid بیش از ۱۰ هزار دلار رشد کرده است. در ادامه، جدول قیمتی کامل تمام نسخه های پورشه کاین ۲۰۲۵ را مشاهده نمایید.

نام خودروقیمت سال ۲۰۲۴ (دلار)قیمت سال ۲۰۲۵ (دلار)میزان افزایش قیمت (دلار)
Cayenne۸۰,۸۵۰۸۶,۶۹۵۵,۸۴۵
Cayenne E-Hybrid۹۳,۳۵۰۹۹,۱۹۵۵,۸۴۵
Cayenne S۹۷,۳۵۰۱۰۳,۵۹۵۶,۲۴۵
Cayenne S E-Hybrid۱۰۱,۷۵۰۱۰۷,۰۹۵۵,۳۴۵
Cayenne GTSاعلام نشده۱۲۶,۸۹۵اعلام نشده
Cayenne Turbo E-Hybrid۱۴۸,۵۵۰۱۵۸,۹۹۵۱۰,۴۴۵
Cayenne Coupe۸۵,۹۵۰۹۱,۷۹۵۵,۸۴۵
Cayenne E-Hybrid Coupe۹۷,۳۵۰۱۰۳,۱۹۵۵,۸۴۵
Cayenne S Coupe۱۰۳,۷۵۰۱۰۹,۹۹۵۶,۲۴۵
Cayenne S E-Hybrid Coupe۱۰۵,۶۵۰۱۱۲,۳۹۵۶,۷۴۵
Cayenne GTS Coupeاعلام نشده۱۳۱,۴۹۵اعلام نشده
Cayenne Turbo E-Hybrid Coupe۱۵۳,۰۵۰۱۶۳,۴۹۵۱۰,۴۴۵
Cayenne Turbo GT۱۹۷,۹۵۰۲۰۵,۷۹۵۷,۸۴۵
همچنین بخوانید:
پورشه ۹۱۱ توربو کابریولت منصوری با فیبر کربن فراوان و قدرت ۹۱۲ اسب بخار معرفی شد پورشه پانامرا ۲۰۲۵ با موتور ۸ سیلندر ۶۷۰ اسب بخاری و قیمت ۲۰۰ هزار دلار رونمایی شد کیا سورنتو ۲۰۲۵ معرفی شد؛ نسل جدید شاسی بلند محبوب کره ای اینجاست هیوندای توسان ۲۰۲۵ با طراحی و امکانات جدید و مشخصات ارتقا یافته رونمایی شد

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*