رویت ساعت هوشمند گلکسی واچ اف ای - Galaxy Watch FE

ساعت هوشمند گلکسی واچ FE رویت شد؛ ساعت ارزان قیمت سامسونگ در راه است

احتمالاً سامسونگ به‌زودی از ساعت هوشمند گلکسی واچ FE رونمایی می‌کند. به‌لطف این نسخه مقرون به صرفه‌تر، Galaxy Watch در دسترس کاربران بیشتری قرار خواهد گرفت.

رویداد گلکسی آنپکد (Galaxy Unpacked) به‌زودی در ماه ژوئیه برگزار می‌شود و به نظر می‌رسد گلکسی واچ FE به‌عنوان یک ساعت هوشمند مقرون به صرفه یکی از محصولات جدید سامسونگ در این رویداد خواهد بود. جدیدترین اخبار تکنولوژی حاکی از این است که به‌تازگی نام گلکسی واچ‌های جدید در دیتابیس متعلق به گواهی FCC رویت شد.

احتمال عرضه ساعت هوشمند گلکسی واچ FE

در دیتابیس FCC گلکسی واچ 7 و گلکسی واچ FE به چشم خورد. البته گلکسی واچ 7 در نسخه‌های کلاسیک و پرو یا اولترا هم عرضه می‌شود، ولی حداقل در حال حاضر اثری از آن‌ها در این دیتابیس نیست. انتظار می‌رود در آینده نزدیک جزئیات بیشتری درباره این نسخه‌ها ارائه می‌شود.

مورد دیگر و شاید مهم‌تر، گلکسی واچ 4 مدل 2024 یا گلکسی واچ اف ای است. البته از آنجایی چنین احتمالی داده می‌شود که کد این ساعت هوشمند جدید SM-R861 لیست شده و پیش از این واچ 4 دارای کد SM-R860 بود. در صورتی که ساعت اشاره شده گلکسی واچ اف ای باشد، احتمالاً مشخصات فنی و قابلیت‌های یکسانی با واچ 4، منتها با جدیدترین نسخه سیستم عامل Wear OS خواهد داشت.

رویت ساعت هوشمند گلکسی واچ اف ای - Galaxy Watch FE

مدتی قبل حتی زمزمه‌هایی مبنی بر عرضه نسخه FE گلکسی زد فولد و گلکسی زد فلیپ به‌عنوان تعدادی دیگر از محصولات سامسونگ در سال 2024 به گوش رسید. حتی مشخصات فنی گلکسی زد فولد FE و گلکسی زد فلیپ FE به بیرون درز پیدا کرد تا شایعات نسبت به عرضه این نسخه‌های ارزان‌تر از پرچمدارهای تاشو سامسونگ قوت بگیرند.

گزارش‌های منابع موثق حکایت از این دارند که سامسونگ رویداد بعدی آنپکد در سال 2024 را در 10 ژوئیه مصادف با 20 تیر برگزار خواهد کرد. در این رویداد علاوه بر گلکسی واچ 7 و احتمالاً گلکسی واچ FE، از گلکسی زد فولد 6 و گلکسی زد فلیپ 6 با قابلیت‌های گلکسی AI رونمایی می‌شود و همچنین با ارائه جزئیات بیشتر درباره گلکسی رینگ، ماهیت این محصول جدید و مرموز سامسونگ آشکارتر خواهد شد.

از دست ندهید:
باتری انقلابی سامسونگ در عرض ٩ دقیقه شارژ می‌شود و ٢٠ سال عمر می‌کند کامپیوتر آل این وان پرو سامسونگ با ظاهری شبیه iMac و پردازنده نسل ۱۲ اینتل رونمایی شد سامسونگ با دستاوردی جدید باز هم اپل را له کرد بهترین ساعت های هوشمند که در سال ۲۰۲۴ می‌توانید بخرید

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*