هدفون بیسیم اوپو

اوپو از دو هدفون بیسیم جدید خود با دریایی از قابلیت‌های جذاب رونمایی کرد

اوپو از هدفون های بیسیم جدید خود با نام‌های انکو ایر 4 پرو و Enco R3 رونمایی کرد. دو ایرباد جدید اوپو قابلیت‌های فراوانی دارند و با قیمت مناسب عرضه خواهند شد.

اوپو امروز با دست پر ظاهر شده است. آنها ابتدا از گوشی‌های سری رینو 12 رونمایی کردند و سپس به‌سراغ نسل جدید ایربادهای خود رفتند. اوپو دو هدفون بیسیم جدید خود را Enco Air 4 Pro و Enco R3 نام نهاده است و قصد دارد آنها را با قیمت رقابتی به بازار عرضه کند. بیایید ابتدا نگاهی به مدل پرو داشته باشیم.

مشخصات و قیمت هدفون بیسیم اوپو Enco Air 4 Pro

هدفون بیسیم اوپو

ایرباد جذاب اوپو می‌تواند نویزها را تا حداکثر ۴۹ دسی‌بل حذف کند. به‌همین‌خاطر برای استفاده در مکان‌های شلوغی همچون مترو یا خیابان ایده‌آل خواهد بود. شرکت سازنده همچنین سه میکروفون را برای این هدفون بی‌سیم در نظر گرفته است تا بتواند طیف گسترده‌ای از صداهای محیطی را تا گستره ۴۰۰۰ هرتز حذف کند.

جالب اینکه اوپو یک الگوریتم هوشمند را نیز به هدفون بیسیم خود اضافه کرده است تا تاثیر باد را در هنگام تماس به‌حداقل برساند. بدین‌ترتیب حتی اگر تا سرعت ۲۰ کیلومتر بر ساعت حرکت کنید، مشکلی در هنگام مکالمه نخواهید داشت. در بحث کیفیت صدا نیز شاهد حضور درایورهای ۱۲.۴ میلی‌متری با پوششی از تیتانیوم هستیم. وجود تاییدیه Hi-Res Audio نیز نشان می‌دهد که کاربران از صدایی باکیفیت لذت خواهند برد.

در لیست مشخصات هدفون بیسیم اوپو مي‌توان پشتیبانی از کودک صوتی LHDC 5.0 را مشاهده کرد. در این کدک داده‌های صوتی با بیت‌ریت بالاتری منتقل می‌شوند و همین نیز سبب می‌شود که نسبت به کدک‌های استاندارد SBC و AAC تجربه صوتی بهتری را ارائه کند. ایرباد اوپو انکو ایر 4 پرو برای کاربران حرفه‌ای‌تر نیز گزینه‌ای مناسب است؛ زیرا به‌ آنها اجازه شخصی‌سازی‌های گسترده را با استفاده از Enco Master می‌دهد.

هدفون بیسیم اوپو

همیشه وقتی صحبت از هدفون های بیسیم می‌شود، کاربران نگرانی خود را از عمر باتری ابراز می‌کنند. هرچند در مورد هدفون بیسیم اوپو چنین مشکلی وجود ندارد. اگر حذف نویز را غیرفعال کنید، می‌توانید با یکبار شارژ تا ۱۲ ساعت از انکو ایر 4 پرو بهره ببرید. همچنین کیس ایرباد می‌تواند این زمان را به ۴۴ ساعت برساند. اگر هم باتری هر دو تمام شد، می‌توانید با تنها ۱۰ دقیقه شارژ انرژی لازم برای ۴ ساعت پخش موسیقی را دریافت کنید.

اوپو همچنین هدفون جدید خود را به بلوتوث ۵.۴ مجهز کرده است تا ارتباطی پایدار و مطمئن را تضمین کند. تاخیر زمانی این ایربادها تنها ۴۷ میلی‌ثانیه است. بدین‌ترتیب می‌توان گفت که برای تماشای ویدیو و حتی گیمینگ گزینه‌ای مناسب هستند. از دیگر ویژگی‌های هدفون بیسیم اوپو می‌توان به اتصال خودکار اشاره کرد. به‌صورتی که همزمان با باز کردن کیس شارژ، هدفون به‌صورت خودکار به گوشی متصل می‌شود.

انکو ایر 4 پرو

همچنین شما می‌توانید به‌راحتی بین چند دستگاه مختلف جابه‌جا شوید. این گزینه فعلا برای گوشی‌های اوپو و وان‌پلاس با رابط کاربری ColorOS 13.1 آماده شده است؛ بنابراین نباید انتظار چنین قابلیتی را روی رابط کاربری وان یو آی داشته باشید. اوپو انکو ایر 4 پرو در دو رنگ سفید و مشکی مات عرضه خواهد شد و طراحی باریکی دارد.  علاوه بر اینها باید گفت که شرکت سازنده موفق شده تاییدیه IP55 را برای هدفون خود دریافت کند. به‌بیانی دیگر کاربران مشکلی برای استفاده از آن در هنگام ورزش یا بارش باران ندارند.

اوپو قصد دارد این هدفون بیسیم جذاب را با قیمت اولیه ۳۸ دلار در چین عرضه کند. هرچند که احتمالا در آينده قیمت انکو جدید افزایش یابد.

مشخصات و قیمت ایرباد اوپو انکو R3

دیگر هدفون بیسیم معرفی‌شده توسط اوپو انکو R3 نام دارد. این هدفون قرار است جایگزین مدل R2 شود و با بهبودهای جزئی نسبت به نسل قبل همراه شده است. از نظر طراحی انکو R3 هیچ تفاوتی با ایرپادز اپل ندارد. هرچند وقتی نوبت به مشخصات فنی می‌رسد شما با ویژگی‌ها و مشخصات ضروری مواجه می‌شوید.

هدفون بیسیم اوپو R3 با تاییدیه IPX4 همراه شده است که یعنی می‌تواند در برابر پاشیدن قطرات آب مقاومت کند. این ایرفون همچنین از کنترل‌های لمسی برای انجام کارهای مختلف پشتیبانی می‌کند. در بخش کیفیت صدا نیز شاهد حضور درایورهای ۱۳.۴ میلی‌متری با لایه‌ای از تیتانیوم هستیم. شرکت سازنده اعلام کرده است که این محصول می‌تواند افکت صدای فضایی را برای تجربه‌ای فراگیر ارائه دهد.

هدفون بیسیم اوپو

به‌منظور داشتن تماس‌های شفاف نیز یک میکروفون به‌همراه هوش مصنوعی وظیفه حذف نویز محیطی را برعهده گرفته‌اند. هدفون بیسیم اوپو همچنین تاخیر زمانی پایینی دارد که سبب می‌شود برای بازی کردن گزینه مناسبی باشد. کاربران امکان شخصی‌سازی پروفایل‌های صوتی را هم خواهند داشت.

در دل کیس شارژ این ایرباد یک باتری ۴۸۰ میلی‌آمپر ساعتی قرار گرفته است که می‌تواند انرژی لازم برای ۳۵ ساعت استفاده را فراهم کند. درون هر گوشی ایرباد نیز یک باتری کوچک ۳۲ میلی‌آمپر ساعتی قرار دارد. این باتری برای ۵.۵ ساعت همراهی با شما کافی خواهد بود. اوپو انکو R3 تنها در رنگ سفید عرضه خواهد شد و حدود ۴۲ دلار قیمت دارد.

بیشتر بخوانید:
بهترین هدفون های بلوتوث سال ۲۰۲۴ که از خریدشان پشیمان نخواهید شد ال جی از هدفون بی سیم خود با باتری ۳۶ ساعتی رونمایی کرد ایرباد گوشواره ای بیسوس AirGo 1 Ring با طراحی خاص و امکانات جذاب رونمایی شد هدفون وایرلس هواوی FreeBuds 6i با باتری 35 ساعته معرفی شد هدفون بی سیم ریلمی بادز ایر ۶ پرو با شارژدهی طولانی رونمایی شد

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*