تیم ملی هاکی سالنی ایران

تیم ملی هاکی سالنی ایران با حمایت همراه اول به عنوان قهرمانی آسیا دست پیدا کرد

تیم ملی هاکی سالنی ایران با حمایت همراه اول موفق به کسب عنوان قهرمانی آسیا شد و توانست مجوز ورود به جام جهانی 2025 را دریافت کند.

امروز شنبه 5 خرداد 1403 تیم ملی هاکی سالنی ایران موفق شد در فینال مسابقات قهرمانی آسیا در مقابل تیم مالزی با نتیجه 7 بر 1 به پیروزی برسد و مدال طلای این دوره از مسابقات را به خود اختصاص دهد. این دوره مسابقات به میزبانی قزاقستان برگزار شده است.

قهرمانی تیم ملی هاکی سالنی ایران در آسیا

تیم ملی ایران در مرحله گروهی این دوره از رقابت‌ها توانست تیم‌های تایلند و سنگاپور را شکست دهد و با نتیجه 37 بر صفر نیز در مقابل تیم تاجیکستان به پیروزی برسد. تیم ملی ایران که دارنده عنوان سوم جهانی است در ادامه در مقابل قزاقستان با نتیجه 5 بر 3 به پیروزی رسید و در آخرین دیدار مرحله دوم گروهی مسابقات قهرمانی آسیا در برابر مالزی نیز به تساوری 3 بر 3 دست پیدا کرد.

تیم ملی ایران با کسب 9 قهرمانی از 10 دوره برگزار این رقابت‌ها توانست عنوان پرافتخارترین تیم هاکی سالنی آسیا را نیز از آن خود کند. اپراتور همراه اول که به‌عنوان حامی اول ورزش کشور محسوب می‌شود، این قهرمانی را به ملی پوشان و مردم ایران تبریک گفت.

همچنین بخوانید:
آموزش فعال سازی پشت خطی در گوشی های سامسونگ و شیائومی (ایرانسل و همراه اول) همراه اول از کیوسک های دیجیتال پایش سلامت رونمایی کرد همراه اول کارفرمای برتر سلامت محور تهران شد

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*