بررسی خودرو بالنو راسا موتور خاورمیانه

قیمت عجیب سوزوکی بالنو در بازار؛ وقتی دلال‌ها به جان مردم ‌می‌افتند

قیمت سوزوکی بالنو در بازار آزاد و به لطف حرص و طمع دلالان، به یک رقم نجومی رسیده است. در ادامه با قیمت آزاد سوزوکی بالنو راسا موتور و مشخصات فنی آن همراه خواهیم شد.

شرکت راسا موتور در سال گذشته و در راستای سیاست‌های واردات خودرو خارجی باکیفیت و اقتصادی، دست روی محصولات جذاب سوزوکی و به خصوص، سدان و هاچ بک خانواده پسند آن یعنی سوزوکی سیاز و سوزوکی بالنو گذاشت. این دو محصول با قیمت منصفانه و زیر 1.5 میلیارد تومان راهی سامانه یکپارچه خودرو شدند و شرکت راسا موتور خاورمیانه هم زودتر از موعد، به تعهدات خود عمل کرد و هر دو خودرو را تحویل مشتریان داد. حالا به نظر می‌رسد که بعضی از این مشتریان، دلال‌های از خدا بی‌خبر هستند که قصد دارند تا از این خرید شیرین، بیش از 2.5 میلیارد تومان سود کنند!

فهرست عناوین:

قیمت عجیب سوزوکی بالنو راسا موتور در بازار آزاد

همانطور که در تصاویر زیر مشاهده می‌کنید، دلالان عزیز، قیمت سوزوکی بالنو راسا موتور در بازار آزاد را مبلغی بین 3 میلیارد و 500 میلیون تومان تا 4 میلیارد و 500 میلیون تومان اعلام کرده‌اند. بدیهی است که این قیمت صرفا به دلیل هایپ بازار رخ داده و قیمت اصلی این خودرو اقتصادی ژاپنی وارداتی در سامانه یکپارچه یا به اصطلاح، همان قیمت نمایندگی سوزوکی بالنو راسا موتور خاورمیانه تقریبا نزدیک به 1 میلیارد و 200 میلیون تومان است.

یعنی دلالان از خرید و فروش سوزوکی بالنو در بازار، قصد یک سود هنگفت و 3 میلیارد تومانی را دارند! به علاوه بد نیست اشاره کنیم که شرایط فروش سوزوکی بالنو در سامانه یکپارچه، به زودی اعلام خواهد شد و اگر خواهان خرید این خودرو اقتصادی و باکیفیت ژاپنی هستید، بد نیست کمی صبر کنید و قیمت واقعی آن را بپردازید و جیب دلال‌ها را پر نکنید.

مشخصات فنی بالنو راسا موتور خاورمیانه

مشخصات فنی خودرو بالنو راسا موتور خاورمیانه

سوزوکی بالنو، هاچ بک جدیدی است که توسط راسا موتور به بازار ایران عرضه شده است. این خودرو از یک موتور 1.5 لیتری 105 اسب بخاری بهره می‌برد و به گیربکس اتوماتیک 4 سرعته مجهز شده است. حداکثر سرعت بالنو 160 کیلومتر بر ساعت و مصرف سوخت آن 5.4 لیتر در هر 100 کیلومتر است. شتاب صفر تا صد این خودرو 11 ثانیه و حجم باک آن 37 لیتر است.

کابین و داشبورد خودرو بالنو راسا موتور خاورمیانه

بالنو به امکانات رفاهی و ایمنی متعددی مجهز شده است که از جمله آنها می‌توان به سیستم تعلیق مک فرسون در جلو و تورشن بیم در عقب، فرمان برقی، کروز کنترل، 4 ایربگ، ترمز ABS + EBD، سیستم کنترل پایداری، استارت کی لس، نمایشگر 9 اینچی لمسی، دوربین دنده عقب، مه شکن، سنسور پارک، سنسور باران، دی لایت، اتولایت، سیستم صوتی، صندلی راننده با تنظیم 6 جهت، تهویه مطبوع اتوماتیک، رینگ‌های 16 اینچی آلومینیومی، چراغ‌های LED، دوربین 360 درجه، آینه‌های جانبی برقی، قابلیت ورود بدون کلید، فرمان دی کات، نمایشگر هدآپ، آینه وسط الکتروکرومیک، دریچه تهویه مطبوع برای سرنشینان عقب، پورت USB برای سرنشینان عقب، صندلی‌های عقب تاشو، کامپیوتر سفری و … اشاره کرد.

قیمت بالنو نمایندگی

مشخصات فنی خودرو بالنو راسا موتور خاورمیانه

همچنین باید اشاره کنیم که قیمت نمایندگی یا به اصطلاح کارخانه برای سوزوکی بالنو راسا موتور خاورمیانه در سامانه یکپارچه خودرو تقریبا 1 میلیارد و 200 میلیون تومان است. در پایان باید بدانید که پرچمدارانی مانند سوزوکی گرند ویتارا هیبریدی هم به همراه سوزوکی فرانکس و آفرودی‌های جذاب یعنی سوزوکی جیمنی 3 درب و سوزوکی جیمنی 5 درب هم به سبد محصولات راسا موتور اضافه شده‌اند و اکنون این شرکت از تمام سگمنت‌های خودرو، میزبان یک محصول باکیفیت و ژاپنی است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*