مشخصات فنی گوشی آنر ۲۰۰ و آنر ۲۰۰ پرو

مشخصات فنی کامل دو گوشی آنر ۲۰۰ و آنر ۲۰۰ پرو لو رفت

مشخصات فنی گوشی آنر ۲۰۰ و آنر ۲۰۰ پرو فاش شد. گوشی‌های Honor 200 با تراشه قدرتمند، نمایشگرهای خمیده AMOLED و دوربین‌های باکیفیت در راه‌اند.

شرکت آنر در تاریخ 12 ژوئن (۲۳ خرداد)، طی مراسمی در پاریس از دو گوشی هوشمند جدید خود به نام‌های Honor 200 و Honor 200 Pro رونمایی خواهد کرد. گفته می‌شود این گوشی‌ها با بهره‌گیری از هوش مصنوعی چهار لایه، تجربه‌ای بی‌نظیر و فراتر از نسل‌های قبلی را به کاربران ارائه می‌دهند. این درحالیست که نسخه اقتصادی این دو گوشی به نام آنر ۲۰۰ لایت چندی پیش رونمایی شده است.

مشخصات چشم‌گیر گوشی‌های آنر ۲۰۰

مشخصات فنی کامل دو گوشی آنر 200 و آنر 200 پرو فاش شده در اختیار رسانه‌ها قرار گرفته است. با وجود اینکه هنوز صحت این اطلاعات به‌طور رسمی تأیید نشده، اما جزئیات ارائه شده نشان‌دهنده پرچمدارانی قدرتمند و پیشرفته هستند.

چیپست، پرچمدار میان‌رده‌ها

مدل پرو از تراشه پرچمدار Snapdragon 8s Gen 3 کوالکام بهره می‌برد، در حالی که نسخه معمولی به تراشه Snapdragon 7 Gen 3 مجهز شده است. این تنوع در انتخاب تراشه، خانواده گوشی‌های Honor 200 را برای طیف وسیع‌تری از کاربران با نیازها و بودجه‌های مختلف، مناسب می‌سازد.

مشخصات فنی گوشی آنر ۲۰۰ و آنر ۲۰۰ پرو

هر دو مدل از نمایشگرهای AMOLED باکیفیت بالا بهره می‌برند. Honor 200 دارای نمایشگر 6.7 اینچی و Honor 200 Pro از نمایشگری با ابعاد کمی بزرگ‌تر یعنی 6.78 اینچ برخوردار است.

هر دو نمایشگر از رزولوشن 1.5K (معادل 1220p) و روشنایی فوق‌العاده 4000 نیت بهره می‌برند. نرخ تازه‌سازی 120 هرتز نیز تجربه کاربری روان و لذت‌بخشی را برای تماشای ویدیو، بازی و انجام کارهای دیگر به ارمغان می‌آورد.

دوربین‌هایی از جنس پرچمداران

دوربین گوشی های آنر ۲۰۰ برای ثبت تصاویر و ویدیوهای باکیفیت، از جدیدترین فناوری‌ها و سنسورها بهره می‌برند.

دوربین اصلی مدل پرو از حسگر 50 مگاپیکسلی OmniVision OV50H با ابعاد 1/1.3 اینچ استفاده می‌کند، در حالی که مدل معمولی از حسگر Sony IMX906 با ابعاد 1/1.56 اینچ بهره‌مند است. هر دو دوربین اصلی از لرزشگیر اپتیکال (OIS) برای ثبت تصاویر شارپ و واضح در شرایط نوری کم برخوردارند.

مشخصات فنی گوشی آنر ۲۰۰ و آنر ۲۰۰ پرو

گوشی Honor 200 Pro

دوربین‌های پرتره 50 مگاپیکسلی این گوشی‌ها نیز از لرزشگیر اپتیکال بهره می‌برند و دارای قابلیت زوم اپتیکال 2.5 برابر و حسگر Sony IMX856 هستند. دوربین فوق عریض این گوشی‌ها 12 مگاپیکسلی اعلام شده است. در مورد دوربین سلفی اطلاعات ضد و نقیضی وجود دارد.

گفته می‌شود دوربین سلفی هر دو مدل 50 مگاپیکسل است، اما تصاویر فاش شده از Honor 200 Pro نشان می‌دهد که این مدل از سیستم دوربین سلفی دوگانه بهره می‌برد. دوربین دوم سلفی می‌تواند یک حسگر عمق 2 مگاپیکسلی یا یک لنز فوق عریض برای ثبت سلفی‌های گروهی بهتر باشد.

مشخصات فنی گوشی آنر ۲۰۰ و آنر ۲۰۰ پرو

گوشی Honor 200

هر دو گوشی Honor 200 و Honor 200 Pro از باتری 5200 میلی‌آمپر ساعتی با قابلیت شارژ سریع 100 وات بهره می‌برند. این باتری‌ها می‌توانند در مدت زمان کوتاهی به طور کامل شارژ شوند و خیال کاربران را از بابت طول عمر باتری راحت کنند.

اما مدل Pro علاوه بر این، از یک سیم‌پیچ برای شارژ بی‌سیم 66 وات و تراشه Honor C1 پلاس برای بهبود اتصال بی‌سیم و سیار برخوردار است.

قیمتی که هنوز مشخص نیست

هنوز قیمت نهایی این گوشی‌ها مشخص نیست. انتظار می‌رود ظرف کمتر از سه هفته و پس از مراسم رونمایی در پاریس، از قیمت نهایی آن‌ها مطلع شویم.

در گجت نیوز بخوانید:
گوشی لوکس آنر Magic 6 RSR پورشه دیزاین معرفی شد؛ گرانقیمت، فاخر و زیبا! گوشی آنر X7b با دوربین 108 مگاپیکسلی و باتری 6 هزار میلی آمپر ساعتی رونمایی شد گوشی های سری آنر مجیک 6 به شبکه 5.5G مجهز هستند؛ 10 برابر سریعتر از 5G

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*