گلکسی واچ جدید سامسونگ

ساعت گلکسی واچ جدید سامسونگ به هوش مصنوعی گلکسی مجهز می‌شود

گلکسی واچ جدید سامسونگ به هوش مصنوعی گلکسی مجهز می‌شود. در ادامه با قابلیت‌های جدید مبتنی بر هوش مصنوعی ساعت های هوشمند سامسونگ آشنا می‌شویم.

سامسونگ با عرضه گوشی های سری گلکسی اس 24 و به‌خصوص گلکسی اس 24 اولترا توانست عصر جدیدی از هوش مصنوعی موبایل را آغاز کند. این شرکت در زمان معرفی پرچمداران جدید خود اعلام کرد هوش مصنوعی گلکسی (Galaxy AI) را به طیف وسیع‌تری از دستگاه‌ها خواهد آورد.

هوش مصنوعی در گلکسی واچ جدید سامسونگ 

در همین راستا سامسونگ قصد دارد سری جدید ساعت های هوشمند خود را به هوش مصنوعی گلکسی مجهز کند. سامسونگ با ترکیب هوش مصنوعی قدرتمند روی دستگاه (On-Device) و اپلیکیشن جامع Samsung Health قصد دارد تجربیات سلامتی شخصی‌سازی شده و ایمن‌تری را برای کاربران خود به وجود آورد.

قدرت هوش مصنوعی برای افزایش سلامتی

سامسونگ سعی دارد تجربه‌ای پیشرفته را در حوزه سلامتی و تندرستی به کاربران خود ارائه دهد و این شرکت برای دستیابی به چنین هدفی از اطلاعات ارزشمند و قابل اتکا استفاده می‌کند تا درک بهتری از الگوهای سلامتی را برای کاربران به‌وجود آورد. ترکیب هوش مصنوعی گلکسی و پلتفرم Samsung Health نیز قابلیت‌های جدیدی را برای کاربران به‌همراه خواهند داشت تا به اطلاعات جامع‌تری از وضعیت سلامتی خود دست پیدا کنند. این قابلیت‌ها باعث تقویت انگیزه افراد می‌شود که نتیجه آن ارتقای تندرستی روزانه آنها خواهد بود.

گلکسی واچ جدید سامسونگ

قابلیت امتیاز انرژی (Energy Score) با تحلیل ترکیبی شاخص‌های سلامت شخصی باعث درک بهتر از وضعیت روزانه سلامتی کاربران خواهد شد تا کارهای روزمره را با آمادگی بیشتری انجام دهند. از این شاخص‌ها می‌توان به میانگین مدت زمان خواب، ثبات مدت زمان خواب، ثبات مدت زمان به خواب رفتن یا بیداری، زمان‌بندی خواب، فعالیت روز قبل، ضربان قلب هنگام خواب و تغییرات ضربان قلب اشاره کرد.

همچنین قابلیت نکات تندرستی (Wellness Tips) نیز به کاربران مواردی چون اطلاعات کاربردی، نکات انگیزشی و راهنمایی‌های شخصی طبق هدف‌هایی که کاربران برای سلامتی خود در نظر گرفتند را ارائه می‌کند تا راحت‌تر از قبل در مسیر سلامتی گام بردارند.

حداکثر دقت با هوش مصنوعی

برای دسترسی به بهترین تجربیات سلامتی بر پایه هوش مصنوعی باید به معیارهای بهداشتی دقیق و جامع دسترسی داشت. الگوریتم‌های سلامتی جدید و ارتقا یافته و ابزارهای ردیابی پیشرفته طی ترکیب با هوش مصنوعی می‌توانند اطلاعات جامع‌تر، شخصی‌شده و کاربردی‌تری را در اختیار کاربران قرار دهند. با توجه به این‌که سلامتی و تندرسی با استراحت شبانه خوب آغاز می‌شود، سامسونگ نیز با تقویت الگوریتم‌های هوش مصنوعی خواب توانسته اطلاعات دقیق‌تری را در بخش کیفیت خواب به کاربران ارائه کند.

گلکسی واچ جدید سامسونگ

سامسونگ برای قابلیت امتیاز خواب (Sleep Score) چند شاخص جدید، نظیر حرکت کردن در طول خواب، تاخیر در به خواب رفتن، ضربان قلب و تنفس در طول خواب را در نظر گرفته است که باعث شده کاربران به تجزیه و تحلیل دقیق‌تر و با جزئیات بیشتری از کیفیت خواب خود دسترسی داشته باشند. نتیجه اضافه شدن این معیارها، درک بهتر الگوهای خواب و ایجاد عادت‌های سالم‌تر برای زندگی روزمره خواهد بود. همچنین این قابلیت از شاخص‌های قبلی سامسونگ نظیر ساعت‌های خروپف کردن، سطح اکسیژن خون و چرخه خواب نیز بهره می‌برد.

قابلیت‌های تناسب اندام کاملا جدیدی که سامسونگ برای گلکسی واچ جدید خود در نظر گرفته است نیز می‌توانند امکان اندازه‌گیری‌های هوشمند و آسان ظرفیت بدنی و فیزیکی را ارائه دهند که باعث می‌شود تا کاربران بتوانند برنامه‌های تمرینی شخصی‌شده‌تری را طراحی کنند.

علاوه بر این‌که برای محدوده شخصی‌شده سلامتی، 5 سطح شدت دویدن وجود دارد، شاخص‌های دقیق آستانه هوازی (AT) و آستانه بی‌هوازی (AnT) در محدوده ضربان قلب باعث شدند تا کاربران، دویدن کارآمدتری را تجربه کنند و بتوانند عملکرد خود را سریع‌تر مورد تجزیه و تحلیل قرار دهند. شاخص‌های آستانه توان عملکردی (FTP) دوچرخه‌سواران نیز ظرف مدت فقط 10 دقیقه محاسبه می‌شود و آنها می‌توانند همانند یک ورزشکار حرفه‌ای تمرین کنند.

کاربران با ابزارهای ردیابی تناسب اندام می‌توانند تمرینات ورزشی را آسان‌تر انجام داده و میزان پیشرفت خود را بهتر مورد بررسی قرار دهند. قابلیت روتین تمرینی (Workout Routine) جدید نیز امکان ایجاد یک برنامه ورزشی شخصی‌سازی شده را به‌همراه دارد تا کاربران با ترکیب حرکات مختلف بتوانند تمرین بعدی را انجام دهند. با قلبلیت مسابقه (Race) که قادر به مقایسه عملکرد فعلی و گذشته کاربران در مسیرهای مشابه است، می‌توان میزان پیشرفت را در زمان دویدن یا دوچرخه‌سواری دنبال کرد.

یونهو پارک، نایب‌رئیس و مدیر تیم برنامه‎‌ریزی محصول اکوسیستم گلکسی در بخش تجربه موبایل شرکت سامسونگ در این خصوص عنوان کرد ما قصد داریم قدرت هوش مصنوعی گلکسی را در سراسر اکوسیستم خود گسترش دهیم تا امکانات کاملا جدید با تجربیات بهینه و متصل به کاربران ارائه شود و آنها بتوانند از قابلیت شخصی‌سازی و هوشمندی بیشتر برخوردار شوند. معرفی هوش مصنوعی گلکسی در ساعت های هوشمند جدید سامسونگ فقط شروع این فرایند بوده و به‌زودی موارد بیشتری را در سبد محصولات گلکسی ارائه خواهیم کرد.

سری بعدی ساعت های هوشمند گلکسی واچ سامسونگ از طریق رابط کاربری One UI 6 Watch که در اواخر سال 2024 عرضه می‌شود، به این قابلیت‌های جدید مجهز خواهند شد. ضمن این‌که تعداد محدودی از کاربران گلکسی واچ از ماه ژوئن 2024 از طریق نسخه بتای این رابط کاربری می‌توانند به این قابلیت‌ها دسترسی داشته باشند.

همچنین بخوانید:
ساعت هوشمند اقتصادی سامسونگ جزو خانواده محصولات FE نیست! از ساعت هوشمند گلکسی واچ ۷ سامسونگ چه می‌دانیم؟ از طراحی تا قابلیت‌ها و زمان رونمایی تصاویر جدید از گلکسی واچ ۷ اولترا از حضور یک دکمه سوم عجیب خبر می‌دهند بررسی ساعت هوشمند سامسونگ گلکسی واچ ۶ کلاسیک
این مطلب توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*