مشخصات گوشی شیائومی 14 CIVI

گوشی شیائومی 14 CIVI با این مشخصات قدرتمند به بازار می‌آید

مشخصات گوشی شیائومی 14 CIVI فاش شد. شیائومی سیوی ۱۴، یک میان‌رده خوش ساخت است که با این امکانات و قیمت می‌تواند یکی از پرفروش‌ترین‌ها باشد.

شیائومی با اعلام مشخصات گوشی جدید 14 CIVI، طرفداران خودش را هیجان‌زده کرده است. این گوشی قرار است در تاریخ 12 ژوئن (۲۳ خرداد ماه) در هند معرفی شود و با ویژگی‌های قدرتمندی مانند سیستم دوربین سه‌گانه که با همکاری Leica طراحی شده، پردازنده قوی Snapdragon 8s Gen 3 و طراحی لوکس به بازار بیاید. این محصول بعد از گوشی شیائومی Civi 4 Pro که فروردین همین امسال معرفی شد، جدیدترین عضو خانواده سیوی خواهد بود.

دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با لنز Summilux Leica، دوربین تله‌فوتو 50 مگاپیکسلی با زوم 2 برابر و دوربین فوق‌عریض 12 مگاپیکسلی، تجربه عکاسی حرفه‌ای را ارائه می‌دهند. در جلوی دستگاه نیز دو دوربین 32 مگاپیکسلی برای عکس‌های سلفی و ویدیوهای 4K تعبیه شده است.

مشخصات گوشی شیائومی 14 CIVI

بدنه فلزی باریک 7.4 میلی‌متری و پوشش چرم مصنوعی پشت گوشی، جذابیت و راحتی استفاده را افزایش می‌دهند. نمایشگر با طراحی «شناور چهارگانه» و رزولوشن 1.5K به همراه نرخ تازه‌سازی 120 هرتز، تجربه‌ای بی‌نظیر از نمایش تصاویر را فراهم می‌کند. علاوه بر این، پوشش Gorilla Glass Victus 2 از نمایشگر در برابر خط و خش محافظت می‌کند.

گوشی شیائومی 14 CIVI با سیستم‌عامل اندروید 14 و رابط کاربری HyperOS، و باتری 4700 میلی‌آمپرساعتی با شارژ سریع 67 وات عرضه خواهد شد. این دستگاه در سه رنگ آبی، سبز و مشکی در دسترس خواهد بود.

با توجه به ویژگی‌های برجسته و طراحی زیبا، گوشی شیائومی 14 CIVI می‌تواند یکی از بهترین گزینه‌ها در بازار گوشی‌های هوشمند باشد.

در گجت نیوز بخوانید:
مشخصات دوربین شیائومی 15 و Xiaomi 15 Pro لو رفت چرا پوکو اف ۶ از پوکو اف ۶ پرو گوشی بهتری است؟ اولین مشخصات فنی لو رفته از شیائومی ردمی نوت ۱۴ پرو گوشی‌های پوکو F6 و F6 Pro با سخت‌افزار جذاب و قیمت عالی از راه رسیدند تقلید قدم به قدم شیائومی از اپل، حتی در تبلیغات!

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*