اضافه شدن ماشین های برقی به بنچمارک انتوتو

پای ماشین های برقی هم به بنچمارک انتوتو باز شد

انتوتو (AnTuTu)، پلتفرم مطرح بنچمارک گوشی‌های هوشمند از این به بعد به ماشین های برقی هم امتیاز می‌دهد؛ اما چطور؟

«انتوتو» (AnTuTu) پلتفرم پرطرفدار ارزیابی عملکرد گوشی‌های هوشمند است که اگر دنبال‌کننده اخبار گوشی های موبایل باشید، بدون شک دست کم چندین بار نام آن را شنیده‌اید. پلتفرم چینی بنچمارک انتوتو به‌تازگی اعلام کرد که از این پس به حوزه خودرو هم ورود می‌کند؛ به‌طور دقیق‌تر، سیستم اطلاعات و سرگرمی یا همان مولتی مدیا ماشین های برقی را با آزمایش چیپست، رم و حافظه آن‌ها ارزیابی خواهد کرد.

بنچمارک خودروهای برقی در پلتفرم انتوتو

انتوتو نه تنها از برنامه خود برای بنچمارک ماشین های برقی خبر داد، بلکه نتیجه بنچمارک برخی از ماشین‌های آزمایش شده در ماه مه را به اشتراک گذاشت. زیکر 007، ایکس پنگ X9 و مرسدس بنز EQE به ترتیب سه خودرو اول لیست با بیشترین امتیاز هستند و همچنین خودروهای نام‌آشنای دیگری مثل پولستار 2 در جایگاه چهاردهم و آئودی Q4 e-tron در جایگاه هفدهم به چشم می‌خورند.

حتی خودرو برقی شیائومی SU7 هم که طی چند ماه اخیر با فروش چشمگیر خود سر و صدای زیادی به پا کرد در لیست بنچمارک انتوتو حضور دارد. با وجود این، اولین ماشین شیائومی از لحاظ عملکرد سیستم اطلاعات و سرگرمی امتیازی کمتر از حد انتظار کسب کرد. البته بنچمارک جدید این خودرو برای ماه ژوئن با امتیاز 957 هزار و 833 آن را در جایگاه چهارم لیست قرار می‌دهد.

بخش خودرو پلتفرم انتوتو در حال حاضر در ابتدای توسعه خود به سر می‌برد و به مرور زمان با جمع‌آوری داده‌های بیشتر، دیتابیس گسترده‌تری پیدا خواهد کرد. در نتیجه باید منتظر اضافه شدن خودروهای بیشتر از خودروسازان مطرح به این پلتفرم ماند.

در گجت نیوز بخوانید:
نوبت به جیپ رسید؛ شاسی بلند واگنیر هم تماماً برقی شد کیا EV3 مدل 2025 رسماً معرفی شد؛ دستپخت جدید کره‌ای‌ها برای تسخیر بازار خودرو آمریکایی‌ها با تکنولوژی باتری الماسی، دنیای خودروهای برقی را عوض می‌کنند نتیجه یک پژوهش: خودروهای برقی برای جان مردم خطرناک‌ترند

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*