پیکاپ JMC ویگاس پلاس

پیکاپ JMC ویگاس پلاس به کشور وارد شد

پیکاپ JMC ویگاس پلاس برای انجام تست‌های فنی وارد ایران شد. در ادامه با مشخصات و امکانات JMC Vigus Plus آشنا خواهیم شد.

پیکاپ JMC ویگاس پلاس در حین تردد در خیابان‌های کشور مشاهده شد که نشان می‌دهد سرانجام شرکت عرضه‌کننده تست‌های فنی را برای دریافت مجوزهای تولید آغاز کرده است. در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز با مشخصات فنی و امکانات پیکاپ جدید JMC Vigus Plus آشنا خواهیم شد.

مشخصات فنی پیکاپ JMC ویگاس پلاس

نمای جلوی پیکاپ JMC ویگاس پلاس

پیکاپ JMC ویگاس پلاس در بازارهای جهانی با پیشرانه‌های مختلفی به فروش می‌رسد؛ اما به احتمال زیاد این خودرو فقط در نسخه بنزینی دو دیفرانسیل روانه بازار ایران خواهد شد. این نسخه به یک پیشرانه 2 لیتری توربوشارژ TGDi مجهز شده که می‌تواند قدرتی برابر با 220 اسب بخار و گشتاور 350 نیوتن‌متر را به تولید برساند.

نمای عقب پیکاپ JMC ویگاس پلاس

قدرت تولید شده از این پیشرانه نیز توسط گیربکس 6 سرعته دستی یا 8 سرعته اتوماتیک AT به چرخ‌های جلو و عقب منتقل خواهد شد. این پیکاپ در بازار ایران با خودروهایی چون فوتون تونلند جی 7، کی ام سی تی 8 و کی ام سی تی 9 به رقابت خواهد پرداخت. در واقع این پیکاپ جدید بازار ایران برای رقابت با محصولات کی ام سی کار سختی در پیش دارد.

امکانات رفاهی و ایمنی جی ام سی Vigus Plus

کابین پیکاپ JMC ویگاس پلاس

جی ام سی Vigus Plus احتمالا با امکاناتی چون قفل دیفرانسیل اتوماتیک عقب، تنظیم حالت انتقال قدرت به چرخ‌ها، رینگ آلومینیومی، دوربین دنده عقب، نمایشگر لمسی، گرم‌کن صندلی‌های جلو، تهویه اتوماتیک، سنسور نور، سامانه کنترل شروع حرکت در سربالایی، سامانه کنترل حرکت در سراشیبی، سامانه کنترل پایداری الکتریکی، کروز کنترل، دنده پشت فرمان، استارت دکمه‌ای، صندلی برقی راننده، تریم داخلی چرم مصنوعی و 4 ایربگ ایمنی روانه بازار ایران خواهد شد.

ویدیو مرتبط
بیشتر بخوانید:
پیکاپ JMC Baodian معرفی شد؛ وانت دوکابین چانگان با سایپا به ایران می‌آید؟ پیکاپ جی ام سی ویگوس 7 پلاس به ایران می‌آید + عکس و مشخصات