برنامه ناهیمیک ام اس آی - MSI Nahimic

معرفی برنامه Nahimic ام اس آی؛ تحول صدای کامپیوتر و لپ تاپ با اپلیکیشن ویژه MSI

ناهیمیک (Nahimic) برنامه ویژه ام اس آی است که با انواع تنظیمات، تجربه شنیداری شما را چند پله بالاتر می‌برد. در ادامه با این اپلیکیشن MSI آشنا شوید.

فرقی نمی‌کند گیمر باشید، در تولید موسیقی دستی داشته باشید یا همیشه پروپاقرص فیلم‌های سینمایی را دنبال کنید؛ در هر صورت، کیفیت و وضوح صدا برایتان یکی از واجبات است. قبل از این‌که به فکر هر هزینه اضافی باشید، دست نگه دارید و نگاهی به راهکار جذاب ام اس آی برای تقویت خروجی صدا داشته باشید. ام اس آی یک برنامه ویژه تحت عنوان «ناهیمیک» (Nahimic) را برای کامپیوترهای شخصی عرضه کرده است که با قابلیت های گوناگون خود، تجربه شنیداری شما را متحول می‌کند.

قابلیت های Nahimic، برنامه ام اس آی برای بهینه‌سازی صدا

ناهیمیک نرم‌افزاری برای بهینه‌سازی و تقویت صدای کامپیوتر و لپتاپ است که ام اسی آی با همکاری «استیل سریز» (SteelSeries)، شرکت دانمارکی تولیدکننده لوازم جانبی توسعه داده است. این برنامه خروجی صدای دستگاه شما را برای گیمینگ، موسیقی، فیلم یا حتی برقراری تماس بهینه‌سازی و امکان تجربه صدای فراگیر مجازی 7.1 را از طریق هدفون یا اسپیکر استریو فراهم می‌کند. در ادامه گوشه‌ای از قابلیت ها و امکانات متعدد این برنامه را معرفی می‌کنیم.

تنظیم خروجی صوت اسپیکر

در صورتی که نگرانید لرزش و دیستورشن کیفیت صدا را به هم بریزند و عملاً اجازه ندهند صدا را با حجم و وضوح زیاد بشنوید، برنامه Nahimic ام اس آی به کمک شما می‌آید. یکی از قابلیت های این اپلیکیشن، تنظیم و تعدیل المان‌های مختلف خروجی صوت است تا در نهایت صدایی فوق‌العاده شفاف به شما تحویل بدهد.

یکدست کردن بلندی صدا در برنامه Nahimic ام اس آی

بدون شک برایتان پیش آمده است که در حین گوش دادن به یک آهنگ یا تماشای یک فیلم سینمایی با فراز و فرود شدید صدا مواجه شده باشید. گاهی اوقات این اتفاق مانع شنیدن صدای مورد نظرتان می‌شود و در بعضی دیگر از موقعیت‌ها مثل صحنه انفجار در یک فیلم اکشن پرهیجان، ناگهان غافلگیرتان می‌کند. با استفاده از ناهیمیک می‌تواند بلندی صدا را در حدی مشخص و متعادل نگه دارید تا صدایی که می‌شنوید کاملاً یکدست باشد.

صدای فراگیر و SoundTracker 2.0

هیچ‌چیز برای گیمرها لذت‌بخش‌تر از ترکیب یک نمایشگر فوق‌العاده باکیفیت و صدای فراگیر درگیرکننده نیست. این برنامه MSI هم به گیمرها اجازه می‌دهد به‌لطف صدای فراگیر، در تجربه بازی های کامپیوتر غرق شوند و حس کنند که در لحظه در مرکز دنیای بازی حضور دارند.

قابلیت جدید SoundTracker 2.0 هم به زبان ساده، در بازی‌های آنلاین رقابتی می‌تواند جانتان را نجات بدهد. به‌واسطه این قابلیت که حالا برای بیشتر بازی‌های تیراندازی اول‌شخص در دسترس قرار دارد، جهت کوچک‌ترین صداهای اطراف به‌صورت تصویری به شما نمایش داده می‌شود. اگر کال آف دیوتی، بتلفیلد، ایپکس لجندز و عناوینی از این دست بازی می‌کنید، نباید چنین قابلیت کاربردی و مهمی را از دست بدهید.

حالت شب

گیمرهای شب‌زنده‌دار هم که همیشه نگران اذیت کردن اعضای خانواده یا حتی همسایه‌ها با سر و صدای بازی خود هستند دیگر نیازی به نگرانی ندارند. حالت شب (Night Mode) برنامه Nahimic ام اس آی صدا را به شکلی تنظیم می‌کند که بیش از حد بلند نباشد و در همان حال، واضح و قابل فهم باشد. در نتیجه هم از بازی کردن در سکوت شب لذت می‌برید و هم مزاحمتی برای اطرافیان ایجاد نمی‌کنید.

قابلیت های دیگر اپلیکیشن ناهیمیک

همان‌طور که گفته شد، ناهیمیک از قابلیت های فراوانی برخوردار است و در این مطلب فقط به برخی از آن­‌ها پرداختیم. از جمله امکانات دیگر این برنامه می‌توان به پریست‌های متعدد برای بازی، موسیقی و فیلم، اشتراک‌گذاری صدا بدون محدودیت و تنظیم خودکار المان‌های صوت اشاره کرد.

سایر مطالب مرتبط با MSI در گجت نیوز:
لپ تاپ جدید MSI Monarch 13 با پردازنده پرچمدار اینتل و نمایشگر اولد معرفی شد لپ تاپ گیمینگ MSI TITAN 18 HX با یک نمایشگر غول پیکر ۱۸ اینچی و RTX 4090؛ جذاب و دوست‌داشتنی نسل جدید کامپیوترهای دسکتاپ MSI با کانفیگ ترسناک معرفی شدند لپ تاپ های سری پرستیژ MSI با پردازنده Core Ultra اینتل به میدان آمدند بررسی لپ تاپ MSI Stealth 15 A13 VE

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*