دوربین شیائومی 15 پرو

مشخصات دوربین شیائومی 15 پرو، طرفداران گوشی‌های چینی را هیجان زده می‌کند

مشخصات جدید فاش شده از دوربین گوشی شیائومی 15 پرو نشان می‌دهد که طرفداران گوشی‌های چینی پرچمدار باید در Xiaomi 15 Pro منتظر شگفتانه باشند.

گوشی شیائومی 15 پرو، محصول پرچمدار آینده کمپانی شیائومی است که از مدت‌ها پیش طرفداران گوشی‌های چینی با شنیدن مشخصات احتمالی آن، برای خرید Xiaomi 15 Pro ذوق‌زده هستند. اما در جدیدترین این مشخصات فنی، جزئیات تازه‌ای از دوربین این غول چینی لو رفته که نشان می‌دهد شیائومی برای بخش سخت‌افزار گوشی Xiaomi 15 Pro، سنگ تمام گذاشته است.

همان‌طور که احتمالا در جدیدترین اخبار تکنولوژی خوانده‌اید، شایعاتی قبلا فاش شده که براساس آن‌ها گوشی شیائومی ۱۵ پرو با قدرتمندترین پردازنده کوالکام و ارتباط ماهواره‌ای عرضه خواهد شد؛ بنابراین چنین گوشی با این مشخصات، قطعا یک دوربین باکیفیت هم خواهد داشت.

مشخصات دوربین شیائومی 15 پرو

بنابر اطلاعات منتشر شده، دوربین شیائومی 15 پرو دارای سیستم دوربین سه‌گانه در کنار سنسور اصلی قدرتمند 50 مگاپیکسلی (احتمالاً از نوع OV50K) خواهد بود که برای عملکرد بهینه در نور کم و محدوده داینامیکی بهتر، آن را به تکنولوژی نوآورانه TheiaCel نیز مجهز خواهند کرد.دوربین شیائومی 15 پرو

در لنز تله‌فوتو این گوشی از سنسور 50 مگاپیکسلی IMX882 سونی استفاده خواهد شد که در مقایسه با سنسور OV64B در هنگام زوم دیجیتال، فرآیند تثبیت وضوح بهتر انجام می‌شود. با بررسی این مقایسه‌ها متوجه می‌شویم که در شیائومی 15 پرو بهبودهای قابل توجهی در قابلیت‌های زوم نسبت به نسل‌های قبل در نظر گرفته شده است.

به‌طور کلی، نکته برجسته دوربین این گوشی در سنسور اصلی آن است. سنسور OV50K با فرمت بزرگ 1/1.3 اینچی و پیکسل‌های 1.2 میکرونی، در دریافت نور قابلیت استثنایی دارد. با این مشخصات، دوربین گوشی شیائومی 15 پرو از نرخ فریم بالا و البته ضبط ویدیوی ۸K پشتیبانی خواهد کرد. سنسور مذکور در حال حاضر برای دستگاه‌هایی مانند آنر مجیک 6 پرو استفاده شده است.

طبق گزارش‌های قبلی احتمالا دوباره شاهد طراحی مجدد ماژول دوربین با شکل مربعی باشیم. همچنین انتظار می‌رود که شیائومی ۱۵، نخستین گوشی جهان با چیپست قدرتمند اسنپدراگون ۸ نسل ۴ و نمایشگر باکیفیت 2K عرضه شود.دوربین شیائومی 15 پرو

تراشه اسنپدراگون 8 نسل 4 با در نظر گرفتن امکانات و قدرت فوق‌العاده آن، پردازنده‌ای با هزینه بالاتر خواهد بود و این یعنی به احتمال بسیار، دستگاه‌های مجهز به این پردازنده نیز با افزایش قیمت قابل توجهی روبرو می‌شوند.

در گجت نیوز بخوانید:
شیائومی ۱۵ ؛ از مشخصات لو رفته تا انتظارات کاربران مشخصات دوربین شیائومی 15 و Xiaomi 15 Pro لو رفت گوشی های شیائومی ۱۵، پرچمداران سامسونگ و اپل را خجالت زده خواهند کرد

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*