آپدیت جدید ایرپادز اپل با Siri Interactions

با آپدیت جدید ایرپادز اپل، تکان دادن سر برای رد تماس کافیست

اپل همزمان با معرفی iOS 18، از آپدیت جدید ایرپادز نیز پرده برداشت. با این بروزرسانی، هندزفری‌های AirPods اپل از قابلیت‌های جذاب و جدیدی بهره‌مند خواهند شد.

اپل در کنفرانس WWDC 2024 علاوه بر معرفی به‌روزرسانی‌های جدید سیستم‌عامل‌های خود از جمله iOS 18، از آپدیت جدید ایرپادز نیز رونمایی کرد که در پاییز امسال در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

قابلیت‌های آپدیت جدید ایرپادز اپل

یکی از ویژگی‌های برجسته این به‌روزرسانی، تعامل با سیری (Siri Interactions) است. کاربران AirPods می‌توانند با تکان دادن یا به چپ و راست تکان دادن سر خود، به تماس‌های دریافتی با سیری پاسخ دهند یا آن‌ها را رد کنند. این قابلیت زمانی کاربردی است که امکان صحبت کردن با صدای بلند وجود نداشته باشد. علاوه بر تماس‌ها، کاربران می‌توانند بدون اینکه حتی کلمه‌ای بر زبان بیاورند و فقط با حرکات سر، نوتیفیکیشن‌ها را مدیریت کرده و به پیام‌ها پاسخ دهند.

آپدیت جدید ایرپادز اپل با Siri Interactions

یکی دیگر از قابلیت‌های جدید هندزفری بلوتوثی اپل، گزینه جدید به‌نام Voice Isolation است که به‌طور ویژه مختص مدل ایرپادز پرو خواهد بود. این ویژگی صدای کاربر را هنگام مکالمه جدا کرده و تقویت می‌کند و به‌طور همزمان، نویزهای مزاحم محیط مانند صدای باد را حذف می‌کند تا طرف مقابل صدای شما را با شفافیت بیشتری بشنود.

اپل خبر خوبی هم برای گیمرها دارد. با یک بروزرسانی جدید،‌ صدای فضایی شخصی با قابلیت ردیابی پویای سر برای نسل سوم ایرپادز، ایرپادز پرو و ایرپادز مکس ارائه خواهد شد. این قابلیت، تجربه صوتی فراگیر و واقع‌گرایانه‌تری را در بازی‌ها به ارمغان می‌آورد.

علاوه بر صدای فضایی، اپل همچنین ادعا می‌کند که ایرپادز پرو از کمترین تأخیر صوتی بی‌سیم برای اجرای بازی‌های موبایل برخوردار است. کیفیت صدای مکالمه در بازی‌ها نیز بهبود یافته و کاربران ایرپادز پرو می‌توانند از صدای 16 بیتی 48 کیلوهرتز برای چت صوتی درون بازی بهره‌مند شوند.

نسخه بتای مخصوص توسعه‌دهندگان آپدیت جدید ایرپادز هم اکنون در دسترس است و نسخی عمومی آن نیز در پاییز امسال منتشر خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*