بنچمارک گلکسی S24 FE

شکار گلکسی S24 FE در آزمون بنچمارک + اولین تصاویر

جدیدترین بنچمارک ها و تصاویر گلکسی S24 FE تمامی مشخصات فنی و ظاهری آن را افشا می‌کنند. تمام تفاوت مدل FE با سایر اعضای خانواده اس 24 در مشخصات سخت افزاری است!

سامسونگ با جدیت درگیر آماده‌سازی برای برگزاری رویداد آنپکد ماه آینده خود در پاریس است. در این رویداد تعدادی از جذاب‌ترین گجت های 2024 سامسونگ مثل گلکسی زد فلیپ 6، گلکسی زد فولد 6، گلکسی واچ 7، گلکسی واچ 7 اولترا در کنار محصولات جذاب دیگری چون ایربادهای گلکسی بادز 3 و حلقه هوشمند گلکسی رینگ رونمایی خواهند شد. در این بین، انتشار جدیدترین بنچمارک های گلکسی S24 FE و تصاویر واقعی آن هیجان زیادی در میان علاقمندان به این کمپانی کره‌ای ایجاد کرده است.

اخبار مربوط به گلکسی اس 24 اف ای مدت نسبتا طولانی است که در اینترنت در حال انتشار است؛ به‌طوری که هم‌اکنون بخش اعظمی از مشخصات فنی و طراحی آن لو رفته‌اند. در عین حال، انتشار بنچمارک‌ها و تصاویر رسمی این گوشی باعث شده ضمن آشنایی کامل با عملکرد این دستگاه، نمای کاملی از طراحی آن را نیز در اختیار داشته باشیم.

امتیازات بنچمارک گوشی گلکسی S24 FE

طبق اطلاعات جدید درج‌شده در پایگاه Geekbench گوشی گلکسی اس 24 اف ای از نمونه‌ای ضعیف‌تر از تراشه اگزینوس 2400 با شماره مدل SM-S721B بهره خواهد برد. این گوشی همان‌طور که در تصویر زیر مشاهده می‌فرمایید امتیاز تک هسته‌ای 2047 و امتیاز چند هسته‌ای 6289 را به ثبت رسانده است.

بنچمارک گلکسی S24 FE

اطلاعات مندرج در وبسایت گیک‌بنچ از حضور یک تراشه ده هسته‌ای در این گوشی جدید خبر می‌دهند که احتمالا همان چیپست Exynos 2400 به کار رفته در اکثر مدل‌های سری گلکسی اس 24 خواهد بود. البته سرعت کلاک نمونه به کار رفته در مدل FE پایین‌تر از سرعت تراشه پرچمداران سری S24 خواهد بود.

تراشه اگزینوس 2400 سری گلکسی اس 24 از یک هسته اصلی و قدرتمند Cortex-X4 با سرعت کلاک 3.21 گیگاهرتز بهره می‌برد؛ درحالیکه نمونه به کار رفته در گلکسی اس 24 اف ای سرعتی 3.11 گیگاهرتزی دارد. این گوشی همچنین از 8 گیگ رم هم بهره برده و به سیستم عامل اندروید 14 و رابط کاربری وان یو آی 6 مجهز خواهد بود.

علاوه بر این، از دیگر مشخصات گوشی گلکسی S24 FE می‌توان به صفحه نمایش امولد 6.4 اینچی و ظرفیت 128 یا 256 گیگابایتی حافظه داخلی اشاره کرد. همچنین طبق گزارش‌های موجود، ظرفیت باتری این گوشی 4500 میلی آمپر ساعت خواهد بود.

منابع مختلف همچنین به حضور یک حسگر اصلی دوربین 50 مگاپیکسلی هم در این گوشی اشاره کرده‌اند؛ هرچند که هنوز به‌طور دقیق مشخص نیست سایر دوربین‌های این ماژول سه‌گانه چه مشخصاتی خواهند داشت.

در گجت نیوز بخوانید:
مشخصات دوربین گوشی گلکسی S24 FE سامسونگ شما رو شوکه خواهد کرد

نخستین تصاویر واقعی گلکسی اس 24 اف ای

در کنار انتشار نخستین بنچمارک های گلکسی S24 FE، اکانت معتبر OnLeaks به‌تازگی رندرهایی جدید از این گوشی میان‌رده پریمیوم را منتشر نموده و جزئیات طراحی آن را افشا کرده است. همان‌طور که از این تصاویر پیداست، ظاهر گوشی گلکسی اس 24 اف ای کاملا شبیه به سری گلکسی اس 24 خواهد بود. بنابراین هر تفاوتی که میان این نسخه با سایر نسخه‌های این خانواده وجود دارد، قطعا به مشخصات فنی مربوط خواهد بود!

بر اساس اطلاعات به دست آمده از رندرهای OnLeaks، ابعاد گوشی Galaxy S24 FE برابر با 162 در 77.3 میلیمتر خواهد بود؛ درحالیکه ضخامت آن به حداکثر 8 میلیمتر خواهد رسید.

در گجت نیوز بخوانید:
مقایسه آیفون ۱۶ پرو با گلکسی اس ۲۴ اولترا؛ پرچمدار آتی اپل دربرابر بهترین گوشی سامسونگ 7 دلیل برای خرید گلکسی اس 24 اولترا و 3 دلیل برای اینکه منتظر S25 Ultra بمانیم آپدیت One UI 7.0 در راه است؛ تصویر تست روی گلکسی اس 24 اولترا منتشر شد

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*