کنسرت متالیکا در بازی فورتنایت - Fortnite

همه می‌توانند در این کنسرت متالیکا شرکت کنند؛ حتی ما ایرانی ها!

متالیکا، بند خوشنام راک که شهرتی در سطح جهانی دارد، به‌زودی کنسرتی هیجان‌انگیز برگزار می‌کند؛ کنسرتی که عملاً هر فردی با حداقل هزینه می‌تواند در آن شرکت کند.

برگزاری کنسرت مارشملو، دی‌جی آمریکایی معروف با کلاه نمادین خود در بازی فورتنایت (Fortnite) اولین بار اتفاقی تاریخی را رقم زد که به‌واسطه آن حتی کنسرت‌ها هم وارد دنیای ویدیوگیم می‌شدند. پس از موفقیت این کنسرت، ترویس اسکات، آریانا گرانده و امنم هم در این بازی پرطرفدار کنسرت برگزار کردند تا حالا نوبت به متالیکا برسد. بر اساس آخرین اخبار بازی ها و کنسول های بازی، این بند راک افسانه‌ای که میلیون‌ها طرفدار در اقصی نقاط جهان دارد، به‌زودی در فورتنایت کنسرت برگزار می‌کند.

کنسرت متالیکا، به‌زودی در بازی فورتنایت

کنسرت متالیکا در بازی فورتنایت - Fortnite

این کنسرت با عنوان Metallica: Fuel Fire Fury در کمتر از یک هفته دیگر داخل بازی فورتنایت برگزار می‌شود. در ادامه تاریخ‌ها و ساعات دقیق برگزاری آن را مشاهده می‌کنید:

  • 22 ژوئن مصادف با 2 تیر در ساعات 9:30 شب، 12:30 بامداد و 6 و نیم صبح به وقت تهران
  • 23 ژوئن مصادف با 3 تیر در ساعات 5:30 بعد از ظهر، 9:30 شب و 12:30 بامداد به وقت تهران

هرچند فورتنایت به‌خاطر بخش بتل رویال خود که حتی امکان کسب درآمد از بازی را فراهم می‌کند شهرت پیدا کرد، کماکان بخش‌های دیگری دارد که خصوصاً طرفداران متالیکا نباید از آن غافل شوند؛ چون این بند در فورتنایت فستیوال (Fortnite Festival)، بازی ریتمی منتشر شده توسط اپیک گیمز برای دنیای این بازی حضور پیدا می‌کند. حتی علاوه بر این، پیستی جدید با نام Thrash Mountain به بخش راکت ریسینگ (Rocket Racing) اضافه می‌شود.

کنسرت متالیکا در بازی فورتنایت - Fortnite

جیمز هتفیلد، لارس اولریک، کرک همت و رابرت تروهیو به‌عنوان هر چهار عضو کنونی متالیکا در فورتنایت روی صحنه مجازی کنسرت خود حاضر می‌شوند. همچنین نسخه‌ لِگو آن‌ها هم در این بازی به نمایش در خواهد آمد که در بالا می‌توانید تصویر مرتبط با آن را مشاهده کنید.

فورتنایت هم‌اکنون برای کامپیوتر، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس، نینتندو سوییچ، اندروید و iOS در دسترس قرار دارد. این عنوان در حال حاضر در فصل جدیدی به سر می‌برد که فضایی آخرالزمانی شبیه به مد مکس دارد و گیمرها را در معرض محیطی بیابانی قرار می‌دهد که در آن باید با تمرکزی روی وسایل نقلیه مختلف به مبارزه با بقیه بپردازند.

در گجت نیوز بخوانید:
تماشا کنید: ویدیو ۱۳ دقیقه‌ای از گیم پلی بازی اساسینز کرید شدوز تریلر گیم پلی هیجان‌انگیز جدید ریمیک متال گیر سالید ۳ را از دست ندهید از نسخه جدید بازی Gears of War رونمایی شد؛ سورپرایز مایکروسافت در رویداد ایکس باکس تریلر گیم پلی بازی کال آف دیوتی بلک اپس ۶ منتشر شد + تاریخ انتشار بازی UFL، رقیب فیفا و پی اس با سرمایه‌گذاری کریستیانو رونالدو از راه رسید + ویدیو تریلر سینمایی جدید بازی تلماسه: بیداری (Dune: Awakening) را تماشا کنید

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*