ماشین ریش تراش جدید شیائومی

ماشین ریش تراش جدید شیائومی با قابلیت شارژ ۳ دقیقه‌ای معرفی شد

ماشین ریش تراش جدید شیائومی MIJIA با طراحی جدید تیغه، استاندارد IPX7 و شارژ سریع سه دقیقه‌ای با قیمت تنها 26 دلار معرفی شد.

شیائومی روز گذشته از ماشین ریش تراش جدید خود از برند MIJIA رونمایی کرد. این دستگاه که از تیغ‌های چرخان متقابل برای اصلاح صورت بهره می‌برد به تیغ‌های جدید و خمیده اختصاصی مجهز خواهد بود. این تیغ‌ها ارتفاعی 0.3 میلیمتری داشته و عملکردی بسیار عالی را ارائه می‌دهد. تیغ‌های جدید و اختصاصی البته تنها نقطه قوت این ماشین ریش تراش جدید نیست!

ماشین ریش تراش جدید شیائومی؛ پنج دقیقه استفاده با سه دقیقه شارژ!

سطوح خمیده و بسیار ریز تیغ‌های تعبیه‌شده در این ریش‌تراش جذاب MIJIA باعث اصلاح یک‌دست تر و راحت‌تر خواهند شد. تیغ‌های به کار رفته در این دستگاه با بهره‌گیری از فناوری پیشرفته آبکاری طراحی شده و با لبه‌های فوق باریک 55 میکرونی خود قادرند به عمق و ریشه مو نفوذ کرده و اصلاح عمیق و یک‌دستی را به ارمغان بیاورند.

تیغه صورت تراش Xiaomi

شیائومی ادعا می‌کند که طراحی شبکه‌های تیغ مورد استفاده در این ماشین تراش جدیدش با الهام از «چندضلعی‌های ورونی» انجام شده و می‌تواند موهای رشد کرده در جهات مختلف را کوتاه کند.

این صورت تراش جدید شیائومی همچنین طراحی جعبه‌ای شکلی داشته و ضخامت آن تنها 16 میلیمتر است. این ضخامت کم، حمل‌پذیری صورت‌تراش شیائومی را به‌طور قابل توجهی ارتقا داده و کسب استاندارد IPX7 نیز باعث می‌شود که استفاده از آن در محیط‌های مرطوب یا روی صورت خیس بدون هیچ نگرانی انجام شود.

از سوی دیگر، اتصال تیغه این دستگاه به بدنه و موتور از طریق یک گیره مکانیکی از جنس آلیاژ روی انجام شده که نصب ساده و دوام بسیار بالایی دارد. همچنین طراحی متقابل و متقارن تیغه‌های آن هم باعث می‌شود که استفاده از آن از دو سمت زیر و رو امکان‌پذیر باشد! سرعت موتور ریش تراش جدید شیائومی MIJIA نیز 6500 دور بر دقیقه عنوان شده است.

ابعاد این دستگاه جدید شیائومی برابر با 16.5 در 56.6 در 95 میلیمتر بوده و وزن آن 107 گرم است. علاوه بر این، شارژدهی باتری آن نیز حدود 60 دقیقه بوده و شارژ آن از طریق درگاه USB-C انجام می‌شود. زمان شارژ کامل باتری این دستگاه حدودا یک ساعت است. با این وجود سیستم خلاقانه شارژ سریع آن انرژی لازم برای 5 دقیقه فعالیت را طی تنها سه دقیقه فراهم خواهد کرد!

شیائومی قیمت این دستگاه را 26 دلار تعیین کرده و فروش آن را در کشور چین آغاز نموده است.

در گجت نیوز بخوانید:
معجزه بخارشوی عمودی Mijia شیائومی با لباس‌های صاف و بدون چروک در 30 ثانیه ماشین اصلاح شیائومی Mijia Electric Shaver S302 با مقاومت کامل در برابر آب معرفی شد ماشین لباسشویی هوشمند شیائومی MIJIA با صفحه تمام لمسی معرفی شد

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*