جیلی امگرند 2025 فیس لیفت

جیلی امگرند 2025، فیس لیفت سدان پرطرفدار چینی معرفی شد

جیلی امگرند مدل 2025 فیس لیفت از راه رسید. نسخه جدید Emgrand با طراحی شیک و قیمت مقرون به صرفه می‌تواند توجه سدان‌دوست‌ها را جلب کند.

اوایل سال جاری میلادی جیلی امگرند (Emgrand) مدل ۲۰۲۵ فیس لیفت مجوز فروش را از نهاد نظارتی چینی مسئول دریافت کرد و بنا به جدیدترین اخبار خودرو، اخیراً هم جیلی با انتشار تصاویر رسمی این سدان، از آن رونمایی کرد. انتظار می‌رود این خودرو طی چند هفته آینده به‌صورت رسمی وارد بازار شود و حتی تصاویر و جزئیات بیشتری درباره آن منتشر شود.

دسترسی به بخش‌های مطلب:

طراحی نمای بیرونی و ابعاد Emgrand فیس لیفت

امگرند جدید از لحاظ ابعاد تفاوتی با نسخه قبلی ندارد و طول، عرض و ارتفاع آن به‌ترتیب ۴۶۳۸ میلی‌متر، ۱۸۲۰ میلی‌متر و ۱۴۶۰ میلی‌متر اعلام شده است. با این اندازه، محصول جیلی مثل ام وی ام آریزو 5 اسپرت و فونیکس آریزو 6 جی تی در دسته سدان‌های فشرده یا کامپکت قرار می‌گیرد.

نمای جلو جیلی امگرند 2025 فیس لیفت

از آنجا که امگرند جدید نوعی فیس لیفت تلقی می‌شود، تغییراتی اساسی در نمای بیرونی آن به چشم نمی‌خورد. صرفاً لوگو جیلی در مرکز جلوپنجره جای خود را به یک لوگو نقره‌ای جدید داده و در گوشه‌های پایینی سپر تریم کرومی به شکل حرف L به کار رفته است.

نمای عقب جیلی امگرند 2025 فیس لیفت

این سدان چینی با رینگ‌های ۱۵، ۱۶ و ۱۷ اینچی با پنج الگو متفاوت عرضه می‌شود. دوربین‌ها، رادارها و سانروف هم برخی دیگر از آپشن‌های آن هستند.

کابین جیلی امگرند جدید

کابین جیلی امگرند

کابین نسخه کنونی جیلی امگرند

در مقطع کنونی هیچ تصویر موثقی از کابین جیلی امگرند فیس لیفت موجود نیست. نسخه کنونی این خودرو چینی در فضای داخلی از یک صفحه آمپر تمام دیجیتال ال‌سی‌دی ۱۲.۳ اینچی، یک نمایشگر مرکزی ۱۲.۳ اینچی برای سیستم مولتی مدیا با سیستم عامل Geely Galaxy OS، فرمان دی‌کات تریم چرمی و تریم چرم و کرومی برخوردار است.

مشخصات فنی جیلی امگرند مدل 2025

اطلاعات منتشر شده حکایت از این دارند که جیلی امگرند از یک موتور 1.5 لیتری 4 سیلندر تنفس طبیعی با کد BHE15-AFD بهره می‌برد. این پیشرانه می‌تواند قدرتی برابر با 127 اسب بخار قدرت تولید کند.

قیمت فیس لیفت جیلی امگرند

نمای جلو سدان Emgrand

هنوز قیمت جیلی امگرند مدل 2025 فیس لیفت مشخص نیست، ولی لازم به ذکر است که نسخه کنونی این سدان بین 69 هزار و 900 یوان تا 129 هزار و 800 یوان (معادل 9 هزار و 600 تا 17 هزار و 900 دلار آمریکا) قیمت دارد. انتظار می‌رود نسخه جدید آن هم با قیمتی در همین محدوده با اختلافی جزئی روانه بازار شود.

در گجت نیوز بخوانید:
نسخه جدید هاوال اچ ۶ با قیمتی زیر ۱ میلیارد تومان روانه بازار شد این نسخه ویژه بی ام و X5 مخصوص آفرودبازها است رضوانی آرسنال به نمایش گذاشته شد؛ شاسی بلند ضدگلوله مخصوص سیاستمداران + عکس بی ام و X3 M با تیونینگ منهارت، یک اسب وحشی 650 اسب بخاری است + عکس بوگاتی توربیون با موتور V16 هیبرید و 1800 اسب بخار قدرت رونمایی شد

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*