وان پلاس پد پرو

وان پلاس پد پرو قدرتمندترین تبلت اندرویدی جهان خواهد بود + مشخصات فنی

کمپانی وان پلاس با انتشار نخستین تصاویر رسمی تبلت وان پلاس پد پرو – OnePlus Pad Pro آن را قدرتمندترین تبلت اندرویدی دنیا معرفی کرد. این ادعا تا چه حد به واقعیت نزدیک است؟

وان پلاس پد همین الان هم یکی از بهترین تبلت های اندرویدی دنیا به شمار می‌رود که قیمتی بسیار مناسب و مشخصات فنی فوق‌العاده جذابی دارد. با این وجود به نظر می‌رسد وان پلاس از نخستین تجربه خود در بازار تبلت‌های اندرویدی لذت برده و سعی دارد به‌زودی تبلت جدید وان پلاس پد پرو را نیز رونمایی کند؛ دستگاهی که خود وان پلاس آن را «قدرتمندترین تبلت اندرویدی» توصیف کرده است!

وان پلاس پد پرو چگونه به قدرتمندترین تبلت اندرویدی دنیا تبدیل خواهد شد؟

نسل جدید تبلت‌های کمپانی OnePlus احتمالا در برخی بازارها مثل آمریکا، «وان پلاس پد 2» نام خواهد داشت. این دستگاه احتمالا به تراشه اسنپدراگون 8 نسل 3 کوالکام مجهز خواهد شد؛ هرچند که برخی منابع از تجهیز آن به چیپست مدیاتک دایمنسیتی 9300 پلاس هم خبر داده‌اند. این تراشه در حال حاضر سریع‌ترین چیپست در دنیای اندروید به شمار می‌رود.

تصویر زیر نمایی از تبلت جدید وان پلاس پد پرو را به تصویر می‌کشد. همان‌طور که از این تصویر پیداست، این دستگاه از لحاظ ظاهری بسیار شبیه به OnePlus Pad خواهد بود.

تبلت OnePlus Pad 2

از سوی دیگر، اکانت معتبر Digital Chat Station نیز به‌تازگی رندرهایی جدید از این دستگاه را به همراه برخی اطلاعات فنی در مورد آن منتشر کرده است. به ادعای این اکانت OnePlus Pad Pro بر خلاف نسل قبلی خود که تنها از قابی آلومینیومی بهره می‌برد، بدنه ای تمام فلزی خواهد داشت.

تصاویر OnePlus Pad Pro همچنین از تجهیز آن به یک کیبورد مغناطیسی و نمونه‌ای سیاه رنگ از قلم «وان پلاس استایلو» خبر می‌دهند که می‌تواند خبر خوبی برای علاقمندان به این دستگاه باشد.

از طرف دیگر، DCS همچنین از قیمت‌گذاری بسیار جذاب این تبلت هم خبر داده؛ اما هیچ جزئیات دقیق‌تری در خصوص آن منتشر نکرده است. با توجه به آن‌که نسل اول این تبلت اکنون قیمتی حدود 480 دلاری دارد، می‌توان پیش‌بینی کرد که قیمت نسل جدید چیزی حدود 600 دلار باشد. در این صورت، وان پلاس پد پرو را از هم‌اکنون باید یکی از بزرگترین رقبای آیپد پرو 2024 اپل دانست.

نسل نخست تبلت OnePlus Pad از یک صفحه نمایش 11.6 اینچی ال سی دی با نرخ رفرش 144 هرتز و نسبت 7:5 بهره می‌برد و به تراشه دایمنسیتی 9000 مدیاتک مجهز بود. این دستگاه همچنین هشت گیگ رم و 128 گیگ حافظه داخلی داشت و از یک دوربین 13 مگاپیکسلی در پشت و یک دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی در جلو استفاده می‌کرد. ظرفیت باتری وان پلاس پد هم 9510 میلی آمپر ساعت بود و شارژ سریع آن با توان 67 وات انجام می‌شد.

باید منتظر ماند و دید نسل جدید تبلت‌ها وان پلاس چگونه قادر خواهد بود مشخصات فنی بهتر از نسل نخست ارائه دهد.

در گجت نیوز بخوانید:
بهترین تبلت های اقتصادی سال ۲۰۲۳ بهترین تبلت های مناسب گیمینگ که هم‌اکنون می‌توانید خریداری کنید گوشی وان پلاس Nord CE4 Lite با یک نمایشگر بزرگ 6.67 اینچی به میدان آمد با تکنولوژی انقلابی وان پلاس دیگر لازم نیست نگران شارژ باتری گوشی خود باشید!

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*