گلکسی زد فولد 6 اسلیم

گلکسی زد فولد 6 اسلیم باریک ترین و بزرگترین گوشی تاشو سامسونگ خواهد بود

شایعات خبر از رونمایی نسخه جدیدی از گوشی‌های تاشوی سامسونگ به نام گلکسی زد فولد 6 اسلیم – Galaxy Z Fold 6 Slim می‌دهند که باریک‌ترین و بزرگترین تاشو این کمپانی است.

با وجود آن که تنها چند ساعت تا رونمایی از سری گوشی‌های پرچمدار تاشو گلکسی زد فولد 6 و زد فلیپ 6 باقی مانده، اخبار جدید حاکی از وجود نسخه‌ای جدید از گلکسی زد فولد 6 موسوم به مدل «اسلیم» هستند. این گوشی البته قرار نیست در رویداد آنپکد امروز معرفی شود. با این وجود شایعات حاکی از آن هستند که Galaxy Z Fold 6 Slim باریک‌ترین گوشی تاشو سامسونگ بوده و بزرگترین صفحه نمایش در میان تاشوهای این کمپانی را در اختیار خواهد داشت.

گلکسی زد فولد 6 اسلیم چه زمانی معرفی خواهد شد؟

طبق اخبار جدیدی که رسانه کره‌ای The Elec منتشر کرده، گلکسی زد فولد 6 اسلیم قرار است در فصل زمستان سال 2024 به‌طور رسمی رونمایی شود. این گوشی همچنین ظاهرا از یک صفحه نمایش داخلی 8 اینچی و یک نمایشگر خارجی 6.5 اینچی بهره خواهد برد.

گوشی تاشو Samsung

برای مقایسه، اندازه صفحه نمایش‌های داخلی و بیرونی گلکسی زد فولد 5 به‌ترتیب 7.6 و 6.2 اینچی خواهد بود و گلکسی زد فلیپ 6 نیز احتمالا چنین مشخصاتی خواهد داشت؛ هرچند که انتظار می‌رود اندازه صفحه نمایش خارجی Z Fold 6 حدود 0.2 اینچ افزایش داشته باشد.

در این بین همچنین اخبار حاکی از آن هستند که Galaxy Z Fold 6 Slim همان‌طور که از نامش پیداست، باریک‌ترین گوشی تاشو سامسونگ بوده و ضخامتی 5.6 میلیمتری خواهد داشت. این عدد در مقایسه با ضخامت 6.1 اینچی گلکسی زد فولد 5 (در حالت باز) حدودا نیم اینچ کمتر بوده و دستاوردی بسیار مهم برای سامسونگ به شمار خواهد رفت.

البته در ازای این ضخامت کمتر، پرچمدار جدید تاشو سامسونگ احتمالا از قلم S Pen بی‌بهره خواهد بود. کارکرد قلم‌های اس پن نیازمند استفاده از یک لایه اضافی روی صفحه نمایش خواهد بود که احتمالا با هدف باریک‌تر شدن مدل Slim از این دستگاه حذف خواهند شد.

The Elec گزارش داده که Galaxy Z Fold 6 Slim احتمالا در تیراژی محدود در حدود 400 الی 500 هزار دستگاهی تولید شده و تنها در نواحی خاص از دنیا عرضه خواهد شد. مهم‌ترین جامعه هدف این گوشی کشور چین است که سامسونگ با توجه به حضور محصولات تاشوی قدرتمند و ارزان‌قیمتی از هواوی، اوپو و شیائومی، نیاز به حضور قدرتمند در آن را بیشتر حس می‌کند. گلکسی رد فولد 6 می‌تواند پاسخی محکم به تاشوهای پرچمدار چینی باشد.

گلکسی زد فولد 6 اسلیم

البته هنوز هیچ‌چیز در خصوص این گوشی قطعی نیست؛ اما می‌توان انتظار داشت که سامسونگ در ادامه سال 2024 سورپرایز جالبی برای‌مان تدارک دیده باشد. علاوه بر گلکسی زد فولد 6 اسلیم، سامسونگ همچنین گلکسی زد فولد 6 اف ای را نیز در برنامه عرضه در سال 2024 داشته و ظاهرا برنامه‌ریزی گسترده‌ای برای بازار تاشوهای اندرویدی دارد.

در گجت نیوز بخوانید:
گلکسی زد فولد ۶ اولترا با این قابلیت ها به سلطان گوشی های تاشو بازار تبدیل خواهد شد گلکسی زد فولد ۶ سامسونگ با این ۷ تغییر مهم بازار تاشوها را متحول خواهد کرد گوشی تاشو گلکسی زد فولد سامسونگ صاحب کیبورد فیزیکی می‌شود + عکس

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*