کرمان موتور و مدیران خودرو

کرمان موتور و مدیران خودرو از لیست فعالان مجاز گمرک حذف شدند

ابلاغیه رئیس کل گمرک ایران نشان می‌دهد کرمان موتور و مدیران خودرو از لیست فعالان مجاز گمرک حذف شدند، اما دلیل حذف این دو خودروساز چه بود؟

رضوانی‌فر، رئیس کل گمرک ایران طی نامه‌ای مصوبات جدید کمیته فعالان برگزیده گمرکی را به کلیه گمرکات اجرایی و مدیران کل ابلاغ کرد که طبق آن کرمان موتور و مدیران خودرو از لیست فعالان مجاز گمرک حذف شدند، اما دلیل حذف این دو خودروساز از لیست فعالان مجاز گمرک چه بود؟ در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز به این پرسش پاسخ خواهیم داد.

حذف کرمان موتور و مدیران خودرو از لیست فعالان مجاز گمرک

کرمان موتور و مدیران خودرو

کرمان موتور و مدیران خودرو به عنوان دو شرکت خودروسازی بزرگ بخش خصوصی ایران در حالی از لیست فعالان مجاز گمرک حذف شدند که پیش از این با حضور در این لیست می‌توانستند از برخی از شرایط و تسهیلات ویژه نظیر مسیر سبز، ارزیابی در محل، ترخیص سریع برخوردار شوند.

کرمان موتور و مدیران خودرو

گفتنی است در ابتدای خرداد سال جاری جدول‌های مربوط به 1.5 میلیارد دلار کالای اظهار شده که ترخیص نشدند، مربوط به 120 شرکت منتشر شد که در خصوص علت عدم ترخیص به موقع کالاها از سوی شرکت‌های تولیدی و بازگانی ابهاماتی را به وجود آورد. اطلاعات جدول فوق که از طریق مکاتبه قبلی رئیس کل گمرک با وزیر اقتصاد به دست آمده حاکی از آن است تا خرداد 1403 حداقل 170 میلیون دلار کالای وارداتی مربوط به این دو خودروساز در یکی از گمرکات جنوبی باقی مانده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*