اپل واچ SE 2024 تماما از جنس پلاستیک ساخته خواهد شد

به نظر می‌رسد کوپرتینویی‌ها قصد دارند برای کاهش قیمت اپل واچ اس ای 2024 – Apple Watch SE 2024 بدنه آن را تماما از پلاستیک بسازند تا توان رقابتی آن در بازار پوشیدنی‌های اقتصادی را تقویت کنند.

ساعت هوشمند اپل واچ SE 2024 یکی از موردانتظارترین گجت‌های سال 2024 به شمار می‌رود که مدت‌هاست شایعات و اخبار فراوانی پیرامون آن در اینترنت در حال انتشار است. بخش بزرگی از اطلاعات و اخبار پیرامون این نسل از ساعت‌های هوشمند به کاهش هزینه‌های ساخت این دستگاه اشاره دارند؛ اتفاقی که ظاهرا اپل به هر قیمتی در صدد رسیدن به آن است. طبق جدیدترین شایعات کوپرتینویی‌ها قصد دارند بدنه اپل واچ SE 2024 را تماما از پلاستیک بسازند.

استفاده از پلاستیک به‌جای آلومینیوم؛ راهکار اپل برای کاهش هزینه ساخت اپل واچ SE 2024

به گزارش مارک گورمن، خبرنگار و تحلیل‌گر بلومبرگ، اپل مصرانه دنبال پیدا کردن روش‌هایی برای استفاده از مصالح کمتر و ارزان‌تر در نسل بعدی ساعت‌های هوشمند خود است. در ابتدای سال گذشته، اخبار متعددی در خصوص احتمال ساخت شاسی نسل بعدی Apple Watch SE از طریق چاپ سه‌بعدی به گوش می‌رسید. با این حال به نظر می‌رسد این تکنولوژی هنوز تا رسیدن به سطح استاندارد مد نظر اپل فاصله زیادی دارد.

ساعت هوشمند Apple

از سوی دیگر، راهکاری بعدی اپل نیز استفاده از پلاستیک در ساخت اپل واچ SE 2024 است که می‌تواند به‌طور قابل توجهی به کاهش قیمت تمام‌شده آن کمک کند.

در مدل قبلی اپل واچ اس ای شاهد استفاده از کامپوزیت‌های نایلونی در بخش‌هایی از بدنه بودیم. بنابراین طبیعی است که کوپرتینویی‌ها تصمیم داشته باشند همین روند را در نسل جدید ساعت‌های هوشمند خود نیز ادامه داده و پلاستیک را به‌طور کامل جایگزین آلومینیوم کنند. این اتفاق البته سازگاری گجت اپل با محیط زیست را کاهش خواهد داد؛ اما از سوی دیگر قیمت آن را به‌طور قابل توجهی کاهش داده و توان رقابتی آن با گلکسی واچ FE دویست دلاری سامسونگ را افزایش خواهد داد.

در حال حاضر نسل دوم ساعت هوشمند گلکسی واچ SE با قیمت 250 دلار به فروش می‌رسد که نسبت به قیمت 280 دلار نسل اول پایین‌تر است. با این وجود اگر اپل تصمیم به رقابت با سامسونگ در بازار ساعت‌های هوشمند اقتصادی داشته باشد، احتمالا چاره‌ای جز کاهش قیمت ساعت هوشمندش به حدود 220 یا 200 دلار نخواهد داشت.

اپل واچ SE 2024

نسل اول ساعت‌های هوشمند Apple Watch SE در سال 2020 به بازار عرضه شده و نسل دوم نیز در سال 2022 رونمایی شده است. طبق این روند، انتظار می‌رود امسال سومین نسل از این ساعت‌های هوشمند اقتصادی به‌طور رسمی معرفی شوند.

در گجت نیوز بخوانید:
مهم ترین انتظاراتی که از اپل واچ X، نسل دهم ساعت هوشمند اپل داریم + تصاویر جدید این گجت جذاب اپل واچ را به یک گوشی موبایل کوچک تبدیل می‌کند ۵ تا از بهترین ساعت های هوشمند ۲۰۲۴ که می‌توانید به جای اپل واچ بخرید

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*