گوشی HMD اسکای لاین - Skyline

قوی‌ترین گوشی HMD با ظاهر شبیه به گوشی‌های سری نوکیا N9 رونمایی شد

اچ ام دی اسکای لاین، قوی‌ترین گوشی HMD با ظاهری شبیه به گوشی‌های سری نوکیا N9، قابلیت تعمیر آسان توسط کاربر و قیمت مناسب رونمایی شد.

شرکت HMD که مالکیت برند نوکیا را نیز بر عهده دارد، از گوشی هوشمند جدید خود به نام Skyline پرده برداشت. این محصول در واقع قدرتمندترین گوشی ساخت این شرکت تا به امروز نیز به حساب می‌آید. اسکای لاین با ظاهری که یادآور نوکیا N9 است، قابلیت تعمیر آسان را ارائه می‌دهد. به این ترتیب شما می‌توانید در کمتر از 10 دقیقه، صفحه نمایش ترک خورده یا باتری ضعیف شده گوشی خود را تعویض کنید.

معرفی گوشی جدید اسکای لاین HMD

اسکای لاین به نمایشگر 6.5 اینچی OLED با وضوح +Full HD و نرخ تازه‌سازی تا 144 هرتز مجهز شده است. در بخش جلویی شاهد دوربین سلفی 50 مگاپیکسلی با فوکوس خودکار هستیم که درون حفره نمایشگر قرار گرفته است.

قلب تپنده Skyline تراشه اسنپدراگون 7s نسل 2 است. HMD این گوشی را در دو مدل با رم 8 یا 12 گیگابایت و حافظه داخلی 128 یا 256 گیگابایت به بازار عرضه خواهد کرد. همچنین امکان ارتقای حافظه از طریق شیار کارت micro SD تا سقف 512 گیگابایت دیگر هم وجود دارد.

گوشی HMD اسکای لاین - Skyline

در پنل پشتی، Skyline از سیستم دوربین سه‌گانه بهره می‌برد: دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال (OIS)، دوربین فوق عریض 13 مگاپیکسلی و دوربین تله‌فوتو 50 مگاپیکسلی با قابلیت زوم 2 برابر که امکان زوم دیجیتال تا 4 برابر را هم فراهم می‌کند. HMD با استفاده از فناوری هوش مصنوعی و قابلیت AI Capture Fusion، حداکثر جزئیات را در عکس‌های گرفته شده با این گوشی به ارمغان می‌آورد.

در گجت نیوز بخوانید:
نوکیا اولین تماس تلفنی ۳ بعدی (ایمرسیو) تاریخ را با موفقیت انجام داد گوشی نوکیا ۳۲۱۰ جدید رونمایی شد؛ ارزان قیمت و خاطره انگیز در عصر هوش مصنوعی، گوشی های دکمه ای جدید نوکیا معرفی شد! دردسر بزرگ برای تولید کننده گوشی های نوکیا تقلبی در ایران

قابلیت جالب دیگر گوشی HDM، سهولت تعمیر آن است. تنها با باز کردن یک پیچ، درپوش پشتی گوشی باز شده و امکان تعویض سریع قطعاتی مانند صفحه‌نمایش ترک‌خورده، درگاه شارژ خم شده یا باتری فرسوده با استفاده از کیت‌های استاندارد iFixit وجود دارد. iFixit همچنین قطعات یدکی مورد نیاز را عرضه خواهد کرد. ظرفیت باتری اسکای‌لاین 4600 میلی‌آمپر ساعت است که از شارژ سیمی 33 وات و شارژ بی‌سیم مغناطیسی Qi2 با توان 15 وات پشتیبانی می‌کند. این گوشی همچنین دارای یک دکمه قابل تنظیم در کناره برای دسترسی سریع به برنامه‌ها و قابلیت‌های مختلف است.

تعمیر آسان گوشی HMD اسکای لاین - Skyline

اسکای‌لاین از سیستم‌عامل اندروید 14 بهره می‌برد و 2 به‌روزرسانی سیستم‌عامل و 3 سال وصله‌های امنیتی را دریافت خواهد کرد. علاوه بر این، گوشی اچ ام دی به «حالت سم‌زدایی» مجهز شده است که به شما امکان می‌دهد در صورت لزوم، اعلان‌ها و دسترسی به شبکه‌های اجتماعی را محدود کنید.

قیمت HMD Skyline

اسکای‌لاین با قیمت 499 یورو، 499 دلار و 399 پوند به بازار عرضه خواهد شد. نکته قابل توجه این است که هیچ آداپتوری در جعبه گوشی وجود ندارد. HMD یک شارژر دیواری 33 وات را به قیمت 30 پوند و یک آداپتور دوگانه 30 وات را به قیمت 20 پوند در وب‌سایت خود به فروش می‌رساند.

به لطف سهولت تعمیر اسکای‌لاین، کاربران می‌توانند قطعات مورد نیاز خود را مستقیماً از سازنده خریداری کنند. قیمت نمایشگر 95 دلار، درپوش باتری 30 دلار، خود باتری 25 دلار و درگاه شارژ 20 دلار تعیین شده است. خرید اولیه قطعات یدکی شامل یک ست تعمیر از iFixit با هزینه اضافی 5 دلار همراه است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*