چالش ورزشی ام وی ام

جایزه چالش ورزشی ام وی ام سفر به ترکیه خواهد بود

جایزه چالش ورزشی ام وی ام سفر به ترکیه خواهد بود. این شرکت یک چالش سخت و جذاب را در راستای حمایت از ورزش و ورزشکاران در رشته‌های مختلف در نظر گرفت.

تابستان فرصتی خوب برای انجام فعالیت‌های جذاب و پر نشاط مانده مانند ورزش، سفر، یادگیری هنر یا زبان جدید است. افرادی که به دنبال رشد شخصی و بهبود شرایط زندگی خود هستند، از این فرصت ارزشمند به بهترین شکل استفاده می‌کنند و برای تابستان خود برنامه‌های بزرگی در نظر گرفته‌اند.

برند ام‌وی‌ام مدت‌هاست که بنیان برنامه‌ها و کمپین‌های خود را بر روی  طرفدار زندگی سالم و اصلاح سبک زندگی است در راستای مسئولیت اجتماعی خود به دنبال آن است تا بتواند قدم‌های بزرگی برای ترویج مردم و جوانان به زندگی سالم‌تر و ورزش بردارد.

ام‌وی‌ام در ادامه حمایت خود از ورزش و ورزشکاران در رشته‌های مختلف مانند اسکی و تنیس، این بار در جهت بهبود سلامت عمومی جامعه، توسعه و ترویج ورزش و فعالیت‌های ورزشی در بین اقشار مختلف مردم، چالشی سخت اما جذاب را برای علاقه‌مندان به ورزش برگزار می‌کند و جایزه سفر ترکیه را برای برندگان این چالش در نظر گرفته است.

جوانان با ورزش می‌توانند زندگی سالم و در نهایت خانواده و آینده‌ای سالم داشته باشند، بنابراین زمان آن رسیده تا قدم‌های کوچکی برای ساخت آینده‌ای بزرگ بردارید.

اگر از افرادی هستید که به ارتقا سلامت خود می‌اندیشید و همواره از چالش‌های جدید استقبال می‌کنید، MVM یک چالش جذاب ورزشی برای شما در نظر گرفته است. تنها کافی‌ست یک ماه در 12 جلسه تمرین چالشی MVM شرکت کنید.

چالش ورزشی ام وی ام

برنامه‌های چالش ورزشی ام وی ام:

این چالش شامل 12 جلسه تمرینی برای ۳ سطح از ورزشکاران خواهد بود، هر جلسه، 10 حرکت تمرینی متشکل از تمرینات فول بادی و قبلی عروقی خواهد بود.

البته در این چالش علاوه بر انجام حرکات ورزشی، برای دست‌یابی به تناسب اندام بهتر، چالش‌های تغذیه‌ای و اطلاح سبک غذایی هم در این برنامه گنجانده شده تا در کمترین زمان، بهترین نتیجه را به دست بیاورید.

این چالش از شنبه 30 تیر ماه 1403 آغاز شده و به مدت یک ماه ادامه خواهد داشت.

در پایان این چالش چه به دست می‌آوریم؟

هدف اصلی این چالش، کاهش وزن، تناسب اندام، اصلاح سبک زندگی و الگوی غذایی و در نتیجه احساس بهتر و روحیه خوشحال‌تر در تابستان گرم 1403 است.

در پایان این چالش شما انسان خوشحال‌تر و سالم‌تری نسبت به گذشته خود هستید. این چالش باعث می‌شود شما کاهش سایز داشته باشید، همچنین با سبک غذایی و لایف استایل سالم‌تر می‌توانید سم‌زدایی با حذف قند و شکر را تجربه کرده و اشتهای خود را کنترل کنید.

کاهش وزن، تناسب اندام و تغذیه صحیح، باعث افزایش انرژی برای کارهای روزمره، روحیه شاداب‌تر، خواب بهتر و در نتیجه دوری از افسردگی و اضطراب است.

چالش ورزشی ام وی ام

سازمان بهداشت جهانی (WHO) گزارش داده که نزدیک یک میلیارد نفر در سراسر جهان با یک اختلال روانی زندگی می‌کنند که بیشتر آن‌ها معمولا مشکلات مربوط به اضطرابی و افسردگی هستند.

ورزش و اصلاح سبک زندگی به ویژه تغذیه صحیح از مهم‌ترین عوامل دفع استرس و اضطراب و بهبود راندمان زندگی است.

جایزه سفر به ترکیه برای برترین‌های چالش ورزشی MVM

در این چالش جذاب، مربیان تغذیه، تربیت بدنی، مهارت‌های زندگی و یوگا و مدیتیشن از ابتدا تا انتهای چالش همراه شما هستند و در تمامی بخش‌ها شما را یاری می‌دهند. شما با انجام مراحل مختلف این برنامه و انجام چالش‌هایی مانند دعوت دیگران به این چالش، انتشار تصویر از خود در هنگام انجام چالش‌ها با هشتگ MVMFit# و کارهایی از این دست، امتیازات بیشتری به دست آورید و در نهایت جزو سه نفر برتر برنده سفر به ترکیه باشید.

برای به دست اوردن اطلاعات تکمیلی در خصوص چالش ورزشی MVM به وبسایت رسمی این برند مراجعه کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*