شرایط فروش خودرو برقی لونا ایران خودرو در تیرماه 1403

شرایط فروش خودرو برقی لونا ایران خودرو در تیرماه 1403

شرکت ایران خودرو، شرایط فروش خودرو برقی لونا ویژه تیرماه 1403 را برای متقاضیانی که در اردیبهشت ماه سال جاری ثبت نام کرده‌اند، اعلام کرده است.

در جدیدترین اخبار خودرو، شرکت ایران خودرو شرایط فروش فوق‌العاده خودرو وارداتی برقی خود یعنی لونا GRE را ویژه متقاضیانی که در اردیبهشت 1403 از طریق سامانه یکپارچه برای خرید این خودرو ثبت نام کرده‌اند، اعلام کرده است.

شرایط فروش خودرو برقی لونا در تیرماه 1403

بر اساس جزئیات منتشر شده توسط ایران خودرو، دعوت‌نامه تکمیل ثبت نام و واریز وجه به صورت پیامکی برای متقاضیان مربوطه ارسال می‌شود. خوب است بدانید فرصت واریز وجه این خودرو تنها 5 روز اعلام شده و فرآیند تکمیل ثبت نام و واریز وجه نیز به شکل کاملا آنلاین و از طریق درگاه فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو به آدرس esale.ikco.ir انجام می‌گیرد.

لونا GRE ایران خودرو

خودرو وارداتی لونا GRE در این طرح با قیمت 1 میلیارد و 213 میلیون تومان و در رنگ سفید عرضه می‌شود. موعد تحویل خودرو نیز 90 روز کاری اعلام شده است. جزئیات کامل را به طور خلاصه در جدول زیر می‌بینید:

نام خودروخودرو برقی لونا GRE
کد کلاس خودرو۷۳۵۰۱
برنامه فروش۱۰۹۵۰۰
قیمت قابل پرداخت۱.۲۱۳.۰۶۷.۷۰۰ تومان
رنگ قابل عرضهسفید
موعد تحویلحداکثر ۹۰ روز کاری (پس از واریز وجه)

از جمله دیگر محصولات برقی که ایران خودرو در دور جدید واردات خودرو به کشور وارد کرده می‌توان به دانگ فنگ E70 برقی و ون برقی بستیون نات اشاره کرد.

ویدیو مرتبط:
آخرین شرایط فروش انواع خودرو در ایران:

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*