قیمت کامیون های بهمن دیزل

بهمن دیزل قیمت جدید 3 مدل از کامیون های خود را برای مرداد ماه 1403 اعلام کرد

شرکت بهمن دیزل با انتشار اطلاعیه‌ای قیمت کامیون های خود را با افزایش قیمت نسبت به ماه گذشته در مرداد ماه ۱۴۰۳ اعلام کرد.

بر اساس ابلاغیه جدید بهمن دیزل خطاب به نمایندگیهای فروش این شرکت در سراسر کشور، سه محصول کامیون فورس ۱۲ تن، کامیون فورس ۶ تن با کابین خوابدار و کامیون فورس ۶ تن با کابین بدون خواب با افزایش قابل توجه قیمت نسبت به مدت زمان مشابه در ماه گذشته مواجه بوده‌اند. در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز به اعلام قیمت جدید این محصولات می‌پردازیم.

قیمت جدید کامیون های بهمن دیزل – مرداد ۱۴۰۳

نام محصولقیمت در تیر ماه 1403قیمت در مرداد ماه 1403
کامیون فورس ۱۲ تن2 میلیارد و 325 میلیون تومان۲ میلیارد و ۴۹۴ میلیون تومان
کامیون فورس ۶ تن با کابین خوابدار1 میلیارد و 730 میلیون تومان۱ میلیارد و ۸۹۷ میلیون تومان
کامیون فورس ۶ تن با کابین بدون خواب1 میلیارد و 715 میلیون تومان۱ میلیارد و ۸۵۵ میلیون تومان

طبق جدول بالا، کامیون جدید فورس ۱۲ تن با قیمت ۲ میلیارد و ۴۹۴ میلیون تومان، کامیون فورس ۶ تن با کابین خوابدار با قیمت ۱ میلیارد و ۸۹۷ میلیون تومان و کامیون فورس ۶ تن با کابین بدون خواب با قیمت ۱ میلیارد و ۸۵۵ میلیون تومان در مرداد ماه ۱۴۰۳ عرضه خواهند شد.

در انتها پیشنهاد می‌کنیم مطلب معرفی دو کشنده جدید بازار ایران با نام‌های دافران آکروکس TX 560 و کی ام سی XT1856 که توسط تیم خودرو گجت نیوز آماده شده را مطالعه کنید.

ویدیو مرتبط
همچنین بخوانید:
کامیون کشنده بایک X9 بهمن دیزل با امکانات لوکس معرفی شد قیمت کشنده بایک X9 و کامیونت فورس F38 بهمن دیزل اعلام شد کامیون کشنده جدید هوو مکس با نام شیران مکس ۵۵۰ در راه ایران

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*