شرایط فروش محصولات مدیران خودرو

شرایط فروش نقد و اقساط محصولات مدیران خودرو در مرداد 1403

شرکت مدیران خودرو خبر از آغاز طرح خرید نقد و اقساط محصولات خود داد. درادامه جزئیات شرایط فروش محصولات مدیران خودرو در مرداد 1403 را بخوانید.

شرکت خصوصی مدیران خودرو همزمان با ورود به دهه سوم مرداد ماه 1403 از شرایط فروش محصولات خود به صورت نقد و اقساط خبر داد. هم اکنون متقاضیان می‌توانند نسبت به ثبت نام از درگاه‌های اعلام شده توسط شرکت اقدام کنند. در ادامه جزئیات بیشتری از طرح مدیران خودرو بخوانید.

شرایط فروش محصولات مدیران خودرو در مرداد 1403

یکی از بزرگترین و محبوبترین شرکت‌های خودروسازی کشورمان، مدیران خودرو با سابقه طولانی در زمینه مونتاژ ماشین‌های چینی است که هر ماه طرح‌های فروش نقد و اقساط برگزار می‌کند. از جمله محصولاتی که در طرح فروش مرداد ماه این خودروساز وجود دارد می‌توان به ام وی ام و فونیکس به خصوص محصول جدید این شرکت یعنی خودروی هیبریدی تیگو 7 پرو ای پلاس اشاره کرد.

سری خودروهای آریزو 6، آریزو 6 جی تی، تیگو 7 پرو پرمیوم، فونیکس اف ایکس پرمیوم و تیگو 8 پرو آی ای محصولاتی هستند که متقاضیان می‌توانند به طور نقد و اقساط خریداری کنند. در طرح پیش رو تمامی متقاضیان بایستی در مرحله اول حداقل 60 درصد قیمت خودرو را به صورت پیش پرداخت واریز کنند و الباقی مبلغ هم تا سقف 60 ماهه قابل پرداخت است.

همچنین نرخ سود تسهیلات در این طرح 23 درصد است و در صورت انصراف یا تأخیر سالیانه سود 12 درصد گرفته می‌شود. گفتنی است که موعد تحویل خودروها 90 روزه بوده و در طرح اقساطی سند خودرو تا لحظه تسویه حساب کامل در رهن شرکت باقی می‌ماند.

محصولات فونیکس مدیران خودرو

شرایط فروش محصولات مدیران خودرو

نخستین محصول برند فونیکس، آریزو 6 پرو اکسلنت است که یک میلیارد و 437 میلیون تومان قیمت گذاری شده و در دو رنگ سفید و مشکی قابل خرید است. الباقی خودروها به ترتیب زیر به فروش می‌رسند:

  • آریزو 6 جی تی اکسلنت با قیمت یک میلیارد و 614 میلیون تومان و در دو رنگ سفید و مشکی
  • تیگو 7 پرو پرمیوم با قیمت یک میلیارد و 730 میلیون تومان و در سه رنگ مشکی، سفید و نوک مدادی
  • فونیکس اف ایکس پرمیوم با قیمت یک میلیارد و 966 میلیون تومان و در دو رنگ مشکی و نوک مدادی
  • تیگو 8 پرو ای پلاس با قیمت دو میلیارد و 797 میلیون تومان و در سه رنگ مشکی، سفید و نوک مدادی
  • تیگو 8 پرو مکس آی ای با قیمت دو میلیارد و 800 میلیون تومان و در سه رنگ مشکی، سفید و نوک مدادی

محصولات برند ام وی ام – MVM

شرایط فروش محصولات مدیران خودرو

مدیران خودرو علاوه بر محصولات برند فونیکس از خودروهای ام وی ام غافل نشده و چندین خودرو با شرایط نقد و اقساط در نظر گرفته است. از جمله ماشین‌های این برند می‌توان به ام وی ام ایکس 22 پرو دنده‌ای، ایکس 33 کراس اتوماتیک و دنده‌ای و آریزو 5 اسپرت اشاره کرد.

برای ثبت نام و خرید این چهار خودرو باید 50 درصد قیمت را به صورت پیش پرداخت واریز کرد و مدت اقساط، سود تسهیلات و سود انصراف و تأخیر سالیانه در کنار موعد تحویل با شرایط فونیکس برابر خواهد بود.

  • ایکس 22 پرو ام تی با قیمت 858 میلیون تومان و در سه رنگ مشکی، سفید و نوک مدادی
  • ایکس 33 کراس ام تی با قیمت 950 میلیون تومان و در سه رنگ مشکی، سفید و نوک مدادی
  • ایکس 33 کراس دنده ای با قیمت یک میلیارد و 56 میلیون تومان و در سه رنگ سفید اسپرت، مشکی و نوک مدادی اسپرت
  • آریزو 5 آی ای با قیمت یک میلیارد و 291 میلیون تومان در سه رنگ مشکی، سفید و نوک مدادی

فروش تیگو 7 پرو ای پلاس

شرایط فروش محصولات مدیران خودرو

مدیران خودرو نه تنها محصولات بنزینی خود را در طرح فروش مرداد ماه برای فروش گذاشته بلکه از جدیدترین محصول هیبریدی خود که همان تیگو 7 پرو ای پلاس است، نام برده و شرایط نقدی آن را توضیح داده. در این طرح خودروی مذکور با قیمت یک میلیارد و 976 میلیون تومان به فروش خواهد رسید و خریداران 90 روز کاری بعد ماشین را تحویل می‌گیرند.

آخرین شرایط فروش انواع خودرو در ایران:

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*