اولین ویدیو تیزر تبلیغاتی ریرا ایران خودرو

اولین تیزر تبلیغاتی ریرا را تماشا کنید

ریرا ایران خودرو، اولین شاسی بلند ملی، بالاخره به فروش گذاشته شد و در پی آن، اولین ویدیو تیزر تبلیغاتی از این کراس اوور منتشر شده است.

ریرا تیرماه سال 1401 به‌صورت رسمی به بازار ایران معرفی شد. این محصول ایران خودرو که عنوان اولین شاسی بلند تولید داخل را به خود اختصاص داده بود از همان ابتدا با بازخورد گسترده در اخبار خودرو مواجه شد. بالاخره بعد از بیش از دو سال انتظار، این محصول مهم ایران خودرو به مرحله عرضه رسیده است. خیراً قیمت نهایی ریرا و به دنبال آن شرایط فروش ریرا مشخص شد تا فرایند عرضه آن به بازار به‌صورت رسمی کلید بخورد. در پی همین، اولین تیزر تبلیغاتی از ریرا ایران خودرو هم به اشتراک گذاشته شد.

تیزر تبلیغاتی ریرا ایران خودرو

در این ویدیو با نمایش پیکان و ریرا در کنار یکدیگر تلاش شده است تکامل ایران خودرو در تولید خودرو در طی چند دهه به نمایش گذاشته شود. در بالا می‌توانید این تیزر تبلیغاتی را تماشا کنید.

ریرا به موتور 1.7 لیتری 4 سیلندر 16 سوپاپ توربوشارژ EF7P TC مجهز است که عنوان قدرتمندترین موتور تولید داخل را در اختیار دارد. این موتور توانایی تولید 160 اسب بخار قدرت و 240 نیوتن متر گشتاور را دارد و همچنین از طریق یک گیربکس اتوماتیک 6 سرعته نیرو محرکه را به چرخ‌ها منتقل می‌کند.

آنطور که ایران خودرو با اتکا به تست تصادف ریرا در مراکز معتبر اروپایی مدعی شده، این شاسی بلند ایمن‌ترین خودرو داخلی به شمار می‌رود. حتی ایران خودرو پیش‌تر اعلام کرده است این خودرو که از استانداردهای 85 گانه داخلی پیروی می‌کند، شاید در آینده حتی با استانداردهای بین‌المللی در زمینه کیفیت خودرو منطبق شود.

ریرا از طریق سایت جدید ایران خودرو برای فروش اینترنتی خودروها با نشانی www.ikcosales.ir به‌همراه برخی دیگر از محصولات این خودروساز داخلی به فروش گذاشته شده است. متقاضیان خرید این کراس اوور می‌توانند با طی کردن مراحل ثبت نام از جمله بلوکه کردن مبلغ معین در حساب وکالتی، از این سایت اقدام به ثبت سفارش برای ریرا کنند.

ایران خودرو حتی پاییز سال 1402 از ریرا برقی رونمایی کرد. هرچند این شرکت به‌تازگی عرضه نسخه بنزینی این شاسی بلند را آغاز کرده است، بعید به نظر نمی‌رسد که در آینده نه چندان نسخه تمام برقی هم روانه بازار شود.

در گجت نیوز بخوانید:
آدرس سایت جدید ثبت نام و خرید محصولات ایران خودرو؛ پایان سامانه یکپارچه و بازگشت قرعه کشی خودروسازان در انتظار تایید دولت چهاردهم برای افزایش قیمت کاتالوگ رسمی ریرا منتشر شد؛ مشخصات فنی و آپشن‌های اولین کراس اور ایرانی قیمت جدید کارخانه ای محصولات ایران خودرو در مرداد ۱۴۰۳ اعلام شد

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*