ثبت نام بایسون کمپ

معرفی گروه بایسون کمپ؛ بهترین تجربه طبیعت گردی و آفرود

گروه بایسون کمپ یکی از بهترین مجموعه‌های برگزاری سفرهای آفرود و طبیعت گردی است که در این مطلب قصد داریم تا با جذاب‌ترین خدمات آن‌ها آشنا شویم.

ایران، موزه زنده‌ای از طبیعت است؛ از کویرهای سوزان تا جنگل‌های سرسبز و از کوه‌های بلند تا سواحل نیلگون. هر گوشه از این سرزمین، رازی نهفته از زیبایی‌های خلقت را در خود جای داده است. اما برای کشف این رازها و لذت بردن از طبیعت بکر، به راهنمایی و همراهی افرادی متخصص و آشنا به این مناطق نیاز داریم. گروه طبیعت‌گردی بایسون کمپ با سال‌ها تجربه و دانش، این امکان را برای شما فراهم می‌کند تا با خیالی آسوده به دل طبیعت بزنید و از سفر خود نهایت لذت را ببرید. تورهای تخصصی و برنامه‌های متنوع این گروه، شما را به گوشه‌های ناشناخته ایران می‌برد و تجربه‌ای فراموش‌نشدنی برایتان رقم می‌زند. در این مطلب، بیشتر با گروه طبیعت‌ گردی بایسون کمپ و خدمات ارزشمند آن‌ها آشنا خواهیم شد.

فهرست عناوین:

معرفی کوتاه گروه طبیعت گردی بایسون کمپ

تیم بایسون کمپ به مدیریت جناب آقای احسان مرادی کار خود را از 3 سال گذشته آغاز کرده است تا تجربه جدید و متفاوتی از سفرهای آفرودی را در اختیار علاقه مندان به طبیعت زیبای ایران قرار دهد. هزینه منعطف سفرهای این گروه در کنار حضور افراد با تجربه و امکانات ویژه، گروه Bison Camp را جزو بهترین تیم‌های طبیعت گردی ایران قرار داده‌اند.

معنی اسم بایسون

هزینه تور بایسون کمپ

بایسون بزرگترین نژاد بوفالو در دنیاست که نماد قدرت، استقامت، طبیعت و مهربانی به حساب می‌آید.

رسالت گروه سفرگردی Bison Camp

آقای مرادی مهم‌ترین هدف و رسالت تشکیل این گروه را نه تنها کسب و کار و درآمد، بلکه آموزش رفتار درست با طبیعت می‌داند. حفظ محیط زیست، تعامل محترمانه با طبیعت و مهربانی با حیوانات از مهم‌ترین خط قرمزهای بایسون کمپ به حساب می‌آیند.

تاریخ تاسیس گروه

هرچند که گروه طبیعت گردی بایسون کمپ کار خود را از 3 سال گذشته آغاز کرده است اما اعضای این تیم و خود آقای مرادی، تقریبا یک تجربه 15 ساله در آفرود و طبیعت گردی دارند که همین موضوع، خیال همسفران را حسابی راحت می‌کند.

کالکشن افراد باتجربه در بایسون کمپ

قیمت سفر با Bison Camp

بد نیست بدانید که علاوه بر افراد آفرود باز و طبیعت گرد، از دکتر و مکانیک تا آشپز و غریق نجات در این تیم حضور دارند تا در مواقع لازم همراه شما باشند.

مقصد سفرها و تورهای بایسون کمپ

مجموعه Bison Camp تقریبا به تمام نقاط ایران سفر دارند اما باید اشاره کنیم که این مقاصد در فصل‌های گرم سال به مناطق پر ارتفاع، خنک و شمال کشور ختم می‌شوند و در فصل‌های سرد سال به مناطقی مثل کویر و جنوب کشور تغییر پیدا می‌کنند.

امکانات و خدمات ویژه Bison Camp

ثبت نام سفر بایسون کمپ

تیم بایسون کمپ رنج گسترده‌ای از خدمات ویژه را در سفرهای خود به همراهان و همسفران تقدیم می‌کنند که این خدمات شامل موارد زیر می‌شوند:

  • غذای درجه یک و گرم
  • نوشیدنی‌های مختلف
  • بازی‌های آبی
  • چادر اختصاصی
  • خودرو آفرودی
  • عکاسی و فیلمبرداری حرفه‌ای
  • موسیقی
  • و …

هزینه و قیمت تورهای بایسون کمپ

برنامه سفر بایسون کمپ

قیمت تورهای بایسون کمپ بسته به پکیج انتخابی مشتری و نوع سفر متفاوت خواهد بود. از سفرهای اقتصادی تا تورهای لاکچری و اختصاصی را می‌توانید در سبد محصولات این مجموعه پیدا کنید. منعطف بودن قیمت تورها به تمام قشرهای جامعه این اجازه را می‌دهد تا متناسب با بودجه خود، یک سفر لذت بخش در طبیعت را تجربه کنند.

شرایط شرکت در سفرها

به طور کلی تمام افراد جامعه می‌توانند در سفرهای Bison Camp شرکت کنند. البته افراد سالمند، کودکان و عزیزانی که شرایط خاص دارند، باید همراه یکی از نزدیکان خود در این تورها حضور یابند. همچنین به جهت بالا بردن کیفیت تورها و افزایش آرامش همسفران، مدیر مجموعه قبل از دریافت هرگونه هزینه‌ و پیش از ثبت نام، بین تمام عزیزان یک آزمون کوتاه برگزار می‌کند تا در ادامه سفر، هیچ گونه مشکلی پیش نیاید.

برای شرکت در سفرهای بایسون کمپ باید ماشین آفرودی داشته باشیم؟

تیم آفرود و طبیعت گردی بایسون کمپ

اگر به طبیعت گردی علاقه مند هستید اما خودرو آفرودی ندارید، می‌توانید با مدیریت مجموعه بایسون کمپ هماهنگ کنید و سفر خود را با یکی از خودروهای آفرودی این مجموعه انجام دهید. بایسون کمپ اعتقاد دارد که نداشتن ماشین آفرود و مسائل مالی، نباید شما را از دیدن مناطق زیبای ایران محروم کند. در این تیم می‌توانید انواع خودروهای آفرودی مثل کی ام سی T8، تویوتا هایلوکس و … را پیدا کنید.

نحوه ثبت نام در تورهای بایسون کمپ

گروه طبیعت گردی Bison Camp تقریبا هر ماه، برنامه مسافرت و تورهای خود را آپدیت می‌کند و شما می‌توانید با فالو کردن پیج اینستاگرام این مجموعه به آیدی @Bison_camp و تماس یا پیام به تلگرام و واتساپ این گروه با شماره تلفن 09926364417 از آخرین برنامه‌های آن‌ها مطلع شوید. همچنین برای اینکه با کیفیت کاری این مجموعه بیشتر آشنا شوید، به شما پیشنهاد می‌کنیم که «هایلایت صدای همسفر» را از طریق اینستاگرام این مجموعه دنبال کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*