مشکل کال آف دیوتی

اکتیویژن با بلک اپس 6 بزرگترین مشکل سری کال آف دیوتی را حل خواهد کرد

اکتیویژن قصد دارد در نسخه بلک اپس 6 – Black Ops 6 یکی از بزرگترین نگرانی‌ها در خصوص مشکل سری کال آف دیوتی را برطرف کند.‌ این مشکل چیست؟

علاقمندان به سری بازی‌های کال آف دیوتی حتما مطلع هستند که یکی از بزرگترین مشکلات این سری بازی‌ها حجم بسیار بالای آن‌هاست. به نظر می‌رسد اکتیویژن بالاخره صدای کاربران را شنیده و تصمیم دارد در نسخه بلک اپس 6 این مشکل بزرگ سری کال آف دیوتی را حل کند. یکی از راهکارهای اصلی اکتیویژن برای انجام این کار جدا کردن عنوان رایگان Warzone از نسخه اصلی Black Ops 6 است که باعث کاهش قابل توجه حجم آن در مقایسه با مدرن وارفار 3 خواهد شد.

کال آف دیوتی بلک اپس 6 حجمی کمتر از مدرن وارفار 3 خواهد داشت

اکتیویژن البته هنوز حجم نسخه Black Ops 6 را اعلام نکرده؛ اما تغییرات خود برای کاهش حجم نسخه‌های مختلف کال آف دیوتی را از امرز کلید زده است. مهم‌ترین تغییر در این خصوص جدا کردن Warzone از نسخه اصلی است. به این ترتیب خریداران نسخه‌های اصلی کال آف دیوتی اجباری به دانلود وارزون نخواهند داشت و می‌توانند آن را هر زمان که خواستند به‌طور جداگانه دانلود کنند.

بازی Call of Duty

دیگر راهکاری که اکتیویژن برای کاهش حجم نسخه‌های مختلف Call of Duty اتخاذ کرده، پایین‌تر آوردن جلوه‌های بصری بازی هنگام نصب و افزودن امکان دریافت جداگانه پکیج ارتقای کیفیت گرافیکی در صورت نیاز است. به این ترتیب علیرغم آن که کیفیت بصری بازی نسبت به قبل پایین‌تر خواهد بود، گزینه‌ای جدید تحت نام «استریم محتوای کیفیت بالا» به بازی افزوده خواهد شد که تکسچرهای باکیفیت‌تر را به‌طور آنی دانلود کرده و به کار می‌گیرد.

اکتیویژن همچنین تصمیم دارد از اواسط ماه اکتبر رابط کاربری کلی بازی را نیز اندکی تغییر دهد تا گیمرها بتوانند ساده‌تر در آن جابجا شوند.‌

ناشر محبوب سری کال آف دیوتی که به‌تازگی به تملک مایکروسافت درآمده به گیمرهای کال آف دیوتی توصیه کرده که بروزرسانی‌های مربوط به این بازی را در اسرع وقت دانلود کنند. مکانیزم دریافت این بروزرسانی البته برای کاربران پلی استیشن 5 اندکی متفاوت بوده و از طریق چهار دانلود مجزا انجام می‌شود.

مشکل کال آف دیوتی

این مساله قطعا می‌تواند نگرانی‌های جدی کاربران در خصوص حجم نسخه Black Ops 6 را تا حد زیادی برطرف کند. در ماه ژوئن گزارشی از سوی مایکروسافت منتشر شده بود که در آن حجم نسخه بلک اپس 6 برابر با 309.85 گیگابایت عنوان شده بود. این حجم بسیار بالا مایکروسافت را به اظهار نظر رسمی در این خصوص واداشت.‌ این کمپانی اعلام کرد که حجم اعلام شده در حقیقت مجموع حجم دو بازی Modern Warfare 3، Modern Warfare 2 و Warzone به همراه تمامی اطلاعات اضافی‌شان بوده است. برای مقایسه، حجم نسخه مدرن وارفر 3 به‌تنهایی 149 گیگ است.

بازی Call of Duty Black Ops 6 روز 25 اکتبر روی پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | اس، ایکس باکس وان و PC منتشر خواهد شد. مشترکین ایکس باکس گیم پس می‌توانند از روز اول این بازی را به‌طور رایگان تجربه کنند. همچنین کنسول های میان نسلی پلی استیشن 5 پرو و ایکس باکس میان نسلی نیز احتمالا قادر به تجربه نسخه پرجزئیات‌تر آن خواهند بود.

در گجت نیوز بخوانید:
بهترین بازی های شوتر که تا قبل از آمدن کال آف دیوتی بلک اوپس ۶ باید تجربه کنید 9 اشتباه که در هنگام تجربه بازی Battlefield 2042 نباید مرتکب شوید بهترین نسخه های بازی Call of Duty در طول تاریخ

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*