شیائومی 15 اولترا

از شیائومی 15 اولترا چه می‌دانیم؛ مشخصات فنی، امکانات و زمان رونمایی

شایعات جدید در خصوص شیائومی 15 اولترا – Xiaomi 15 Ultra زمان رونمایی، مشخصات فنی و ماژول دوربین آن را لو داده‌اند. این گوشی رقیب مستقیم گلکسی S25 اولترا خواهد بود.

اوایل امسال، شیائومی گوشی Xiaomi 14 Ultra خود را رونمایی کرد و با بازخوردهای بسیار خوبی هم روبرو شد.‌ به همین دلیل، نسل بعدی این گوشی پرچمدار، شیائومی 15 اولترا از مدت‌ها قبل یکی از موضوعات داغ دنیای گوشی های موبایل است و شایعات زیادی در خصوص آن منتشر شده است. در همین زمینه به‌تازگی یکی از افشاگران سرشناس حوزه گوشی‌های اندرویدی اخباری از زمان رونمایی و مشخصات احتمالی این گوشی افشا کرده که در ادامه به بررسی آن‌ها خواهیم پرداخت.

همه آنچه از شیائومی 15 اولترا، پرچمدار مورد انتظار چینی‌ها می‌دانیم

بر اساس جدیدترین اخباری که Yogesh Brar، افشاگر سرشناس حوزه دستگاه‌های اندروید اخیرا افشا کرده، گوشی پرچمدار شیائومی 15 اولترا در رویدادی اختصاصی در ماه ژانویه در کشور چین رونمایی شده و سپس در کنگره جهانی موبایل (MWC) سال آینده برای بازارهای جهانی معرفی خواهد شد.

در حال حاضر اطلاعات چندان زیادی از این گوشی پرچمدار چینی‌ها در اختیارمان نیست. با این وجود Yogesh Brar مدعی شده که شیائومی 15 اولترا به‌طور مستقیم به رقابت با گلکسی اس 25 اولترا سامسونگ خواهد رفت که آن هم اوایل سال آینده میلادی معرفی می‌شود.

گوشی Xiaomi 14 Ultra

طبق شایعات موجود، این گوشی از تراشه اسنپدراگون 8 نسل 4 کوالکام بهره خواهد برد و همانند نسل پیشین به یک ماژول دوربین چهارتایی مجهز خواهد بود.‌ از سوی دیگر، Digital Chat Station، دیگر افشاگر سرشناس چینی نیز مدتی پیش جزئیات دوربین Xiaomi 15 Ultra را در پستی در X لو داده بود. به‌ادعای او گوشی آتی شیائومی از یک حسگر 50 مگاپیکسلی اصلی، یک دوربین 50 مگاپیکسلی فوق عریض و یک دوربین ماکرو 50 مگاپیکسلی با بزرگنمایی سه برابری بهره خواهد برد.

علاوه بر این، شیائومی 15 اولترا همچنین حداکثر 16 گیگ رم و یک ترابایت حافظه داخلی داشته و از نظر عملکرد فنی سرآمد خواهد بود. از سوی دیگر تجهیز به یک سیستم اسپیکر استریو کارآمد و باتری با ظرفیت بیشتر از نسل قبل نیز دیگر شایعه پیرامون این گوشی پرچمدار است.

شیائومی 15 اولترا و گلکسی اس 25 اولترا

برای مقایسه، بد نیست بدانید که گلکسی S25 اولترا سامسونگ که ممکن است به گلکسی اس 25 نوت تغییر نام دهد نیز احتمالا به‌طور مشابه به تراشه اسنپدراگون 8 نسل 4 مجهز خواهد بود و ضمن ارائه طراحی جدید با لبه‌های خمیده‌تر قابلیت‌های فنی جدیدی در مقایسه با گلکسی S24 اولترا خواهد داشت.

به نظر می‌رسد سال آینده شاهد رقابتی تنگاتنگ و جذاب بین پرچمداران شیائومی و سامسونگ خواهیم بود. بنابراین باید منتظر ماند و دید کدامیک از این دو گوشی پرچمدار در نهایت محصول بهتری از آب درخواهند آمد.

در گجت نیوز بخوانید:
تمام مشخصات فنی شیائومی ۱۵ و ۱۵ پرو را اینجا بخوانید مشخصات دوربین شیائومی 15 و Xiaomi 15 Pro لو رفت شیائومی ۱۵، نخستین گوشی جهان با چیپست قدرتمند اسنپدراگون ۸ نسل ۴ گوشی های سری شیائومی ۱۵ به پیشرفته‌ترین حسگر اثر انگشت جهان مجهز می‌شوند

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*