ماشین لباسشویی جدید شیائومی Mijia Super Clean

ماشین لباسشویی جدید شیائومی با 10 حالت شستشوی ویژه معرفی شد

ماشین لباسشویی جدید شیائومی Mijia Super Clean با ظرفیت ۱۰ کیلوگرم، ۱۰ حالت شستشوی ویژه و قیمت کمتر از یک گوشی هوشمند رونمایی شد!

شرکت شیائومی از مدل جدید ماشین لباسشویی هوشمند Mijia Super Clean با ظرفیت 10 کیلوگرم رونمایی کرد. قیمت نهایی لوازم خانگی جدید شیائومی نیز 1199 یوان (معادل 168 دلار آمریکا) است که خرید آن را فوق‌العاده اقتصادی و مناسب می‌کند. در ادامه به بررسی مشخصات کلیدی این ماشین لباسشویی می‌پردازیم.

مشخصات کلیدی ماشین لباسشویی جدید Mijia Super Clean شیائومی

این ماشین لباسشویی هوشمند با طراحی مینیمالیستی و اشغال فضای تنها 0.3 متر مربع، گزینه‌ای ایده‌آل برای منازل با فضای محدود به شمار می‌رود. فناوری اندازه‌گیری هوشمند Fuzzy Weight این محصول، سطح آب را بر اساس وزن لباس تنظیم می‌کند که ضمن صرفه‌جویی در مصرف آب و انرژی، شستشوی کاملی را برای البسه شما به ارمغان می‌آورد.

برای افزایش راحتی استفاده، ماشین لباسشویی Mijia Super Clean از قابلیت راه‌اندازی سریع برخوردار است که با نگه‌داشتن دکمه روشن/خاموش در حالت خاموش، فعال می‌شود. همچنین، عملکرد شستشوی ترکیبی (Rinse & Spin) این امکان را فراهم می‌سازد تا فرایند آبگیری، آبکشی و تخلیه به صورت همزمان انجام شود و بدین ترتیب، مدت زمان شستشو کاهش یابد.

ماشین لباسشویی جدید شیائومی Mijia Super Clean

براساس ادعای سازنده چینی، ماشین لباسشویی Mijia Super Clean با بهره‌مندی از نسبت بالای پاک‌کنندگی (1.2)، قابلیت حذف بیش از 99 درصد از کنه‌ها را داراست. این ویژگی، این محصول را به گزینه‌ای ایده‌آل برای خانواده‌هایی با افراد دارای پوست حساس یا کودکان خردسال تبدیل می‌کند.

ماشین لباسشویی جدید شیائومی به 10 برنامه شستشوی تخصصی به همراه قابلیت شستشوی هوشمند با یک کلیک مجهز است. کاربران همچنین می‌توانند از میان 8 سطح مختلف آب، متناسب با نوع پارچه، سطح کثیفی و نیاز خود، گزینه‌ مورد نظر را انتخاب کنند.

حالت‌های شستشوی ماشین لباسشویی جدید شیائومی Mijia Super Clean

دیگ این دستگاه به گونه‌ای طراحی شده است که ضمن شستشوی ملایم البسه ظریف، از آسیب دیدن آن‌ها جلوگیری می‌کند. همچنین، فیلتر ارتقا یافته پرز و مو، قابلیت جذب مقدار بیشتری از پرز و مو نسبت به مدل‌های پیشین را دارا است.

ماشین لباسشویی میجیا سوپر کلین با سرعت چرخش دیگ 720 دور در دقیقه، سطح 2 بازده انرژی و مصرف برق 220 ولت/ 50 هرتز کار می‌کند. ابعاد این محصول 560x610x920 میلی‌متر و وزن آن 28 کیلوگرم است.

علاوه بر این، قابلیت رزرو هوشمند 24 ساعته این ماشین لباسشویی، امکان برنامه‌ریزی شستشو در ساعات کم‌مصرف برق را برای کاربران فراهم می‌آورد.

در گجت نیوز بخوانید:
با جارو و لباسشویی هوشمند سری BESPOKE AI سامسونگ، معجزه تمیزی را احساس کنید ماشین لباسشویی جدید شیائومی با عملکرد شستشوی فوق‌العاده و خشک‌کن هوشمند رونمایی شد! ماشین لباسشویی جدید شیائومی از یک گوشی پایین‌رده هم ارزان‌تر است! ماشین لباس شویی بی کیفیت ایرانی، ۲ برابر قیمت نمونه خارجی با ویژگی‌های لباسشویی های سامسونگ برای کاهش میکروپلاستیک‌ها آشنا شوید

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*