گوشی باربی HMD

این گوشی مخصوص پرنسس ها و باربی هاست

کمپانی HMD با همکاری رسمی با Mattel از نخستین گوشی با تم باربی رونمایی کرد. این گوشی صورتی رنگ، هوشمند نیست؛ اما قابلیت‌های هوشمند فراوانی دارد.

علیرغم این که شاید اکنون برای عرضه یک گوشی باربی به بازار قدری دیر باشد اما کمپانی HMD طی همکاری رسمی خود با کمپانی Mattel، خالق عروسک‌های اسباب بازی باربی گوشی جدیدی با تم این عروسک محبوب را روانه بازار کرده که با روشن شدن عبارت «هی، باربی!» را پخش می‌کند.

مشخصات گوشی باربی HMD

گوشی جدید باربی کمپانی اچ ام دی نه یک گوشی هوشمند، بلکه یک گوشی معمولی است که از سیستم عامل KaiOS بهره برده و برخی قابلیت‌های گوشی‌های هوشمند را ارائه می‌کند. از جمله این قابلیت‌ها می‌توان به اتصال 4G، وای فای، جی پی اس و دسترسی به برخی اپلیکیشن‌های پایه‌ای مثل واتساپ، گوگل مپس و یوتیوب اشاره کرد.

گوشی Barbie Phone

در قسمت بیرونی این گوشی تاشو شاهد تعبیه یک لایه براق هستیم که می‌تواند نقش یک آینه را برای کاربر ایفا کند.‌ در قسمت بالای این قاب آینه‌ای نیز یک ساعت با هوشمند تمام تعبیه شده است.‌ با باز کردن گوشی صفحه نمایش 2.8 اینچی آن ظاهر شده و تم باربی از تمام بخش‌های طراحی از کیبوردهای دارای نور پس‌زمینه گرفته تا تم رنگی دستگاه قابل مشاهده است.

HMD در این گوشی از تراشه کوالکام 215 استفاده کرده و در کنار آن نیز 512 مگابایت رم و 4 گیگ حافظه داخلی تعبیه کرده است. گوشی باربی همچنین قادر به پشتیبانی از کارت حافظه میکرو اس دی بوده و قادر است حافظه‌های تا سقف 32 گیگابایت را پشتیبانی کند. علاوه بر این، حضور درگاه 3.5 میلیمتری هدفون نیز باعث می‌شود که گوش دادن به موزیک از طریق آن لذت‌بخش‌تر شده و حس نوستالژیک‌تری ارائه دهد.

گوشی باربی HMD

شارژدهی باتری 1430 میلی آمپر ساعتی و صورت‌رنگ این گوشی حدود 3.8 ساعت در حالت 4G بوده و به 6.3 ساعت در حالت 3G می‌رسد. این اعداد و ارقام البته دید چندان مناسبی به عملکرد روزمره آن ارائه نمی‌دهند. این دستگاه همچنین از طریق درگاه USB-C شارژ شده و کابل ارائه‌شده به همراه آن نیز همانند دیگر اجزای مختلف آن صورتی رنگ خواهد بود.

علاوه بر این، سیستم عامل این گوشی نیز کاملا تم باربی داشته و صورتی رنگ طراحی شده؛ ضمن آن که نسخه ویژه‌ای از بازی به‌یادماندنی Snake تحت نام Malibu Snake نیز به‌طور پیش‌فرض روی آن نصب شده تا تجربه‌ای منحصربفرد و اختصاصی به کاربران ارائه دهد. گوشی باربی HMD همچنین از یک دوربین 5 مگاپیکسلی نیز بهره برده و به‌ادعای کمپانی سازنده قادر به ثبت تصاویری با تم براق موسوم به Y2K-style خواهد بود که جدیدترین ترند در میان نوجوانان و جوانان آمریکایی‌ست.

گوشی Barbie

این گوشی قیمتی 130 دلاری داشته و فروش آن از حدود یک ماه دیگر آغاز خواهد شد.

بد نیست بدانید که کمپانی HMD پیش‌تر نام خود را با عرضه گوشی‌های با برند نوکیا به بازار سر زبان‌ها انداخته بود. استراتژی کنونی این کمپانی بر پایه همکاری‌های بزرگ با کمپانی‌های شناخته‌شده جهانی و عرضه محصولات سفارشی است تا از این طریق مسیر خود را برای تبدیل شدن به یکی از گوشی‌سازان بزرگ دنیا هموار کند. تلاش پیشین کمپانی HMD در این مسیر، گوشی Boring Phone بوده که با همکاری کمپانی هاینکن تولید شده است.

در گجت نیوز بخوانید:
8 گوشی قدیمی نوکیا که HMD Global می‌تواند آن‌ها را دوباره احیا کند قوی‌ترین گوشی HMD با ظاهر شبیه به گوشی‌های سری نوکیا N9 رونمایی شد گجت های لاکچری با تم باربی؛ کاویار از نسخه لوکس آیفون ۱۵ پرو، گلکسی زد فلیپ ۵ و اپل واچ ۹ رونمایی کرد این موبایل گران‌قیمت مخصوص پدرخوانده‌های مافیاست

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*