فولکس واگن جتا GLI مدل 2025

معرفی فولکس واگن جتا GLI مدل 2025؛ با امکانات و طراحی جدید

کمپانی آلمانی Volkswagen، از نسخه فیس لیفت شده سدان فولکس واگن جتا GLI مدل 2025 با دو گیربکس دستی و اتوماتیک رونمایی کرد.

شرکت فولکس واگن که به عنوان بزرگترین خودروساز اروپایی شناخته می‌شود، پس از معرفی نسخه پایه فولکس واگن جتا 2025، اکنون نسخه فول آپشن و به اصطلاح اسپرت این سدان جذاب و خوش قیمت آلمانی را نیز معرفی کرده و به زودی روانه بازار خواهد کرد. از شما همراهان گرامی اخبار خودرو گجت نیوز دعوت می‌کنیم تا در ادامه این مطلب با معرفی فولکس واگن جتا GLI همراه ما باشید.

معرفی فولکس واگن جتا GLI مدل 2025

نمای جلو فولکس واگن جتا GLI مدل 2025

با نگاهی کلی به تصاویر منتشر شده از این خودرو در می‌یابیم که تفاوت چندانی میان تریم اسپرت GLI با سایر تریم ها وجود ندارد. همان ظاهر اقتباس شده از نسخه جدید فولکس واگن پاسات و بهره‌گیری از سیستم چراغ‌های تمام LED در قسمت جلو و عقب خودرو که توسط یک نوار نورانی متصل شده است، طراحی ظاهری این خودرو را تشکیل داده و در عین سادگی جلوه‌ای زیبا و عامه پسند بدان بخشیده است.

با این حال تنها آپشنی که برای تغییرات ظاهری این خودرو به نسبت نسخه پایه در اختیار خریداران قرار گرفته است، پکیج بلک با قیمت ۶۵۰ دلار است که شامل سقف و آینه‌های مشکی و رینگ‌های ۱۸ اینچی تیره است. شرکت سازنده به جای استفاده از رینگ‌های ۱۷ اینچی نسخه پایه SE، از رینگ‌های ۱۸ اینچی آلیاژی برای نسخه GLI بهره برده است.

مشخصات فنی Volkswagen Jetta GLI 2025

پیشرانه فولکس واگن جتا GLI مدل 2025

قوای محرکه فولکس واگن جتا GLI مدل 2025 شامل یک پیشرانه ۴ سیلندر ۲ لیتری توربوشارژ با قدرت ۲۲۸ اسب بخار گشتاور ۳۵۰ نیوتون متر است. مجموع این توان از طریق گیربکس شش سرعته دستی و هفت سرعته اتوماتیک دو کلاچه به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود.

مدل GLI همچنین شامل ارتقای عملکرد فنی مانند کالیپرهای ترمزهای بزرگتر، دیفرانسیل لغزش محدود، دمپرهای تطبیقی ​​و اگزوز اسپرت‌تر شده و سیستم تعلیق با ارتفاع کمتر و کنترل شاسی دینامیک فولکس واگن جزو تجهیزات استاندارد این سدان دیفرانسیل جلو خواهد بود. این سدان قادر است در زمان ۶/۵ تا ۷ ثانیه به سرعت صد کیلومتر برساعت برسد.

امکانات رفاهی و ایمنی سدان جتا جی ال آی

نمای داشبورد فولکس واگن جتا GLI مدل 2025

تمامی نسخه‌های فولکس واگن جتا GLI مدل 2025 به‌صورت استاندارد از سیستم IQ.Drive که متشکل از رادار جلو و عقب، دوربین جلو و مجموعه‌ای از سنسورهای فراصوت است، بهره می‌برند. این سیستم شامل ویژگی‌های کمک راننده مانند هشدار و پیش‌بینی برخورد در اثر تغییر لاین (LCA)، سیستم هشدار خروج از خط (LDW)، رادار تصادف از عقب (RCTA)، رادار نقطه کور (BSD)، سیستم کمکی ماندن در بین خطوط (LKA)، سیستم کمکی حرکت در ترافیک (TJA)، کروز کنترل هوشمند تطبیقی (ACC)، سیستم کمکی کروز هوشمند (ICA)، سیستم نور بالا اتوماتیک (IHC)، رادار تصادف از جلو (FCW) و ترمز اضطراری خودکار (AEB) است.

همچنین سیستم کمک اضطراری پیشرفته‌ای نیز برای این خودرو قرار گرفته که توجه راننده را زیر نظر دارد و اگر تشخیص دهد که راننده دیگر کنترل خودرو را در دست ندارد، می‌تواند خودرو را متوقف کند و هشدار خطر را فعال کند.

از جمله امکانات رفاهی فولکس واگن جتا GLI مدل 2025 می‌توان به صفحه نمایش اطلاعات-سرگرمی 8 اینچی کنسول مرکزی، کلاستر تمام دیجیتال راننده، سیستم تهویه مطبوع دو منطقه‌ای خودکار، شارژر وایرلس 15 واتی با خنک‌کننده یکپارچه، پشتیبانی از Apple CarPlay و Android Auto بی‌سیم، رادیو ماهواره‌ای SiriusXM، تنظیم برقی صندلی راننده و سرنشین، گرمکن و سردکن صندلی های جلو و… اشاره کرد. تیپ GLI اسپرت همچنین از صندلی‌های چرمی وین با دوخت‌های قرمز رنگ بهره می‌برد.

هر دو نسخه فولکس واگن جتا GLI مدل ۲۰۲۵ با قیمت پایه حدود ۳۴ هزار دلار عرضه می‌شود که این مبلغ شامل هزینه‌های تحویل ۱۲۲۵ دلاری نیز خواهد بود.

در انتها دعوت میکنیم مطلب معرفی و بررسی دو کراس اوور وارداتی جتا VS5 و جتا VS7 که حاصل اتحاد فولکس واگن و گروه فاو چین در سال 2019 و تاسیس برندی با نام Jetta (برگرفته از نام سدان جتا) است را در رسانه گجت نیوز مطالعه کنید.

ویدیو مرتبط
همچنین بخوانید:
آئودی Q5 مدل 2025 در نمایشگاه خودرو چنگدو چین رونمایی شد فیس لیفت هوندا HR-V معرفی شد؛ مشخصات فنی و امکانات نسل جدید کراس اوور ژاپنی نسل جدید نیسان پاترول، شاسی بلند با ابهت ژاپنی با موتور ۶ سیلندر معرفی شد

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*