گوشی تاشو جدید تریپل فولد هواوی میت ایکس تی - Huawei Mate XT

تماشا کنید: گوشی تاشو جدید هواوی که از سه نقطه تا می‌شود

در فاصله چند روزه تا معرفی رسمی هواوی میت ایکس تی، این شرکت با انتشار تیزری، از طراحی گوشی تاشو تریپل فولد Huawei Mate XT رونمایی کرد.

مدتی قبل تصاویر گوشی تاشو جدید هواوی که از سه نقطه تا می‌شود در دست‌های رئیس هیئت مدیره این شرکت به بیرون درز پیدا کرد. در پی آن، تیزری رسمی از این محصول جدید هواوی که هواوی میت XT نام دارد منتشر شد؛ البته خبری از خود گوشی در این تیزر نبود. با وجود این، به‌تازگی تیزر دیگری منتشر شده است که بالاخره طراحی گوشی تاشو جدید تریپل فولد هواوی را به نمایش می‌گذارد.

رونمایی از طراحی گوشی تاشو هواوی میت XT

هواوی برنامه دارد در 10 سپتامبر مصادف با 20 شهریور به‌صورت رسمی از میت ایکس تی رونمایی کند. همان‌طور که پیش‌تر مشخص شده بود، این محصول جدید هواوی تحت «آلتیمیت دیزاین» (Ultimate Design)، برند بالارده این غول فناوری چینی به بازار می‌آید. در این تیزر جدید هم اندی لائو، بازیگر، خواننده، ترانه‌سرا و تهیه‌کننده فیلم که به‌عنوان سفیر برند آلتیمیت دیزان فعالیت می‌کند حضور دارد.

با توجه به تیزر منتشر شده، هواوی میت XT پنل پشتی از جنس چرم وگان دارد که نوشته Ultimate Design روی آن نقش بسته است. دوربین‌های این گوشی هم در جزیره‌ای هشت‌ضلعی جا گرفته‌اند. این طراحی یادآور میت 60 آر اس آلتیمیت، محصول سال 2023 هواوی است. در مجموع 4 دوربین از جمله یک ماژول پریسکوپی در پنل پشتی این گوشی قرار دارند. البته همان‌طور که انتظار می‌رود، در مقطع کنونی جزئیات فنی هیچ‌کدام از این دوربین‌ها مشخص نیست.

گوشی تاشو جدید تریپل فولد هواوی میت ایکس تی - Huawei Mate XT

گزارش‌های اخیر حکایت از این دارند که گوشی تاشو جدید تریپل فولد هواوی از یک نمایشگر 10 اینچی، چیپست Kirin با پشتیبانی از شبکه 5G، حداکثر 16 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی بهره می‌برد. همچنین انتظار می‌رود با محدوده قیمت بین 2 هزار و 250 تا 2 هزار رو 400 دلار روانه بازار شود. به نظر می‌رسد این شرکت چینی با این گوشی تاشو متفاوت تحت برند آلتیمیت دیزاین خود هدف از رقابت با بالارده‌ترین گوشی‌های بازار نظیر گلکسی زد فولد 6 دارد.

در گجت نیوز بخوانید:
گوشی جان سخت یولفون Armor 28 Ultra در نمایشگاه ایفا 2024 معرفی شد بهترین گوشی های میان رده و پرچم دار جهان در ماه آگوست ۲۰۲۴ از نگاه انتوتو تصاویر گوشی تاشو هیجان‌انگیز جدید هواوی لو رفت گاف عجیب غول تکنولوژی؛ گوشی تاشو جدید گوگل با استند شارژ بیسیم خودش شارژ نمی‌شود!

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*